Chaand Chupa Badal Mein

India-Forums

   
Chaand Chupa Badal Mein
Chaand Chupa Badal Mein

Viren bana dulha,phenka phool!!precap promo

SanihaKaKinshuk IF-Sizzlerz
SanihaKaKinshuk
SanihaKaKinshuk

Joined: 06 February 2005
Posts: 16308

Posted: 29 December 2010 at 8:01am | IP Logged
OMG viren is turning toooo romanticcccccccccccccc aaahhhhh aaahhhhhhh aaahhhhhhh
viren brings shopping bagss..okay he actually brings a beautiful bridal dress for Nivi nd his hot sherwani...okay he actually looks so hot when he wears his dulhe wala sehra um i dunno wht do we call it but he looked dammm hot in ITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
amazing scene in dadi jis room he kept on teasing Nivi and calling her chupke se in salman khans style he throws flower on Nivi....aur lagga nishana dadi ji pe hahahahaha toooo cute scene
MUST WATCH!

PRECAP:the promo scene in casual clothes.


Edited by SanihaKaKinshuk - 29 December 2010 at 8:06am

The following 11 member(s) liked the above post:

fai_luBz_NehaHCPriyaThakurtamushiZaykebazzAnanyaAnamikaSJaindootshaazilostmymusic.SofnamoniluvskinshukKinSanj

doot IF-Dazzler
doot
doot

Joined: 24 April 2010
Posts: 3952

Posted: 29 December 2010 at 8:30am | IP Logged
yes viren lokeed hot
fai_luBz_NehaHC Senior Member
fai_luBz_NehaHC
fai_luBz_NehaHC

Joined: 26 December 2009
Posts: 252

Posted: 29 December 2010 at 8:35am | IP Logged

totally agree wid u saniha....hez tooooooooooooooooooo romantic....nivi is  really lucky..

awwwwwwwie..kinshuk rockd in 2day'z epi...juzz luvd nivren scen in dadji'z room...nd hiz killing xpressionzBlushing....haye..haye...mein marajawan..kinshuk u re de bst..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shaazi IF-Rockerz
shaazi
shaazi

Joined: 04 January 2010
Posts: 5576

Posted: 29 December 2010 at 8:47am | IP Logged
Viren looked damn HOT when he wore that sehraDay Dreaming.....he's toooo cute........loved the scene in dadaji's room..it was soo funnyLOL
SanihaKaKinshuk IF-Sizzlerz
SanihaKaKinshuk
SanihaKaKinshuk

Joined: 06 February 2005
Posts: 16308

Posted: 29 December 2010 at 8:47am | IP Logged
I m still dead the phool svene ka baad the way he tries toi touch nivi hahaha anma+nggg
SanihaKaKinshuk IF-Sizzlerz
SanihaKaKinshuk
SanihaKaKinshuk

Joined: 06 February 2005
Posts: 16308

Posted: 29 December 2010 at 9:07am | IP Logged
Yah tht sehra part killled meeeee bblush blush cnt wait to see thm readyyy lol
moniluvskinshuk IF-Stunnerz
moniluvskinshuk
moniluvskinshuk

Joined: 12 November 2009
Posts: 35530

Posted: 29 December 2010 at 9:46am | IP Logged
Oh Ya sanhu my jaanu sweetheart Viren was 2 romantic 2dy .n tht flower throwing scene was 2 funny . damn cutee n funny ,heheee lolzz . poor Viren nishana koi aur tha aur nishana bana koi aur ROFL.
 
n d way my swwetu once again covers Nivi's eyes 2 give her a surprise OMG kitna badmash h mera jaanu koi mauka nahi chodta Nivi lo pakadne ka ROFL  . d way Viren says again n again " i m seeng " ohhh damnn damnn cutee Yaar ."
 
n d best part whch was damn funny n jisko dekhke i like falll frm my chair ROFL was Viren-Nandu scene .OMGG d way Viren says " tujhse mujhe yeh expect nahi kar rah tha " OMGG naukar se bhi expect ROFL
 
Kinshuk / Viren once again undoubtedly stole d show once again .
SanihaKaKinshuk IF-Sizzlerz
SanihaKaKinshuk
SanihaKaKinshuk

Joined: 06 February 2005
Posts: 16308

Posted: 29 December 2010 at 11:04am | IP Logged
Originally posted by sushmitadutta

Oh Ya sanhu my jaanu sweetheart Viren was 2 romantic 2dy .n tht flower throwing scene was 2 funny . damn cutee n funny ,heheee lolzz . poor Viren nishana koi aur tha aur nishana bana koi aur ROFL.
 
n d way my swwetu once again covers Nivi's eyes 2 give her a surprise OMG kitna badmash h mera jaanu koi mauka nahi chodta Nivi lo pakadne ka ROFL  . d way Viren says again n again " i m seeng " ohhh damnn damnn cutee Yaar ."
 
n d best part whch was damn funny n jisko dekhke i like falll frm my chair ROFL was Viren-Nandu scene .OMGG d way Viren says " tujhse mujhe yeh expect nahi kar rah tha " OMGG naukar se bhi expect ROFL
 
Kinshuk / Viren once again undoubtedly stole d show once again .
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLTongue

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kinshuk Mahajan as Viren in CCBM !!

2 3

Author: -SanzAngel-   Replies: 16   Views: 7453

-SanzAngel- 16 7453 13 June 2011 at 2:11pm by flower1999
Promo: "Kya Ishar Kar Payega?"

2

Author: sabihaa.   Replies: 10   Views: 2041

sabihaa. 10 2041 11 August 2010 at 6:02pm by hp18
*Promo*Video*Tomorrow Epi*

Author: P.Kamaljit.Sean   Replies: 5   Views: 1340

P.Kamaljit.Sean 5 1340 07 August 2010 at 10:13am by Mazzy101
New Promo - Maha Episode.

2 3

Author: -Farru-   Replies: 16   Views: 2930

-Farru- 16 2930 06 August 2010 at 6:37pm by SuhaniSonia
Nivedita ke Inkaar ki Wajah-Promo-26th July '10

Author: .StarryPhoenix   Replies: 4   Views: 1285

.StarryPhoenix 4 1285 26 July 2010 at 8:57am by shalini01

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index