Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*Bol Baby Bol RockANDRoll *~CC#6{Invite only} (Page 131)

_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 08 January 2011 at 3:52pm | IP Logged
Should i turn 90 or 45

ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 08 January 2011 at 3:54pm | IP Logged
Originally posted by _darklove_

Should i turn 90 or 45


90 ROFL
Ash_Smash IF-Rockerz
Ash_Smash
Ash_Smash

Joined: 22 April 2009
Posts: 9367

Posted: 08 January 2011 at 3:54pm | IP Logged
Originally posted by sana.malik

Hi ladies! I'm not sure exactly who is here; but I'm pretty much sure Sana has shown frustration, her bitterness and emotions of how she's feeling right now :/

I hate to make her feel dejected but I've got no other choice. You'll have to help me out here to snap her out of eating ice cream :| at least for the time being.. I've reluctantly given her one anti-depressant after calling my doctor in an emergency! You all are aware of her disorder, it's her first attack after her hospital trip in three weeks :S
 
YOU DID WHAT !!!! Shocked  Did you give her anti depressant in this condtion, did the doc told you ????


Edited by Ash_Smash - 08 January 2011 at 3:54pm
ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 08 January 2011 at 3:54pm | IP Logged
Originally posted by _darklove_


I was trying something new 


try something else LOL
fidmfshnbeauty IF-Sizzlerz
fidmfshnbeauty
fidmfshnbeauty

Joined: 30 September 2010
Posts: 10204

Posted: 08 January 2011 at 3:54pm | IP Logged
@Pooja, even if you do...it won't affect my grades, but maybe yours LOL

@Sanji, 90 since I turn 20 soon ROFL
_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 08 January 2011 at 3:55pm | IP Logged
Originally posted by Dr.BasketGupta

Originally posted by _darklove_

Should i turn 90 or 45


90 ROFL

fine my loveLOL
_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 08 January 2011 at 3:56pm | IP Logged
i wanna be a male now ok i'm gonna change my gender for now
ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 08 January 2011 at 3:57pm | IP Logged
Originally posted by DMGlover91

@Pooja, even if you do...it won't affect my grades, but maybe yours LOL

@Sanji, 90 since I turn 20 soon ROFL


hahah yeah...thats why bad idea LOL

i'll never be able to stop looking at those pics EmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

fidmfshnbeauty

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
| Band Of Brothers # 3 | Invite Only |

2 3 4 5 6 7 ... 123 124

Author: Ishan.   Replies: 987   Views: 42905

Ishan. 987 42905 05 December 2011 at 6:23am by --Loser--
DID & JDJ ke Anjaana Anjaani - CC #5 *Invite Only*

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: ThatOneGuy   Replies: 1208   Views: 40056

ThatOneGuy 1208 40056 13 December 2010 at 9:24pm by Cutiepie Rani
Retro Remix CC 2-Invite only

Author: manzkaur   Replies: 3   Views: 918

manzkaur 3 918 08 November 2010 at 7:18am by roshaaan
All About Love#85!~Invite only~Hezzzzzz Back!!

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: -Veena-   Replies: 1103   Views: 44803

-Veena- 1103 44803 30 October 2010 at 3:52am by Sweet Mermaid
KPS#61 *Invite Only* Tere Mast Mast Do Nain<3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1195   Views: 37093

gia.khan 1195 37093 28 October 2010 at 6:42pm by unknown.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index