Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

Aunty # 1...none other than....;D (Page 4)

CandYlicious_S IF-Sizzlerz
CandYlicious_S
CandYlicious_S

Joined: 12 May 2010
Posts: 16645

Posted: 28 December 2010 at 1:03pm | IP Logged
Originally posted by -MohitzPari-

Originally posted by CandYlicious_SG





See the be-ewwwwwww-ty of her eyes... Day Dreaming Day Dreaming ROFL

look at her greenish eye shadow.....runs to buy eggjatly one like this!! Tongue

U chorrrrrrrrrrr........... Angry ROFL ROFL  churafoying my lines.. ROFL ROFL Broken Heart

The following 3 member(s) liked the above post:

saniya.xXDevilsDesireX.MohitzPari.

saniya.x IF-Dazzler
saniya.x
saniya.x

Joined: 17 March 2010
Posts: 4411

Posted: 28 December 2010 at 1:03pm | IP Logged
Originally posted by -MohitzPari-

Originally posted by CandYlicious_SG





See the be-ewwwwwww-ty of her eyes... Day Dreaming Day Dreaming ROFL

look at her greenish eye shadow.....runs to buy eggjatly one like this!! Tongue
 
Bheege hoth tere, pyaasa dil mera BlushingROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireXyulZ.MohitzPari.CandYlicious_S

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 28 December 2010 at 1:03pm | IP Logged
OMGGGGGGGGG !! ROFLROFL
 
Sheena kii FC aur main nah hoon kabhi hosakta hai kya BlushingBlushingROFLROFL
 
Paru seriously yarr this is one of ur BEST BESTT BESTTTTTTT topic Cool bolo kyun ?/ ofcoursee coz our Sheena chaddi wali is in it yarr BlushingBlushingBlushing
 
abt sheena wat to say yarr ??Blushing uff uskii ada Blushing ek baar ushee dekhoon toh bhuk bhi mitjati haiBlushingROFL raaton kii needh udhjati hai uffffffffffffffff BlushingBlushing ROFLROFL She is one of million boss.. Sheena toh mera raag raag par dodti hai BlushingROFLROFLROFL ( in reality --> o shit i just DIDNOT say that did i Stern SmileROFL)
 
BTW the video ROFL the wind blew at some point.. how dare the wind ruin her hair structure AngryROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

saniya.xXDevilsDesireXCandYlicious_S.MohitzPari.

.MohitzPari. IF-Sizzlerz
.MohitzPari.
.MohitzPari.

Joined: 25 June 2008
Posts: 21050

Posted: 28 December 2010 at 1:04pm | IP Logged
Originally posted by MoNayaKiDeewani

Originally posted by -MohitzPari-

Originally posted by MoNayaKiDeewani

 
NOT FAIR CryROFL

i have an experience baba...I tried to be one..got failedOuchCry

esi chaddis milni mushkil he bazaar me...and one cost $10000000ShockedConfused
 
Ohh noo Cry ! Auntyyyyy Angry
 
$10000000ShockedConfused, sirf itni small chaddi ke liye ShockedShocked ?

aur nahi toh kya.......the smaller the chaddi the higher the price..dont u know that??Shocked

DUMBO

The following 3 member(s) liked the above post:

saniya.xXDevilsDesireXyulZ

saniya.x IF-Dazzler
saniya.x
saniya.x

Joined: 17 March 2010
Posts: 4411

Posted: 28 December 2010 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by -MohitzPari-

Originally posted by MoNayaKiDeewani

Originally posted by -MohitzPari-

Originally posted by MoNayaKiDeewani

 
NOT FAIR CryROFL

i have an experience baba...I tried to be one..got failedOuchCry

esi chaddis milni mushkil he bazaar me...and one cost $10000000ShockedConfused
 
Ohh noo Cry ! Auntyyyyy Angry
 
$10000000ShockedConfused, sirf itni small chaddi ke liye ShockedShocked ?

aur nahi toh kya.......the smaller the chaddi the higher the price..dont u know that??Shocked

DUMBO
 
O MM GEE Shocked, Aunty ke paas itne saare paise Shocked *faints*
 
@partener : Shuru hojao SheeNAA sheena ki jawaani .. ROFL
 
Will be back guys Embarrassed going to eat LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireXyulZ

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 28 December 2010 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by -MohitzPari-

OMGGG I saw someone's like...........mera sautan...SIDDDD:OOOOOROFL...shit he will kill me nowROFL..sorry sid...for ur wife's topicROFLOuch
i dont care Paru coz my Sheenu will only love me FOREVERRRR & EVERRRRRRBlushingROFLROFL
BTW I am caught.. i was dreaming abt her secretlyEmbarrassedROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireX.MohitzPari.CandYlicious_S

.MohitzPari. IF-Sizzlerz
.MohitzPari.
.MohitzPari.

Joined: 25 June 2008
Posts: 21050

Posted: 28 December 2010 at 1:07pm | IP Logged
Originally posted by yulZ

OMGGGGGGGGG !! ROFLROFL
 
Sheena kii FC aur main nah hoon kabhi hosakta hai kya ROFL
 
Paru seriously yarr this is one of ur BEST BESTT BESTTTTTTT topic Cool bolo kyun ?/ ofcoursee coz our Sheena chaddi wali is in it yarr BlushingBlushingBlushing
 
abt sheena wat to say yarr ??Blushing uff uskii ada Blushing ek baar ushee dekhoon toh bhuk bhi mitjati haiBlushingROFL raaton kii needh udhjati hai uffffffffffffffff BlushingBlushing ROFLROFL She is one of million boss.. Sheena toh mera raag raag par dodti hai ROFL ( in reality --> o shit i just DIDNOT say that did i Stern SmileROFL)
 
BTW the video ROFL the wind blew at some point.. how dare the wind ruin her hair structure AngryROFL

SIDDDDDDDDDDDDDDDROFL...the ONLY husband of sheenaHug....even sammy couldn't take ur place boy (thankgod).....m so proud of uHug

tu nahi dekhta toh I would have PMed uROFL...u cant miss this for sure...!! 

OMGGG i so know....wind blowed her hair Angry.......couldn't even saw her pretty faceBroken Heart

Rag rag me dodti he?? just like elephants he na??TongueEmbarrassedROFL

ohh btw...Ravz closed that thread before I thank uBroken Heart....I love u for ur nominations haha

The following 3 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireXyulZCandYlicious_S

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 28 December 2010 at 1:07pm | IP Logged
@partner - omgg ROFL that song.. reaminds me of my sheenu EmbarrassedROFL Kat is Thumbs Down in front of my sheena Big smileROFLROFLROFL
O gawddd i have totalli lost itStern SmileROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireXCandYlicious_S

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
It's unfortunate that none of us r MJHTIANS.......

2

Author: -Sanjana-   Replies: 12   Views: 910

-Sanjana- 12 910 04 June 2010 at 3:54pm by a little faith
only one couple happy or none happy

Author: mayurian-artian   Replies: 1   Views: 1316

mayurian-artian 1 1316 01 January 2010 at 9:46am by aashizin
Sammy's got a stubble and M-boy none??

2

Author: Eloquent   Replies: 10   Views: 1060

Eloquent 10 1060 21 December 2009 at 9:39am by mads
None

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: Bazinga   Replies: 65   Views: 4360

Bazinga 65 4360 03 March 2009 at 1:46pm by Bazinga
Diya's bf none other than samrat!!!!

Author: -MakhanMalaai-   Replies: 2   Views: 880

-MakhanMalaai- 2 880 15 January 2009 at 7:33pm by MohitSanayaFan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index