Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

::Samrat ki chashmish's CC# 8:: Note page 76 (Page 146)

ZumSrK. IF-Stunnerz
ZumSrK.
ZumSrK.

Joined: 02 July 2006
Posts: 30587

Posted: 20 January 2011 at 6:22am | IP Logged
drish-its zee cine awards 2011...noe drish wats tatStern Smile

ZumSrK. IF-Stunnerz
ZumSrK.
ZumSrK.

Joined: 02 July 2006
Posts: 30587

Posted: 20 January 2011 at 6:24am | IP Logged
Originally posted by aa123.80

Don't ask. It was ROFL ROFL ROFL
btw, anyone watching JDJ here?
ROFLROFL 
i do watch it...madhuri is stunning.Embarrassed.who is ur fav contestant..?

The following 1 member(s) liked the above post:

aa123.80

-Drishti- IF-Sizzlerz
-Drishti-
-Drishti-

Joined: 18 March 2009
Posts: 18573

Posted: 20 January 2011 at 6:25am | IP Logged
Originally posted by aa123.80

Originally posted by -Drishti-

@ishii- i'm fine too!! Hug and yupp..u definitely missed sum fun at the forum...r forums epic man!! ROFLROFL

@ishuu- SAMEE here!! its like the worst math topic ever..and WHEN are we gonna use trigo in r life?? ROFLROFL

@zumm- whats d vid abt?? don't hav my headphones wid me ATM!! :(
yuckk yuckk yuckkk...i HATEE trigoo!! ROFLROFL
do u understand bearings??


Drishu, when do we ever use the stuff we study in life? Esp things like Integration, differentiation, trigo, and esppp Geometry?? ROFLROFL


integration, differentiation?? Confused ROFL ishuuu....ur freaking me out wid these names...never evn heard of this!! ROFLROFL i knoww....geometryy...its useless!! ROFLROFL

abt JDJ....i saw this weeks...Sushant....and i kind of like Chang too...from Indian Idol days!!EmbarrassedLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

aa123.80ZumSrK.

ZumSrK. IF-Stunnerz
ZumSrK.
ZumSrK.

Joined: 02 July 2006
Posts: 30587

Posted: 20 January 2011 at 6:25am | IP Logged
MP di.ish-wer r u bothStern Smile
-Ishita- IF-Rockerz
-Ishita-
-Ishita-

Joined: 09 October 2009
Posts: 9852

Posted: 20 January 2011 at 6:26am | IP Logged
I watch JDJ.. For sushant and Ragini..

The following 1 member(s) liked the above post:

ZumSrK.

-Drishti- IF-Sizzlerz
-Drishti-
-Drishti-

Joined: 18 March 2009
Posts: 18573

Posted: 20 January 2011 at 6:26am | IP Logged
Originally posted by --blossom--

drish-its zee cine awards 2011...noe drish wats tatStern Smile


ohhh...will watch it later!!

@bold- neither do i...thats the problem!! ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

ZumSrK.

aa123.80 IF-Sizzlerz
aa123.80
aa123.80

Joined: 24 June 2009
Posts: 14005

Posted: 20 January 2011 at 6:27am | IP Logged
ROFL Oops sorry Drish! I think you shall come across these terms veryyyy soon!!  ROFL

Yep, this week JDJ was fabbbb. Madhuri special!! And my faves are Chang and Mahi... Mahi's sooo cuteee!!

OK, guys I'm off for now!! Gtg!
Take care!! Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

ZumSrK.

ZumSrK. IF-Stunnerz
ZumSrK.
ZumSrK.

Joined: 02 July 2006
Posts: 30587

Posted: 20 January 2011 at 6:28am | IP Logged
Originally posted by -Drishti-

Originally posted by aa123.80

Originally posted by -Drishti-

@ishii- i'm fine too!! Hug and yupp..u definitely missed sum fun at the forum...r forums epic man!! ROFLROFL

@ishuu- SAMEE here!! its like the worst math topic ever..and WHEN are we gonna use trigo in r life?? ROFLROFL

@zumm- whats d vid abt?? don't hav my headphones wid me ATM!! :(
yuckk yuckk yuckkk...i HATEE trigoo!! ROFLROFL
do u understand bearings??


Drishu, when do we ever use the stuff we study in life? Esp things like Integration, differentiation, trigo, and esppp Geometry?? ROFLROFL


integration, differentiation?? Confused ROFL ishuuu....ur freaking me out wid these names...never evn heard of this!! ROFLROFL i knoww....geometryy...its useless!! ROFLROFL

abt JDJ....i saw this weeks...Sushant....and i kind of like Chang too...from Indian Idol days!!EmbarrassedLOL


i have all the things ishu di..its so Dead differentiation is opp of intergration..so confusingConfusedROFL
but my fav sub is mathsEmbarrassed


same here drish...chang is cuteDay Dreaming..but we cant see his eyes at allROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~Chatterboxes ka adda~#8 Note Pg84 do see..!!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Niyu-   Replies: 1200   Views: 32732

Niyu- 1200 32732 08 September 2010 at 6:32am by Niyu-
~*~MoNaya Mania!~*~ {Invites Only!}Note on pg 71!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -Sanjana-   Replies: 1201   Views: 30086

-Sanjana- 1201 30086 25 August 2010 at 12:50am by leeseunggilove
*~~sasiily chattz~~*#new thread link page 1

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: -nautankidollz-   Replies: 1217   Views: 38897

-nautankidollz- 1217 38897 02 August 2010 at 4:25am by sweetfri_mariam
Let's Talk #1 : New Thread Link : Page 150 *end*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: FragranceOfLove   Replies: 1195   Views: 28320

FragranceOfLove 1195 28320 31 July 2010 at 11:31pm by FragranceOfLove
Incognito Critics# 31/Mod Note Pg 41/Imp Note Pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: U-No-Poo   Replies: 1199   Views: 37615

U-No-Poo 1199 37615 17 April 2009 at 1:19pm by -KingAragorn-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index