Chaand Chupa Badal Mein

India-Forums

   
Chaand Chupa Badal Mein
Chaand Chupa Badal Mein

NiVren - Ab Ek Sacha Ahesaas Hai (Page 35)

gmann2010 IF-Dazzler
gmann2010
gmann2010

Joined: 19 August 2010
Posts: 3677

Posted: 28 December 2010 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by NivRenDeewani

Goodmorning girls. wow new thread i am so late as usual. anyways awsome title love it.
So who missed me or was i forgottenCry jokes.
lolz i come and what do i see, shirtless picShocked OMG what is going on guysLOL. our madness is increasing day by day lolz god knows what pics u guys will show lolz. anyways nice pic though. so what is the current discussion on??
Hey Shova. How r u sweetie. Hug missed you. We are really want to go full on psycho on DD, HL, Sid and CC today. And I am on verge on hating Viren too. Angry

The following 1 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRen

KinSanj IF-Stunnerz
KinSanj
KinSanj

BollyCurry Buzzer
Joined: 10 March 2006
Posts: 33956

Posted: 28 December 2010 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by mahix3

Originally posted by SanKi4eva

Originally posted by mahix3


Lmao no clue what so ever.
Are you sure they exist? 
Shocked
am i supposed to be happy here? ROFL
lol yes they indeed exist..
saniha ka kinshuk dat id belongs to saniha LOL

Ohh I've seen her posts.
I haven't been introduced to her
but she seems like a bigger Kinny fan than you
so I guess you have to share
as long as you girls stay away from my Viren!
we r equally crazy about kinshuk and yes we r sharing him..hehe
 
 
guys m calling it a nite..or shall i say mrning LOL
it's 7am so i am off...have fun guys..gosh ma mum and dad r awake and they r gonna kill me if they see me ol LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

tamushiFaizuuNivRen

mahix3 Goldie
mahix3
mahix3

Joined: 14 October 2010
Posts: 1898

Posted: 28 December 2010 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by SanKi4eva

Originally posted by mahix3


Actually Sanju, that's my Viren waiting for me. 
Hehehe. 
But go to sleep.
Good night sweetheart.
Enjoy Kinshuk in your dreams Wink
mhi viren ke character mein mera kinny hai so he is waiting for me LOL

Nahin nahin darling.
In that scene he's Viren
sooo he is waiting for me Tongue
You can have him when he's Kinshuk
but when he's Viren
ALL MINE 
heheh
sorry I'm possessive of my Viren

The following 1 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRen

Scintillating IF-Dazzler
Scintillating
Scintillating

Joined: 02 December 2010
Posts: 3301

Posted: 28 December 2010 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by sushmitadutta

Originally posted by Excruciating

Hey Milee, as always a brilliant analysis. Thanks dear, I always look forward to your thoughtful comments. I agree with you about only 5 people - Nivi, Dadi, Yash, Vandana & Viren (unless proven otherwise by the CTs) in CCBM are genuinely nice people at heart & that's it. Any good expectation from anyone else, would actually be foolishness on our part. Though, I am also tempted to add Dadaji to this list but there is so much he could do, to set things right, which he isn't. About tomorrow's episode, I think, we are going to get to see the fansi wala scene (since NivRen are wearing the same clothes as shown in the SBS segment) and whatever surprise that Viren has planned I think is again going to go unnoticed similar to today  & then the aftermath of the fansi fiasco for the remainder of the week. As Suchi said in her earlier post, this week is really going to suck for us..
 
 
hiiiii Payal hu r u dear ? Ya dear even i thnk ki they will show 2dy's sbs seg tomm in d episode . I hope ki dis time poor Viren's Plan n surprise doesn't get ruined .Cry .
 
Par i thnk it will b as Viren will see Nivi in tht position n will scold her , will b very upset n god knows phir kyaa hoga ? Confused
Hey Moni, how are you sweets? I am good, well, not really considering what is going on with CCBM right now. I guess, for all of us the only solace is NivRen, which I hope doesn't get taken away from us tomorrow. By the way, I enjoyed reading your analysis of today's episode.

The following 2 member(s) liked the above post:

tamushiFaizuuNivRen

gmann2010 IF-Dazzler
gmann2010
gmann2010

Joined: 19 August 2010
Posts: 3677

Posted: 28 December 2010 at 12:57pm | IP Logged
Originally posted by NivRenDeewani


hiiiii Payal hu r u dear ? Ya dear even i thnk ki they will show 2dy's sbs seg tomm in d episode . I hope ki dis time poor Viren's Plan n surprise doesn't get ruined .Cry .
 
