Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

(\*Share You Fav Mayank Nupur Moments*/) (Page 9)

.rumki. IF-Sizzlerz
.rumki.
.rumki.

Joined: 06 March 2010
Posts: 10698

Posted: 03 January 2011 at 9:46pm | IP Logged
omg wonderful post preeti di
my fav moment is when bachara mayur pretended to be gf bf infront of chunki mishra.....then their fake love story ROFL by God mera stomach fat gayi hasne hasne.
Then their moment in chunki mishra's mansion Embarrassed ROFL Wink
short cut ahmedbad track is my most fav moment

The following 1 member(s) liked the above post:

-Preeti-

-Preeti- IF-Addictz
-Preeti-
-Preeti-

Joined: 01 June 2005
Posts: 51926

Posted: 04 January 2011 at 9:37pm | IP Logged
Payal
That was one of the original Scenes and not uthaoed from Any movie Shovie
gosh I so love that Scene


rumki
All i remember in that entire track was Nupur seducing Mayank .... By God Mayank ke dimag ki daad deni padegi .... the way he was narrating it ....she was like "Kya kiya tha Maine"ROFL < this almost cracked me up
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

cool_shwets.rumki.Payal-15

rose.three IF-Rockerz
rose.three
rose.three

Joined: 13 March 2007
Posts: 6576

Posted: 05 January 2011 at 1:53am | IP Logged
wow awesome topic.........
well all d mayur scenes r my fav ...LOL all scenes r awesome.......
hmmm i loved d fancydress scene of nupur..LOL
i loved d holi scene wer d cutepie mayu gets drunkLOL 
n then comes my fav confession scene....Day Dreaming
n
their wedding..
n
sajda sceneTongue PBM  sceneEmbarrassed...
their 1st date anniversary...Day Dreaming
n lotzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hayeeeeeeeeeee all mayur scenes r unforgetable.....
lovely lovely lovely moments....
love tem 2 core....
Rolzz IF-Sizzlerz
Rolzz
Rolzz

Joined: 07 June 2010
Posts: 10942

Posted: 05 January 2011 at 2:12am | IP Logged
Hi Preeti,

Is this the CC mentioned in your sig?.... I wanted to talk about some concerns reagarding Geet forum....

Thanks,

Payal-15 IF-Stunnerz
Payal-15
Payal-15

Joined: 15 May 2010
Posts: 27975

Posted: 05 January 2011 at 2:20am | IP Logged
i know Preeti Di..that's why i love that scene..........Original Mayur scene.........there were so many emotions through them at that point of time..........and it was one of the first Mayur scenes where they were comfortably uncomfortableLOL
myownarea IF-Stunnerz
myownarea
myownarea

Joined: 18 June 2009
Posts: 29530

Posted: 05 January 2011 at 3:26am | IP Logged
Ok, I'm gonna start spamming with the fav MN moments :D
 
MN moment of the millenium Day Dreaming
 
First barn - drunk Nupur and sweet Mayank...:)



I cant ever get over the sweetness of this scene...
It is one of those scenes that defined MN for me...
the Akdu sadu Mayank is all set to save his sworn enemy Nupur from everyone including Lucky Mishra..he literally carries her off to a barn LOL who wud've thought the scenes that followed would be such classic onscreen moments!!
Mayank being Mayank cant believe Nupur had got herself drunk and gotten into trouble for the one millionth time since the trip began..Tired he starts complaining..probably expecting her to fight back...Nupur completely surprises him by smiling sweetly and listening to him happily without complaining and even agreeing to him :)
The dialogues are evergreen....Bilkul QSQT wala mauhaul hai....(I agree Sabah, Nupur is an aamir Khan fan :D )  much to Mayank's surprise...
aur tum...bilkul...Aamir khan lag rahe ho...QSQT wala nahi Ghajni wala.. ROFL ...I love the way Mayank blushes at the compliment ...(to which Nupur ribs...lekin Sharmaa tho bilkul Juhi chawla ki tarah rahe ho ROFL (Did I ever say? .. I love you Nupur :) )
and Mayank tries to stop smiling and tries to be stern (but fails LOL) as he says...Ab ye badbadaana band karo aur so jao...
and as he puts her to sleep...*rushes off to MN dreamland...those were the days...indeed*.. he looks at her innocent eyes and cant wipe that smile off his face.. *just like me right now*.. The first time Mayank's heart did a "khajrare" for the girl with whom he had fought like there was no tomorrow.  *Cute Boy..* she said flicking his nose and I'm sure his heart missed quite a few beats when she did that :D because Mayank "sadu" Sharma couldnt help grinning away to glory :) and keep staring at the sleeping beauty....
 
Drunk Nupur and Sweet Mayank -- Screen magic!! :)

The following 4 member(s) liked the above post:

cool_shwetsPayal-15DoNotMind.SA.

cool_shwets Goldie
cool_shwets
cool_shwets

Joined: 17 March 2010
Posts: 1139

Posted: 05 January 2011 at 3:39am | IP Logged

This is such a cute  topic!! I was driven into dreamland by watching all those videos!!HeartDay Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

Payal-15

DoNotMind IF-Stunnerz
DoNotMind
DoNotMind

Joined: 21 August 2010
Posts: 35994

Posted: 05 January 2011 at 3:41am | IP Logged
OMG divya di that scene is the best scene .......nothing can beat it...........i juust love how nupur was drunk and complementing mayank (for a changeLOL)........and he couldn't help but was adoring the drunk nupur........awwwwww......Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

.SA.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Nupur Mayank Sharma OR Nupur Bhushan Sharma?

2 3 4 5

Author: Echo.of.Hope   Replies: 33   Views: 6768

Echo.of.Hope 33 6768 03 September 2010 at 3:57pm by sheebs_ratifan
Nupur is Nupur!!! Reminder Note - 6

2 3 4 5 6

Author: KomzieBoombat   Replies: 47   Views: 6160

KomzieBoombat 47 6160 25 June 2010 at 5:50am by KomzieBoombat
Mayank Jeej Mayank Jeej

Author: amaira   Replies: 4   Views: 1773

amaira 4 1773 16 June 2010 at 10:29pm by natasa0607
Golden Memories Of Nupur:A tribute to Nupur fans

Author: Madhura..   Replies: 3   Views: 2018

Madhura.. 3 2018 12 June 2010 at 6:33am by sonalkhanna_19
Mayank sharma sadu-akdu yet loving (mayank precap)

2 3 4 5 6 7

Author: Badtameez_Dil   Replies: 52   Views: 8020

Badtameez_Dil 52 8020 16 May 2010 at 8:10am by Badtameez_Dil

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index