Love Ne Mila Di Jodi

India-Forums

   
Love Ne Mila Di Jodi
Love Ne Mila Di Jodi

Jus Imagin Its Possible-2 Pg79- Rads VM (Page 10)

.effervescent. IF-Sizzlerz
.effervescent.
.effervescent.

Joined: 01 June 2007
Posts: 14842

Posted: 07 January 2011 at 11:38pm | IP Logged
Mru..luved d next part...totally in synch wid Panna...hmm..lukin fwd to more..frm u 2
n who know I might just end up contributin in this jnt ff..soon..Wink

The following 3 member(s) liked the above post:

skorpion..Waves..Nan08

Sia889 IF-Sizzlerz
Sia889
Sia889

Joined: 27 December 2008
Posts: 10604

Posted: 07 January 2011 at 11:43pm | IP Logged
Mru that was very nice, indeed loved it

The following 3 member(s) liked the above post:

skorpion..Waves..Nan08

Nan08 IF-Sizzlerz
Nan08
Nan08

Joined: 14 September 2010
Posts: 21010

Posted: 08 January 2011 at 2:10am | IP Logged
Panna n Mru....SUPERBStarThumbs UpClap

AMazzzingggg updates by u 2... u 2 rockkkk.....totalllyyyy loved both parts 6 & 7....jst cud not control laughing LOL  ...am really njyoing how u both r tkng dis story...

Pri reads Damzi tots all opposite hehehehe...

n Pri's mind bcmng moosh wid all those wild tots n sensations....Day DreamingBlushing

Damzie was reminded of a big bear LOL... i liked the punch to the nose hehehehe... n this one

"mustangs he could control.. they didnt kick him back.."
totallyyyyyy PRIDAROFL

thnks both of u for such a lovelly update... now eagerly waiting for the next person to update pls pls pls....

PS: Mru ....loony toons... hw did u cm to know..it ws supsd to b a secret  EmbarrassedTongue


The following 3 member(s) liked the above post:

skorpionamiya121..Waves..

Maz. IF-Rockerz
Maz.
Maz.

Joined: 26 October 2009
Posts: 6183

Posted: 08 January 2011 at 4:46am | IP Logged
Hahahahaha this is so awesome..it's so PriDa and so like the both of you to go crazy this way :P LOL Fantastic...now only to find out who walks in on them in such a situation..hehe..


The following 4 member(s) liked the above post:

skorpionamiya121..Waves..Nan08

skorpion Senior Member
skorpion
skorpion

Joined: 29 December 2006
Posts: 960

Posted: 08 January 2011 at 5:53am | IP Logged
Wiggle Wiggle Wiggle??
dat sounds like a lil piglet enjoying her moment of glory in dirty mud !!
Now i have dis unexplained urge to update... after all Cupid has his plate full wid many requests from Earth for PriDaTastic Doses
 
skorpion

The following 6 member(s) liked the above post:

amiya121..Waves.....San-Yo...jakhushiNan08Sia889

.effervescent. IF-Sizzlerz
.effervescent.
.effervescent.

Joined: 01 June 2007
Posts: 14842

Posted: 08 January 2011 at 6:00am | IP Logged
Go ahead Panna..lukin fwd to d next part

The following 5 member(s) liked the above post:

skorpionamiya121..Waves..Nan08Sia889

skorpion Senior Member
skorpion
skorpion

Joined: 29 December 2006
Posts: 960

Posted: 08 January 2011 at 6:12am | IP Logged
@Maham,
u gonna find tooo many reasons to *LOOSE FOCUS* wid dis Jt FF

@Rads,
Eagerly awaiting to see ur update in dis Jt FF
i see u noticing da new siggys too...

@Maz
errr Crazy kisko bola

@Mru
U make a fantastic base in da form of updates
for us to add on to.
I know i get TOONED but u sure r da LOONY part !!

To those who are reading liking and commenting, ThanxxX for being a part of dis crazed idea of a Jt FF.
After all, Zindagi hasne hasaane ka Pal...do pal

to more whacked out updates on JIIP'
skorpion

The following 8 member(s) liked the above post:

amiya121..Waves.....San-Yo...Maz.jakhushi...Maham...Sia889Nan08

...Maham... IF-Rockerz
...Maham...
...Maham...

Joined: 22 June 2008
Posts: 5014

Posted: 08 January 2011 at 9:41am | IP Logged
Excellent update Mru... my fave part was when she socked him in the jaw.. Damini... you go girl.. LOL

ROFL@ the mustang bit Actually imagining Prithvi getting kicked by a mustang is.. ROFL Reminds of a movie I saw on a wild mustang... He was awesome at kicking anyone who tried to ride him.. LOL

loved the bit about Pri thinking he had killed her..LOL

would be awesome to see them being caught in one room on the same bed by someone.. i hope its Sameer would love to see the nautanki embarrass them both.. Tongue

Awaiting the next 7 points..

LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

amiya121..Waves.....San-Yo...Nan08

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Possible PriDa scenes (Final Part 18 : Page 50)

2 3 4 5 6 7 ... 50 51

Author: Mru_bee   Replies: 404   Views: 33883

Mru_bee 404 33883 20 January 2011 at 9:28am by adventure_gurl
Possible: a Prida rain sequence

2

Author: Jas4u   Replies: 11   Views: 1116

Jas4u 11 1116 16 February 2010 at 4:43am by anee_4_life
Possible Nightmare!!! *peep in 2 check out*

2

Author: Dark_Star   Replies: 14   Views: 1374

Dark_Star 14 1374 10 February 2010 at 7:15pm by Dark_Star
Possible V-Day song choices for Prida, savni,varni

2 3 4

Author: Arya311   Replies: 31   Views: 1861

Arya311 31 1861 31 January 2010 at 10:33pm by liv2laugh
Possible Plot Twist - Veggie Death Destroys PriDa

2 3 4

Author: AnjanaYYZ   Replies: 26   Views: 1823

AnjanaYYZ 26 1823 29 January 2010 at 8:33am by skorpion

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Love Ne Mila Di Jodi Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index