Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Brij Comin Back-Ab Tera kya Hoga Kaaliya, Oyeeeeee

rickks IF-Sizzlerz
rickks
rickks

Joined: 26 December 2007
Posts: 23819

Posted: 29 December 2010 at 1:24am | IP Logged
"Oyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" one of the most famous Expressions of 2010...is back againLOL
Hey Guys.....since its a confirmed news that Brij Veerji is Gonna make an entry back to GHSP soon...


1)Are you excited/Disappointed that Brij is Coming back

2)What twist are you expecting with the coming back of Brij Veerji???

Do Comment

Love Viji






Edited by rickks - 29 December 2010 at 5:18am

The following 7 member(s) liked the above post:

shinseenitsmylifeboss-RushTrip-Arushi.Silentsoulmysterygurl1427preetgurti

mysterygurl1427 IF-Sizzlerz
mysterygurl1427
mysterygurl1427

Joined: 15 April 2005
Posts: 18630

Posted: 29 December 2010 at 1:27am | IP Logged
yes shishter...i am DAMN excited to see Laithai bhai of geet!!!
 
but i will answer the last question later....right now my brain cannot function it is almost 4 a.m. here....lolz

The following 1 member(s) liked the above post:

Ninelives

rickks IF-Sizzlerz
rickks
rickks

Joined: 26 December 2007
Posts: 23819

Posted: 29 December 2010 at 3:39am | IP Logged
Originally posted by mysterygurl1427

yes shishter...i am DAMN excited to see Laithai bhai of geet!!!
 
but i will answer the last question later....right now my brain cannot function it is almost 4 a.m. here....lolz


Cool Shivu......Go have ur beauty SleepSmile
Ninelives IF-Rockerz
Ninelives
Ninelives

Joined: 31 October 2004
Posts: 6865

Posted: 29 December 2010 at 4:06am | IP Logged
Originally posted by mysterygurl1427

yes shishter...i am DAMN excited to see Laithai bhai of geet!!!
 
but i will answer the last question later....right now my brain cannot function it is almost 4 a.m. here....lolz
shivu aaj bhi....!!!!Smile
rickks IF-Sizzlerz
rickks
rickks

Joined: 26 December 2007
Posts: 23819

Posted: 29 December 2010 at 5:17am | IP Logged
Originally posted by maaneetian

Originally posted by mysterygurl1427

yes shishter...i am DAMN excited to see Laithai bhai of geet!!!
 
but i will answer the last question later....right now my brain cannot function it is almost 4 a.m. here....lolz
shivu aaj bhi....!!!!Smile


Mags....Mre Post Ka Reply toh Do
mayurmaaneet IF-Rockerz
mayurmaaneet
mayurmaaneet

Joined: 16 January 2006
Posts: 6173

Posted: 29 December 2010 at 5:47am | IP Logged
lmao.. rickks dear i am sooo waiting for the famous OYEEEEE back again.. lmao everytime i watch brij epis i crack up at his oyeee and his gundagiri.. lol.. cant wait.. ab dekhte hain kya hota hia..
anju.r Senior Member
anju.r
anju.r

Joined: 05 October 2010
Posts: 421

Posted: 29 December 2010 at 5:51am | IP Logged
brij-maan nok-jhok is better than annie-arjun scenes.. hop brij wnt harm geet. vese bhi maan ke hothe hue geet ko kuch nehi ho saktha
Arushi. IF-Rockerz
Arushi.
Arushi.

Joined: 13 June 2007
Posts: 8012

Posted: 29 December 2010 at 5:51am | IP Logged
Viji Hey Hug

Personally, I am happy that he is back. It's going to surely add some spice in life. And I am not really fond of the track right now, so if this proves to be a good break, then why not? Let's see and hope that they stick true to his character. He's a rabbit inside, just roars from outside. So I guess Maneet handling him together won't be a task, rather it'll be interesting. 

Hmmm. 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Brij Appreciation Thread #2 Welcome Bhootnis

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: sallu_lover   Replies: 175   Views: 10251

sallu_lover 175 10251 08 January 2011 at 3:10am by Khushboo_AN
Brij Character Sketch Development - Phase I

2 3 4

Author: bDgT   Replies: 26   Views: 2514

bDgT 26 2514 03 December 2010 at 3:13am by bDgT
Brij in a movie ..chk

Author: varyasingla   Replies: 1   Views: 653

varyasingla 1 653 01 August 2010 at 12:32am by bestfan
Gunda Brij ki behan Gundi Geet!

Author: Hot_Indo_Chilly   Replies: 1   Views: 817

Hot_Indo_Chilly 1 817 24 July 2010 at 8:25am by Lhethal.Me
Brij's Eternal Song: Oye Main hoon Brij!

Author: AnjuMaanManiac   Replies: 7   Views: 803

AnjuMaanManiac 7 803 19 July 2010 at 1:08am by cooldude10

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index