Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

~* Behooda Chat Thread #57 *~ (Page 157)

nisha2010 IF-Sizzlerz
nisha2010
nisha2010

Joined: 23 May 2010
Posts: 16380

Posted: 08 January 2011 at 2:35am | IP Logged
Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by nisha2010

Originally posted by pragati.tankha

 
        but i'm still watching it......dunno can't stop it watching..........all bz of arhaan.......OuchEmbarrassedLOL

yup AB is the only factor that makes me watch him only on YT.........LOL but i don't pull my hairs over discussions now............LOL
but i .love having debate........LOLLOL

i know chorni..........ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Pragati.T

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 08 January 2011 at 2:35am | IP Logged
Originally posted by HamiSky

Ohh yeah..am nt watching the show for the last few weeks.just started watching after reaching blore....
but anyways cant stop myself reading the updates n also coming to IF!
same here......i'm coming to forum to talk to some behooda ppl...........LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

nisha2010

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 08 January 2011 at 2:36am | IP Logged
Originally posted by nisha2010

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by nisha2010

Originally posted by pragati.tankha

 
        but i'm still watching it......dunno can't stop it watching..........all bz of arhaan.......OuchEmbarrassedLOL

yup AB is the only factor that makes me watch him only on YT.........LOL but i don't pull my hairs over discussions now............LOL
but i .love having debate........LOLLOL

i know chorni..........
ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

nisha2010

nisha2010 IF-Sizzlerz
nisha2010
nisha2010

Joined: 23 May 2010
Posts: 16380

Posted: 08 January 2011 at 2:38am | IP Logged
Originally posted by pragati.tankha

 ROFLROFL

wasn't lunch enuff.........LOL eating emos..........ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Pragati.T

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 08 January 2011 at 2:40am | IP Logged
Originally posted by nisha2010

[QUOTE=pragati.tankha] ROFL

wasn't lunch enuff.........LOL eating emos..........ROFL
[/QUOTEi'm too thursty..........ROFL
Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

nisha2010 IF-Sizzlerz
nisha2010
nisha2010

Joined: 23 May 2010
Posts: 16380

Posted: 08 January 2011 at 2:42am | IP Logged
Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by nisha2010

Originally posted by pragati.tankha

 ROFL

wasn't lunch enuff.........LOL eating emos..........ROFL
i'm too thursty..........

drink.................ROFLROFLROFL


The following 1 member(s) liked the above post:

Pragati.T

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 08 January 2011 at 2:43am | IP Logged
Originally posted by nisha2010

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by nisha2010

Originally posted by pragati.tankha

 ROFL

wasn't lunch enuff.........LOL eating emos..........ROFL
i'm too thursty..........

drink.................ROFLROFL


i'm thursty for something else............WinkROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Behooda Logon ka behooda Poll#2

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: .Manal.   Replies: 143   Views: 10301

.Manal. 143 10301 28 July 2010 at 9:16am by .Manal.
CLOSED!-Behooda Logon ka behooda Poll

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: .Manal.   Replies: 173   Views: 11434

.Manal. 173 11434 26 July 2010 at 6:50pm by .Manal.
Behooda Logon ka Behooda Chat Thread # 26

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1206   Views: 32720

pritirays 1206 32720 28 May 2010 at 2:43pm by Love-u-all
Behooda logon ka behooda chat thread # 25

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Xxxjrae   Replies: 1201   Views: 32833

Xxxjrae 1201 32833 26 May 2010 at 2:19pm by .Manal.
Behooda logon ka behooda chat thread # 24

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: .Manal.   Replies: 1208   Views: 32065

.Manal. 1208 32065 25 May 2010 at 8:26am by .Manal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index