Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KAJEN~Destined2Love429~TuAaGayiTohMereKoAanaHiTha (Page 37)

swashbuckling IF-Stunnerz

Joined: 14 October 2009
Posts: 44707

Posted: 30 December 2010 at 7:06am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

DulceTentacion. IF-Sizzlerz
DulceTentacion.
DulceTentacion.

Joined: 18 December 2009
Posts: 12791

Posted: 30 December 2010 at 7:07am | IP Logged

Does anyone watch tere liye here? Ever since that show has started, i've always wanted to know how anuraag turns mad...but they still havnt shown it LOL. It's such a DRAG man!

my mum also makes me watch pratigya with her and many other shows on star plus. ROFL.

The following 1 member(s) liked the above post:

swashbuckling

moosewithgoose IF-Dazzler
moosewithgoose
moosewithgoose

Joined: 08 August 2009
Posts: 3784

Posted: 30 December 2010 at 7:07am | IP Logged
Originally posted by _minaz_

and we should be grateful that karan's new show is not being made by ekta. LOL.




hahaha. So true!

The following 2 member(s) liked the above post:

DulceTentacion.ammyridz600

swashbuckling IF-Stunnerz

Joined: 14 October 2009
Posts: 44707

Posted: 30 December 2010 at 7:07am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceTentacion.

DulceTentacion. IF-Sizzlerz
DulceTentacion.
DulceTentacion.

Joined: 18 December 2009
Posts: 12791

Posted: 30 December 2010 at 7:08am | IP Logged
Originally posted by Aditiloveskajen

Originally posted by _minaz_

star one - is becoming a saas-bahu channel slowly....lol....
 
btw sasural genda phool is not entirely a saas-bahu show. its the only show on starplus which is unique and nice. :)
 
 

no offense but all the shows on so are sucking right now!
And geet is showing crappy shit!!
 
non-taken :D LOL
 
and your right everything is becoming crap these days. Geet has become so crap ever since they got a new director. It sucks. but oh well maan and geet are still hot lol.

The following 1 member(s) liked the above post:

swashbuckling

ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 30 December 2010 at 7:09am | IP Logged
Originally posted by vampiregal

@yuni. Yup they gave us dmg!

am thankful 2 starone they gave me dr armaan n his 3 beautiful basket n all season gang
damn am missing themCryCryCry

god plzzzzzzzzz give us back our dmgCryCry

The following 1 member(s) liked the above post:

DulceTentacion.

DulceTentacion. IF-Sizzlerz
DulceTentacion.
DulceTentacion.

Joined: 18 December 2009
Posts: 12791

Posted: 30 December 2010 at 7:09am | IP Logged
Originally posted by Aditiloveskajen

Originally posted by _minaz_

Does anyone watch tere liye here? Ever since that show has started, i've always wanted to know how anuraag turns mad...but they still havnt shown it LOL. It's such a DRAG man!

my mum also makes me watch pratigya with her and many other shows on star plus. ROFL.

i tune sometimes for Harshad........Embarrassed
but offlate its very annoying!!
 
HeHe. Yh Harshad is Cute. :)

The following 1 member(s) liked the above post:

swashbuckling

moosewithgoose IF-Dazzler
moosewithgoose
moosewithgoose

Joined: 08 August 2009
Posts: 3784

Posted: 30 December 2010 at 7:09am | IP Logged
Originally posted by _minaz_

Does anyone watch tere liye here? Ever since that show has started, i've always wanted to know how anuraag turns mad...but they still havnt shown it LOL. It's such a DRAG man!


<div></div>my mum also makes me watch pratigya with her and many other shows on star plus. ROFL.

i hide my remote when its time for pratigya. My mom is such a fanatic. Lol.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KSG-JENNY~Destined2Love~2nd teaser KaJen Msg p108!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Ishaqzaadi   Replies: 1196   Views: 36854

Ishaqzaadi 1196 36854 04 August 2010 at 8:06am by U_R_Beautiful
KSG-JENNY~Destined2Love~Teaser msg from KAJEN p40!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Ishaqzaadi   Replies: 1205   Views: 38308

Ishaqzaadi 1205 38308 31 July 2010 at 2:58am by U_R_Beautiful
KAJEN-KARAN AND JENNIFER/ARMAAN &RIDDHIMA

Author: nik_sweetpoison   Replies: 0   Views: 1472

nik_sweetpoison 0 1472 24 September 2009 at 2:57am by nik_sweetpoison

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index