Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

Dont Let Me Go . A R || PART 9 PG 90 || 20/June (Page 53)

.lali. IF-Sizzlerz
.lali.
.lali.

Joined: 01 November 2008
Posts: 10434

Posted: 27 February 2011 at 6:41am | IP Logged
Originally posted by Kajenrsmecxi

OMG LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVED IT! hehee OMG ABHI IS HER BROTHER!? LOL thats a shocker, it thought they were best friends or something, i was smiling like a mad women throughout the whole thing until the last part where it said ARMAAN LOVES SOMEONE ELSE!? lol my smile just dropped when i saw the words loves someone else LMAOOO Twoo shockers in one Update? heheh LOL! WOW! its really good as usual hehe would have never guessed u have done it after a chemistry project, girl your just amaizing. seriously I love the way u write and cant wait till  the next update where they actually talk. Cant wait for their second meeting ahaa Pleaseeeeeeeeeeeeeeee Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee Update sooooooooooooooooooooon
 
Ps; hehe you asked what delenaian is LMaoooLOL the couple is known as Delena (Damon and Elena) they are from Vamparie Daries and im lyk madly in love with themTongueLOL heehe so yea. hope that helped.Big smile
Oh thaaaaaaaaaaaaaaaaank u sooo much sweet! hehe yep suprise suprise lol lol lollypop LOL was it? but isnt it a reliefe hehe afterall there is no side effect frm abhi any more.. aww really hehe thanks oopsy sorry but that the whole thing Tongue well actually its like one shocker got end n the other shocker started hehe LOL yeh urm u see wanted to update n i just want to get this party bit end Embarrassed thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank u means a lot to me well well well we will see but it will take sumtime cause there is a bit more to the stry which should be covered before they meet. will try to update verry verry sooon thanks...
 
lol ooooh them stupid me yesh yesh i knw them hehe Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

..KaJenDelena..

.lali. IF-Sizzlerz
.lali.
.lali.

Joined: 01 November 2008
Posts: 10434

Posted: 27 February 2011 at 6:42am | IP Logged
Originally posted by krazzy4armaan

Awesum update!
abhi iz her brother n armaan luvz sum1 else....wow!
Thank u very much! lolz suprise suprise....LOL
.lali. IF-Sizzlerz
.lali.
.lali.

Joined: 01 November 2008
Posts: 10434

Posted: 27 February 2011 at 6:44am | IP Logged
Originally posted by amruta04

hey dear
awesome update
loved it
waiting for the next update
do continue soon
take care and thanks for the pm.
Hiii thank u veryy much
thank u thank u thank u! will try to update very soooon
thanks for the comment yaar
you too take care
.lali. IF-Sizzlerz
.lali.
.lali.

Joined: 01 November 2008
Posts: 10434

Posted: 27 February 2011 at 6:50am | IP Logged
Originally posted by ams021

sorry to say but its quiet boring make some more interesting in next part 
Thanks for ur honest opinion n im really sorry... if u have any idea wat is it that made it boring please let me know so i can improve. Thanks!
.lali. IF-Sizzlerz
.lali.
.lali.

Joined: 01 November 2008
Posts: 10434

Posted: 27 February 2011 at 6:53am | IP Logged
Originally posted by sweetdesire

Hey dear...........update is just awesomeBig smile.......loved it so much....Oh my god.....Abhi is Ridzy big brother......just love u for thisWinkLOL....so Finally party is over........waiting for AR first meeting..............and Armaan  love someone else....thats intrestingTongue.....waiting for more....so do continue soon....thanks for the PM...take care....

Lots of Love
GEET
Hiya! thank u very muchh! ohh thaaank u thaank u!
lol yep so no tension frm ridzy's side but only that of armaaan LOL
yes finally phew... hpefully their meeting will happen very sooon. thank u very much will try to continue very soon thank u for the comment.. TC

The following 1 member(s) liked the above post:

sweetdesire

shonadesire IF-Dazzler
shonadesire
shonadesire

Joined: 20 December 2010
Posts: 3355

Posted: 27 February 2011 at 7:04am | IP Logged
hey dear.......awesome partClapClapClap.........just loved it soooooooo much.............OMG abhi is ridz brotherShockedShocked........it is really shocking..........but oh God armaan kisi aur se pyaar karta hai..............kon hai vo????????.............bahut ho gya hide n seek btw amy n ridzSmile.........plz meet them face to faceBig smile...........thanks for pm...........plzzzzzzzzzzzzzzzzzz continue soonnnnnn

The following 1 member(s) liked the above post:

.lali.

.lali. IF-Sizzlerz
.lali.
.lali.

Joined: 01 November 2008
Posts: 10434

Posted: 27 February 2011 at 7:56am | IP Logged
Originally posted by shilpI007

hey dear.......awesome partClapClapClap.........just loved it soooooooo much.............OMG abhi is ridz brotherShockedShocked........it is really shocking..........but oh God armaan kisi aur se pyaar karta hai..............kon hai vo????????.............bahut ho gya hide n seek btw amy n ridzSmile.........plz meet them face to faceBig smile...........thanks for pm...........plzzzzzzzzzzzzzzzzzz continue soonnnnnn
Hey thank u soooo much... glad u enjoy the part
lolz yah but a reliefe too na.. well well well u wait n see but yaar before they actually meet n i intro u abt ammy's gf i have to do some other stuff like abt ridz so it will take some times but let see... thanks for the comment will try to update very soooooooon
.lali. IF-Sizzlerz
.lali.
.lali.

Joined: 01 November 2008
Posts: 10434

Posted: 27 February 2011 at 7:57am | IP Logged
Thank you all for ur comments mean a really lot to me! and thanks for being honest as well and telling where i have gone wrong so i can improve next time...

The following 1 member(s) liked the above post:

mrs-sr

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*Fan Fic-Tu Muskura*~ *LAST PART, PART 16 PG 93*

2 3 4 5 6 7 ... 111 112

Author: Maaneet-Fan   Replies: 892   Views: 192913

Maaneet-Fan 892 192913 11 December 2013 at 7:06am by anomalousmishty
...

2 3 4 5 6 7 ... 55 56

Author: -Crayon-   Replies: 446   Views: 61624

-Crayon- 446 61624 12 October 2012 at 7:59pm by PoojaSheth
CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: luvabbybaby   Replies: 289   Views: 72172

luvabbybaby 289 72172 12 October 2012 at 7:55pm by PoojaSheth
A LOT LIKE LOVE#2-part 40 pg 128(LAST PART)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: barkha_90   Replies: 1198   Views: 535400

barkha_90 1198 535400 05 May 2012 at 3:10am by TANVI_SEXY
AR love story Part 23 P. 73- LAST PART

2 3 4 5 6 7 ... 79 80

Author: ..Mira..   Replies: 634   Views: 317450

..Mira.. 634 317450 17 January 2012 at 1:00am by chcolaty

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index