Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

KPS#69-InviteOnly-KSG-Desirable Man. SURPRISEp.125 (Page 9)

Asad-Kii-Arzoo IF-Stunnerz
Asad-Kii-Arzoo
Asad-Kii-Arzoo

Joined: 05 June 2008
Posts: 33343

Posted: 01 January 2011 at 2:36am | IP Logged

@Raji...my pleasure g...

@Gia,Pallavi..i seriously cant get over d segmnt..after so long i saw him omg its such great feeling man

The following 3 member(s) liked the above post:

armaanlover_7palz_ksggia.khan

armaanlover_7 IF-Dazzler
armaanlover_7
armaanlover_7

Joined: 11 October 2005
Posts: 4233

Posted: 01 January 2011 at 2:39am | IP Logged
@pallavi-Hi,it has been long we meet here.i saw u in fb.

The following 2 member(s) liked the above post:

gia.khanpalz_ksg

palz_ksg IF-Sizzlerz
palz_ksg
palz_ksg

Joined: 01 October 2009
Posts: 20836

Posted: 01 January 2011 at 2:39am | IP Logged
Originally posted by Arzoo_KSG_KPS

@Raji...my pleasure g...

@Gia,Pallavi..i seriously cant get over d segmnt..after so long i saw him omg its such great feeling man

yaaa n jas karan ne kaha
ke hope KG will b back with a bang

lolzz we ppl r damn sure his entry will b rockingg Big smile
cant wait for it now Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

gia.khanAsad-Kii-Arzoo

palz_ksg IF-Sizzlerz
palz_ksg
palz_ksg

Joined: 01 October 2009
Posts: 20836

Posted: 01 January 2011 at 2:40am | IP Logged
Originally posted by armaanlover_7

@pallavi-Hi,it has been long we meet here.i saw u in fb.
lolzzz ya am on fb LOL
looking for KG news evrywhere

btw guys shradda arya was in pathshaala right?? Confused
the one with d pink face LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

armaanlover_7gia.khanAsad-Kii-Arzoo

gia.khan IF-Sizzlerz
gia.khan
gia.khan

Joined: 19 September 2005
Posts: 24767

Posted: 01 January 2011 at 2:41am | IP Logged
I knowwwwwwwww guysss this is SOOO FRIGGEN EXCITINGGGGGGGG! I CANT WAIT TO HAVE HIM BACKKK ALREADY :| 


I FEEL 
SO 
HYPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Dancing bananas!

The following 2 member(s) liked the above post:

palz_ksgAsad-Kii-Arzoo

blessing-beauty IF-Addictz
blessing-beauty
blessing-beauty

Joined: 19 February 2009
Posts: 79314

Posted: 01 January 2011 at 2:41am | IP Logged
Originally posted by gia.khan

I M SOOOO EXCITEDDDDDDDDDDDDDDDD RIGHT NOWWW


OMGGGGGG THE FEELING OF SEEING HIMM BACKKK IS JUST WOWWWW!! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH I LOVE HIM!


Dancing bananas!Dancing bananas!Dancing bananas!Dancing bananas!

i was just abt 2 request u 2 show theseLOLLOLLOL

I'm soo happpyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Dancing bananas!Dancing bananas!

Dancing bananas!Dancing bananas!

The following 3 member(s) liked the above post:

gia.khanpalz_ksgAsad-Kii-Arzoo

Asad-Kii-Arzoo IF-Stunnerz
Asad-Kii-Arzoo
Asad-Kii-Arzoo

Joined: 05 June 2008
Posts: 33343

Posted: 01 January 2011 at 2:43am | IP Logged
@Palz.It will b Dhmakedaar fr sure cant wait....i still remember wn sbs had 2 shw ksg's re-entry news wd d song Kismat Connection title..dt Desh-idesh news anchor too mentioned dnt frget 2 watch Armaan ki Dhamaakedaar Entry 2day at 2.30pm on SN..LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

gia.khanpalz_ksg

palz_ksg IF-Sizzlerz
palz_ksg
palz_ksg

Joined: 01 October 2009
Posts: 20836

Posted: 01 January 2011 at 2:43am | IP Logged
Originally posted by gia.khan

I knowwwwwwwww guysss this is SOOO FRIGGEN EXCITINGGGGGGGG! I CANT WAIT TO HAVE HIM BACKKK ALREADY :| 


I FEEL 
SO 
HYPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Dancing bananas!
LOL i know this s superexciting
my bro s asking me to stop screaming ROFL

it felt so good aftr watching KG today Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

gia.khan

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
abuserschatclub#27 | inviteonly.

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Ozymandias   Replies: 1200   Views: 27141

Ozymandias 1200 27141 16 July 2010 at 8:36pm by isomers
abuserschatclub#26 | inviteonly.

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: sunshinee.   Replies: 1201   Views: 31629

sunshinee. 1201 31629 25 June 2010 at 7:19am by Anhdara13

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index