Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

~deewangi~ MAANEET FF thread 3 (Page 85)

Rocks.Dhara IF-Dazzler
Rocks.Dhara
Rocks.Dhara

Joined: 03 November 2010
Posts: 4943

Posted: 02 January 2011 at 10:51pm | IP Logged
Originally posted by maanmishti

Originally posted by Rocks.Dhara

Originally posted by maanmishti

[QUOTE=Rocks.Dhara][QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara]yeah...can't wait to see geet reaction on MSK getting his first project....yepeeeee....
 
hey...were u will be coming in india...i mean which part..!!!
 
m in banglore..i hope urs the same..then i can have that...lol
 
 

hahahaha nope honey......i am from hyderabadLOL
no probs honey...i will come to hyd for u only...lol
 
i was there last year...and stayed there for 1 year...its very nice place.!!!
 
all my fren keep calling me...lemme no wen u be coming...hehehehe

The following 1 member(s) liked the above post:

muskanp

maanmishti Goldie
maanmishti
maanmishti

Joined: 14 May 2008
Posts: 2239

Posted: 02 January 2011 at 10:51pm | IP Logged
Originally posted by febinyusuff

ho.. yaaar hyderabadi biriyaniiiiiiii...can't wait... but I think by the time you reach India I will be in US...

btw, which part of US ??

delaware......... east of us

The following 2 member(s) liked the above post:

Rocks.Dharamuskanp

maanmishti Goldie
maanmishti
maanmishti

Joined: 14 May 2008
Posts: 2239

Posted: 02 January 2011 at 10:52pm | IP Logged
Originally posted by Rocks.Dhara

Originally posted by maanmishti

Originally posted by Rocks.Dhara

Originally posted by maanmishti

[QUOTE=Rocks.Dhara][QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara]yeah...can't wait to see geet reaction on MSK getting his first project....yepeeeee....
 
hey...were u will be coming in india...i mean which part..!!!
 
m in banglore..i hope urs the same..then i can have that...lol
 
 

hahahaha nope honey......i am from hyderabadLOL
no probs honey...i will come to hyd for u only...lol
 
i was there last year...and stayed there for 1 year...its very nice place.!!!
 
all my fren keep calling me...lemme no wen u be coming...hehehehe

yep sure honey........i will surely let u know when i will come to indiaSmile

The following 2 member(s) liked the above post:

Rocks.Dharamuskanp

Rocks.Dhara IF-Dazzler
Rocks.Dhara
Rocks.Dhara

Joined: 03 November 2010
Posts: 4943

Posted: 02 January 2011 at 10:52pm | IP Logged
Originally posted by febinyusuff

ho.. yaaar hyderabadi biriyaniiiiiiii...can't wait... but I think by the time you reach India I will be in US...

btw, which part of US ??
hey r u in hyderabad????
 
hi m prats...Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

muskanp

Rocks.Dhara IF-Dazzler
Rocks.Dhara
Rocks.Dhara

Joined: 03 November 2010
Posts: 4943

Posted: 02 January 2011 at 10:54pm | IP Logged
Originally posted by maanmishti

Originally posted by Rocks.Dhara

[QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara][QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara][QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara]yeah...can't wait to see geet reaction on MSK getting his first project....yepeeeee....
 
/QUOTE]

yep sure honey........i will surely let u know when i will come to indiaSmile
vaise babes...don u wana to sleep...SmileSmile
 
its 1 AM...vaise good to have someone to talk while wating...
 
Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

maanmishtimuskanp

maanmishti Goldie
maanmishti
maanmishti

Joined: 14 May 2008
Posts: 2239

Posted: 02 January 2011 at 10:57pm | IP Logged
Originally posted by Rocks.Dhara

Originally posted by maanmishti

Originally posted by Rocks.Dhara

[QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara][QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara][QUOTE=maanmishti][QUOTE=Rocks.Dhara]yeah...can't wait to see geet reaction on MSK getting his first project....yepeeeee....
 
/QUOTE]

yep sure honey........i will surely let u know when i will come to indiaSmile
vaise babes...don u wana to sleep...SmileSmile
 
its 1 AM...vaise good to have someone to talk while wating...
 
Smile

i know......yes but i will read update then sleepSmile

The following 2 member(s) liked the above post:

Rocks.Dharamuskanp

hasiii Senior Member
hasiii
hasiii

Joined: 18 May 2009
Posts: 548

Posted: 02 January 2011 at 10:58pm | IP Logged
Originally posted by muskanp

THO HO JAYEN!!!!
COFFEE WITH MUSKAN'S DEEWANGI!!


i badly need it....dying for coffee and update

The following 1 member(s) liked the above post:

muskanp

febinyusuff IF-Dazzler
febinyusuff
febinyusuff

Joined: 20 March 2010
Posts: 3187

Posted: 02 January 2011 at 10:59pm | IP Logged
Originally posted by Rocks.Dhara

Originally posted by febinyusuff

ho.. yaaar hyderabadi biriyaniiiiiiii...can't wait... but I think by the time you reach India I will be in US...

btw, which part of US ??
hey r u in hyderabad????
 
hi m prats...Smile


Nope dear... I'm in Mumbai.. I was in B'lore last year for 3 months.. near ITPL

The following 1 member(s) liked the above post:

muskanp

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
NEW Maaneet FF~ LOVE-KNOT~ UPDTPart20page 97 09/24

2 3 4 5 6 7 ... 123 124

Author: hapinezz13   Replies: 987   Views: 247940

hapinezz13 987 247940 09 October 2016 at 2:32pm by Zeehana
Maaneet ff...Ishq Hua....thread #1..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: swthrtdevisha   Replies: 1194   Views: 346824

swthrtdevisha 1194 346824 04 September 2013 at 9:04pm by priyal12
FF*Simply love*(Maaneet) completed

2 3 4 5 6 7 ... 130 131

Author: naddiya26   Replies: 1040   Views: 208031

naddiya26 1040 208031 28 November 2012 at 6:37am by vandana73
Maaneet- A new dimension to the love (Ch 30 Pg.74)

2 3 4 5 6 7 ... 82 83

Author: crazy4lyf   Replies: 656   Views: 170073

crazy4lyf 656 170073 21 March 2011 at 1:23am by savie_
Kaisi Deewangi...AK Ended lastpart pg69

2 3 4 5 6 7 ... 73 74

Author: insia12   Replies: 590   Views: 64228

insia12 590 64228 10 November 2006 at 2:37am by insia12

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index