Tere Liye

India-Forums

   
Tere Liye
Tere Liye

Episode Discussion Thread:26th Dec'10 - 2nd Jan'11 (Page 123)

-Ramya- IF-Sizzlerz
-Ramya-
-Ramya-

Joined: 24 November 2010
Posts: 17199

Posted: 29 December 2010 at 10:55am | IP Logged
I think next week full of tragedy and thats y they r giving us Taanu scenes from past 3 days Big smile continuously Day DreamingDay DreamingDay Dreaming

after new year v will see only drama o drama CryCryDead

The following 2 member(s) liked the above post:

deeps07mishti_17

mythili2 IF-Rockerz
mythili2
mythili2

Joined: 15 March 2010
Posts: 8469

Posted: 29 December 2010 at 10:56am | IP Logged
Originally posted by -Kalindi-

Originally posted by manasi_31

Ohhh there's new year's celebration....D'oh But she has to yet reach the hospital, then doctors will tell about complications, some more drama will follow, she has to choose between herself and her child, then she'll go into labour, uske baad she will die....LOL They'll show it all in tomorrow's epi only?LOL Then I guess new year gift will be this.... D'ohDead
LOLLOL I always thought it would be shown in the Maha Episode... Aur ekdum itna sab kal dikhayenge??Shocked .. Poor us.. I hope we are in our senses by the time the episode endsLOLLOL

i dnt think it l be possible to show so much in one episode na..

The following 1 member(s) liked the above post:

mishti_17

mishti_17 IF-Stunnerz
mishti_17
mishti_17

Joined: 07 November 2009
Posts: 28536

Posted: 29 December 2010 at 10:57am | IP Logged
Originally posted by mythili2

Originally posted by -Kalindi-

Originally posted by manasi_31

Ohhh there's new year's celebration....D'oh But she has to yet reach the hospital, then doctors will tell about complications, some more drama will follow, she has to choose between herself and her child, then she'll go into labour, uske baad she will die....LOL They'll show it all in tomorrow's epi only?LOL Then I guess new year gift will be this.... D'ohDead
LOLLOL I always thought it would be shown in the Maha Episode... Aur ekdum itna sab kal dikhayenge??Shocked .. Poor us.. I hope we are in our senses by the time the episode endsLOLLOL

i dnt think it l be possible to show so much in one episode na..
You cannot underestimate themD'ohD'oh.. Woh kuch bhi kar sakte hai...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps07

deeps07 IF-Dazzler
deeps07
deeps07

Joined: 13 August 2006
Posts: 3932

Posted: 29 December 2010 at 10:57am | IP Logged
ok...just watched tonughts taanu sceneEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed....baaki sab chod rahii hoon..Big smile..
OMG....the scene was sooo...Blushing....agar ab aisa hein tho i really want them to get married to each other now itself....inthezaar nahiin kar sakthi....Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming
deeps07 IF-Dazzler
deeps07
deeps07

Joined: 13 August 2006
Posts: 3932

Posted: 29 December 2010 at 10:58am | IP Logged
Originally posted by -Kalindi-

Originally posted by mythili2

Originally posted by -Kalindi-

Originally posted by manasi_31

Ohhh there's new year's celebration....D'oh But she has to yet reach the hospital, then doctors will tell about complications, some more drama will follow, she has to choose between herself and her child, then she'll go into labour, uske baad she will die....LOL They'll show it all in tomorrow's epi only?LOL Then I guess new year gift will be this.... D'ohDead
LOLLOL I always thought it would be shown in the Maha Episode... Aur ekdum itna sab kal dikhayenge??Shocked .. Poor us.. I hope we are in our senses by the time the episode endsLOLLOL

i dnt think it l be possible to show so much in one episode na..
You cannot underestimate themD'ohD'oh.. Woh kuch bhi kar sakte hai...LOL

haan kuch bhi....OuchOuchOuchOuch...these aliens doesnt have the term logic in their dictionary...D'oh

The following 1 member(s) liked the above post:

mishti_17

mythili2 IF-Rockerz
mythili2
mythili2

Joined: 15 March 2010
Posts: 8469

Posted: 29 December 2010 at 10:58am | IP Logged
Originally posted by ramyaks

I think next week full of tragedy and thats y they r giving us Taanu scenes from past 3 days Big smile continuously Day DreamingDay DreamingDay Dreaming

after new year v will see only drama o drama CryCryDead

Cry Cry Cry plz anu support taani.. Ouch

The following 2 member(s) liked the above post:

deeps07mishti_17

mishti_17 IF-Stunnerz
mishti_17
mishti_17

Joined: 07 November 2009
Posts: 28536

Posted: 29 December 2010 at 10:59am | IP Logged
Originally posted by deeps07

ok...just watched tonughts taanu sceneEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed....baaki sab chod rahii hoon..Big smile..
OMG....the scene was sooo...Blushing....agar ab aisa hein tho i really want them to get married to each other now itself....inthezaar nahiin kar sakthi....Day Dreaming
Day Dreaming I want to see it again now.....LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps07

mishti_17 IF-Stunnerz
mishti_17
mishti_17

Joined: 07 November 2009
Posts: 28536

Posted: 29 December 2010 at 11:00am | IP Logged
Originally posted by mythili2

Originally posted by ramyaks

I think next week full of tragedy and thats y they r giving us Taanu scenes from past 3 days Big smile continuously Day DreamingDay DreamingDay Dreaming

after new year v will see only drama o drama CryCryDead

Cry Cry Cry plz anu support taani.. Ouch
I just hope he does support TaaniSmile..

The following 1 member(s) liked the above post:

deeps07

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~:* Anupriya Kapoor AT *:~ (UNDER CONSTRUCTION)

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: Pyari_Zahra   Replies: 136   Views: 21190

Pyari_Zahra 136 21190 01 December 2011 at 9:40am by -GoldMist-
~:*Harshad Chopda Appreciation Thread *:~

2 3 4 5 6 7 ... 96 97

Author: SunShine_A   Replies: 772   Views: 69942

SunShine_A 772 69942 04 July 2011 at 2:25pm by Alisha.
Rajat Tokas/Robindo AT Petition link 1st pg

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: --sanchita--   Replies: 1203   Views: 86349

--sanchita-- 1203 86349 28 May 2011 at 1:42pm by farhassan51
Episode Discussion Thread: 23-27th August

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: -Dimple-   Replies: 532   Views: 24463

-Dimple- 532 24463 30 August 2010 at 2:50am by -vandy-
Episode Discussion Thread: 16-20th August

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: -Dimple-   Replies: 318   Views: 14282

-Dimple- 318 14282 21 August 2010 at 11:10am by .Angel

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Tere Liye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index