Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Wacko's CC |||| Invite Only ! (Page 92)

minchi IF-Sizzlerz
minchi
minchi

Joined: 12 March 2010
Posts: 21212

Posted: 01 January 2011 at 12:00pm | IP Logged




y not my name is hereBroken Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

Real.Madrid

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54156

Posted: 01 January 2011 at 12:16pm | IP Logged
haha finali the core --- siggy has been put up wiz me in the middleLOLLOLLOLDancingParty
 
 
 
 
kangarooo am back..... its [past 7..Confused
 
 
kiruuu u still around?
 
 
 
heyy mini.. of course u can.. but u gonna be an animal...pick

The following 2 member(s) liked the above post:

Real.Madridminchi

minchi IF-Sizzlerz
minchi
minchi

Joined: 12 March 2010
Posts: 21212

Posted: 01 January 2011 at 12:17pm | IP Logged
dogGeek

The following 2 member(s) liked the above post:

Real.Madrid_innocent_

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54156

Posted: 01 January 2011 at 12:18pm | IP Logged
Originally posted by mini09

dogGeek
LOLLOL gud one.....
 
 
haha now mi have to find u a picture aswell as a hubby and bi partnerLOLLOLLOL
 
 
kiruuu and kangzzz... wer u ppl... mini chose wat animal she wants to beLOL can she be zat animal?LOLLOL


Edited by _innocent_ - 01 January 2011 at 12:19pm

The following 2 member(s) liked the above post:

Real.Madridminchi

minchi IF-Sizzlerz
minchi
minchi

Joined: 12 March 2010
Posts: 21212

Posted: 01 January 2011 at 12:21pm | IP Logged
Originally posted by _innocent_

Originally posted by mini09

dogGeek
LOLLOL gud one.....
 
 
haha now mi have to find u a picture aswell as a hubby and bi partnerLOLLOLLOL
 
 
kiruuu and kangzzz... wer u ppl... mini chose wat animal she wants to beLOL can she be zat animal?LOLLOL
ShockedLOLROFLwat kiNDA CC IS THISSROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Real.Madrid_innocent_

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54156

Posted: 01 January 2011 at 12:22pm | IP Logged
the craziest u'll find soo farLOLLOLLOL
 
*wackos*Cool

The following 1 member(s) liked the above post:

minchi

Real.Madrid IF-Sizzlerz
Real.Madrid
Real.Madrid

Joined: 02 November 2009
Posts: 22050

Posted: 01 January 2011 at 12:23pm | IP Logged
hahaha LMAO mini its our CC so you'll find all the crazy people here ...

so you wanna be dog hea .. i mean kutti EmbarrassedROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

minchi_innocent_

minchi IF-Sizzlerz
minchi
minchi

Joined: 12 March 2010
Posts: 21212

Posted: 01 January 2011 at 12:24pm | IP Logged
Originally posted by HiphopStahKiran

hahaha LMAO mini its our CC so you'll find all the crazy people here ...

so you wanna be dog hea .. i mean kutti EmbarrassedROFL

LOLROFLWAT AN INSULT ROFLTHANKU FOR SUCH A WARM WELCOME HugLOLLOL I LOVE U 2 LOLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Real.Madrid_innocent_

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
| Band Of Brothers # 3 | Invite Only |

2 3 4 5 6 7 ... 123 124

Author: Ishan.   Replies: 987   Views: 41171

Ishan. 987 41171 05 December 2011 at 6:23am by --Loser--
DID & JDJ ke Anjaana Anjaani - CC #5 *Invite Only*

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: ThatOneGuy   Replies: 1208   Views: 38135

ThatOneGuy 1208 38135 13 December 2010 at 9:24pm by Cutiepie Rani
Retro Remix CC 2-Invite only

Author: manzkaur   Replies: 3   Views: 856

manzkaur 3 856 08 November 2010 at 7:18am by roshaaan
All About Love#85!~Invite only~Hezzzzzz Back!!

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: -Veena-   Replies: 1107   Views: 40984

-Veena- 1107 40984 30 October 2010 at 3:52am by Sweet Mermaid
KPS#61 *Invite Only* Tere Mast Mast Do Nain<3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1196   Views: 34536

gia.khan 1196 34536 28 October 2010 at 6:42pm by unknown.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index