Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

Please Close This FanFic! (Page 22)

saniya.x IF-Dazzler
saniya.x
saniya.x

Joined: 17 March 2010
Posts: 4411

Posted: 04 January 2011 at 8:09am | IP Logged

Manjii ROFL, this was hilarious hon LOL !

 
Poor SG got suspended, and Gunji enjoying whilst Sam working in office poor guy ! He's got a GF ? That too, that office girl LOL, The class bit was damn hilarious specially when the whole class knew what they were talking about LOL ! SHYTT, they guy still has the 'Know' problem ?Aww bless him Embarrassed
 
Awesome update, continue soon Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

AttractiveAdya IF-Rockerz
AttractiveAdya
AttractiveAdya

Joined: 21 December 2008
Posts: 9985

Posted: 04 January 2011 at 8:29am | IP Logged
Manjari! >:D<

Just  one  word...... FAB!!  <33
SaJan  bunked  school  and  went  partying!! 
I  can  imagine  Samrat  doing  that  but  Gunjan :O
I  loved  the  comp  class  scene! ROFL
I  don't  know  why  but  I  feel  u  should  get  Gunjan  a  "MALE"  friend!  I  LOVE  Jealous / possessive  Sam! :P
anyway  cont  soon

Luv  Adya!

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

-BlueSwitch- Goldie
-BlueSwitch-
-BlueSwitch-

Joined: 10 October 2010
Posts: 1355

Posted: 04 January 2011 at 8:44am | IP Logged
resssss
aashizin IF-Stunnerz
aashizin
aashizin

Joined: 15 November 2009
Posts: 27401

Posted: 04 January 2011 at 9:27am | IP Logged
OMG last part was hilarious instant email one ROFLROFLwhole class read our msg ROFL loved this part seriously and thanks for pm do continue soon 

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 04 January 2011 at 9:29am | IP Logged
awesome update
loved it
cant wait 4 da next part
con soon
thanks 4 da pm

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

ammykhan Goldie
ammykhan
ammykhan

Joined: 30 July 2009
Posts: 1900

Posted: 04 January 2011 at 9:35am | IP Logged
Nice part.Poor sam n gun got suspende from the school.AWWW gunjan was enjoying at home n sam has to work in the office.The comp class scene was hilarious n OMG everyone knew what they were talking aboutLOLJust loved the update.Continue soon.Thx 4 the pm.

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

samratrocks IF-Sizzlerz
samratrocks
samratrocks

Joined: 24 March 2009
Posts: 11365

Posted: 04 January 2011 at 9:43am | IP Logged
awesoem awesommee
luvedi tttt majzzz
ur gudd at writingg.. i envy u ! *winks*
keep rockingg

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129493

Posted: 04 January 2011 at 12:02pm | IP Logged
manjariiiiiii omgggg dis was so so so funny part poor sajan got suspended coz dey bunked school n partying n got drunk cant believe it lol n poor sammy he has to work in office n gunji enjoying in her bedroom lol n den sammy got a gf wobhi older lol hehehe keep it up sammy hehehe n oye hoye was gunji jealous btw i lovee da email subject hehehe ms. straight n all hehehe der email was tooo funny n hilarious n den da funniest part was da comp class scene hehee damn man whole class saw der chatting oh nooo hehee hilarious dat scene n oh freak now also sammy has "KNOW" prob lol hehehehe gosh m in loveee wid dis ff also coz u have some kind of magic power dat all da ff i read i became fan of it hehehehe do continue soon now

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Tera Mera Rishta AR Fanfic END pg 82

2 3 4 5 6 7 ... 101 102

Author: bheegi   Replies: 812   Views: 396589

bheegi 812 396589 04 July 2012 at 10:20am by ..hinal..
New AR FanFic

2 3 4 5 6 7 ... 40 41

Author: tehzeebkhan   Replies: 323   Views: 46205

tehzeebkhan 323 46205 01 January 2012 at 5:14pm by mak3mesmile
Zindagi - mjht fanfic part9 pg 50

2 3 4 5 6 7 ... 55 56

Author: wind453   Replies: 440   Views: 45579

wind453 440 45579 10 November 2011 at 6:15am by love.mayurarti
Unforseen Circumstances - YuNa fanfic upd.Feb.1

2 3 4 5 6 7 ... 55 56

Author: -bhootni-   Replies: 443   Views: 35130

-bhootni- 443 35130 26 May 2011 at 12:08pm by sups8888
SAJAN FANFIC-DIL HAI TUMHARA #1(PART55-PAGE146)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ak_sajan   Replies: 1207   Views: 147477

ak_sajan 1207 147477 12 November 2010 at 3:59am by PoojaSheth

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index