Par i thnk it will b as Viren will see Nivi in tht position n will scold her , will b very upset n god knows phir kyaa hoga ? Confused
wow milee wrote an alaysis, aaa ok im gonna go and run to read it. by the way monica and payal guys i read ur analysis for yesterday it was supurb but i couldnt comment as i had to go somewhere. anyways i didnt see SBS should i or will i be stressed out?? man i cant take anymore of this MP nonsesce and more tension. yep agree with u guys this week is gonna suckCry[/QUOTE]

Congrats sweetie for being goldie. And you are right this MP track sucks big time. Can't they  find any fun track? I hate this rona dona all the time. 

The following 1 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRen

Scintillating IF-Dazzler
Scintillating
Scintillating

Joined: 02 December 2010
Posts: 3301

Posted: 28 December 2010 at 12:58pm | IP Logged
Originally posted by NivRenDeewani

Originally posted by sushmitadutta

Originally posted by Excruciating

Hey Milee, as always a brilliant analysis. Thanks dear, I always look forward to your thoughtful comments. I agree with you about only 5 people - Nivi, Dadi, Yash, Vandana & Viren (unless proven otherwise by the CTs) in CCBM are genuinely nice people at heart & that's it. Any good expectation from anyone else, would actually be foolishness on our part. Though, I am also tempted to add Dadaji to this list but there is so much he could do, to set things right, which he isn't. About tomorrow's episode, I think, we are going to get to see the fansi wala scene (since NivRen are wearing the same clothes as shown in the SBS segment) and whatever surprise that Viren has planned I think is again going to go unnoticed similar to today  & then the aftermath of the fansi fiasco for the remainder of the week. As Suchi said in her earlier post, this week is really going to suck for us..
 
 
hiiiii Payal hu r u dear ? Ya dear even i thnk ki they will show 2dy's sbs seg tomm in d episode . I hope ki dis time poor Viren's Plan n surprise doesn't get ruined .Cry .
 
Par i thnk it will b as Viren will see Nivi in tht position n will scold her , will b very upset n god knows phir kyaa hoga ? Confused
wow milee wrote an alaysis, aaa ok im gonna go and run to read it. by the way monica and payal guys i read ur analysis for yesterday it was supurb but i couldnt comment as i had to go somewhere. anyways i didnt see SBS should i or will i be stressed out?? man i cant take anymore of this MP nonsesce and more tension. yep agree with u guys this week is gonna suckCry
Hey Shova dear, it's so good to have you online. I have been missing you since the past few days. I don't know Shova, I want you to see the segment to know what's in store but it is kinda depressing. So, don't get too pulled down by it..

The following 2 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRengmann2010

Alaria Senior Member
Alaria
Alaria

Joined: 19 October 2010
Posts: 498

Posted: 28 December 2010 at 12:59pm | IP Logged

Any idea on who the stalker is?????

Today's episode has revealed that it's clearly a male stalker! I feel it's Jawahar. He wasn't there when the rest of the family came to check up on Nivi and the stalker was wearing jeans. Both Sid and Viren were in their pajamas so it couldn't be them unless one of them did a quick change of clothes!!! Any ideas girls???

The following 3 member(s) liked the above post:

tamushiFaizuuNivRenDilbole_ShiOmRu

tamushi Goldie
tamushi
tamushi

Joined: 29 June 2010
Posts: 1616

Posted: 28 December 2010 at 1:00pm | IP Logged
Originally posted by gmann2010

Originally posted by tamushi

Ok, Mahi

I claim on RanvirEmbarrassed, I loved Ragvir sooo muc., now don't go and tell my hubby.
My poor dear hubby, he only knew that I was Bidaai fan, he doesn't know that Bidaai is over and ccbm fever I have nowLOL
ROFL oh Sauji, i don't know all husbands of all girls on this thread how they put up with you guys. LOL If I am living with my family right now, they would have disowned me long ago. LOL LOL LOL This is my first hindi show after 12 years of break. So don't know anything about Ranvir, so it's all yours. LOL


thank you ji
nowadays, the moment my hubby sees laptop in my hands, he is like  - phir shuru tumhara Sapna Baabul ka?

The following 2 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRengmann2010

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chaand Chupa Badal Mein Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index