Bigg Boss Season 4

India-Forums

   
Bigg Boss Season 4
Bigg Boss Season 4

This is what I call blind love :) (Page 20)

.Monami. IF-Dazzler
.Monami.
.Monami.

Joined: 02 November 2010
Posts: 2866

Posted: 26 December 2010 at 7:50pm | IP Logged
Originally posted by shivani003

 
I read that post. Iam genuinely disappointed by such a clear division! W T H? Ouch
Iam not gonna give up. Iam definitely gonna start Sam n ST pro threads. We gotta show ppl the light! Aaj tak I havent got why ppl feel that ST's the fakest. What BS? What about Veena? Grrrrr!!!!
 
And Sam hasnt said anything wrong about that tramp! My family and I say much worse things about her when we watch the show lol.
 
Iam totally in Mihir. Iam serious. This stupid, utterly childish nonsense about whose better has got to stop. Bloody hell we are not 5 year olds!


oh well u can ask mihir... wuts d reason behind it : ) cant tell u here...
he;s away for now i suppose....

for me personally....  i find shweta more intolerable cus of some of her fans' behaviour arnd here : )

oh he did that action rembr in aakhri salaam dt he felt lik slaapin veena.... (in reaction to which veena was laughing )
so ppl hav blown it up like ... he wants 2 physically abuse a woman *rolleyes*


Edited by monami18385 - 26 December 2010 at 7:51pm

shivani003 IF-Rockerz
shivani003
shivani003

Joined: 26 November 2009
Posts: 6328

Posted: 26 December 2010 at 7:55pm | IP Logged
Originally posted by monami18385

Originally posted by shivani003

 
I read that post. Iam genuinely disappointed by such a clear division! W T H? Ouch
Iam not gonna give up. Iam definitely gonna start Sam n ST pro threads. We gotta show ppl the light! Aaj tak I havent got why ppl feel that ST's the fakest. What BS? What about Veena? Grrrrr!!!!
 
And Sam hasnt said anything wrong about that tramp! My family and I say much worse things about her when we watch the show lol.
 
Iam totally in Mihir. Iam serious. This stupid, utterly childish nonsense about whose better has got to stop. Bloody hell we are not 5 year olds!


oh well u can ask mihir... wuts d reason behind it : ) cant tell u here...
he;s away for now i suppose....

for me personally....  i find shweta more intolerable cus of some of her fans' behaviour arnd here : )

oh he did that action rembr in aakhri salaam dt he felt lik slaapin veena.... (in reaction to which veena was laughing )
so ppl hav blown it up like ... he wants 2 physically abuse a woman *rolleyes*
 
Lol who wouldnt want to slap her???? I want to do that too! Lol Iam sure there are many out there who want to slap her. Yeah I saw that episode. I suppose non Sam fans mauke pe chauka laga rahe hai....


Edited by shivani003 - 26 December 2010 at 7:55pm
.Monami. IF-Dazzler
.Monami.
.Monami.

Joined: 02 November 2010
Posts: 2866

Posted: 26 December 2010 at 8:02pm | IP Logged
Originally posted by shivani003

Lol who wouldnt want to slap her???? I want to do that too! Lol Iam sure there are many out there who want to slap her. Yeah I saw that episode. I suppose non Sam fans mauke pe chauka laga rahe hai....


exactly they made it sound like he is a woman-beater, abuser wut not
and veena fans wer against him .. so even ST fans turned against him....
ufff.... it ws exhaustin .. defendin him all arnd :P

o ya .. dis clown guy... went n saw bigg boss apka farman, n akhri salam "live" on set
so he sed dt samir said ... dt veena sniffs ashmit;s undies............

n ppl started bashin sam up for dt...

like W*H
she did it! she declared it!
he merely repeated it! Angry

even clown opned up a thread like "sam did nothin wrong"
but they jus continued on! wich wus intolerable!

sope.... yep
War On!

The following 1 member(s) liked the above post:

shivani003

shivani003 IF-Rockerz
shivani003
shivani003

Joined: 26 November 2009
Posts: 6328

Posted: 26 December 2010 at 8:06pm | IP Logged
Originally posted by monami18385

Originally posted by shivani003

Lol who wouldnt want to slap her???? I want to do that too! Lol Iam sure there are many out there who want to slap her. Yeah I saw that episode. I suppose non Sam fans mauke pe chauka laga rahe hai....


exactly they made it sound like he is a woman-beater, abuser wut not
and veena fans wer against him .. so even ST fans turned against him....
ufff.... it ws exhaustin .. defendin him all arnd :P

o ya .. dis clown guy... went n saw bigg boss apka farman, n akhri salam "live" on set
so he sed dt samir said ... dt veena sniffs ashmit;s undies............

n ppl started bashin sam up for dt...

like W*H
she did it! she declared it!
he merely repeated it! Angry

even clown opned up a thread like "sam did nothin wrong"
but they jus continued on! wich wus intolerable!

sope.... yep
War On!
 
Gosh I missed so much! This is sick! Sounds like this clown person is instigating both fan groups.Angry

The following 1 member(s) liked the above post:

.Monami.

Cutelicious IF-Sizzlerz
Cutelicious
Cutelicious

Joined: 06 January 2006
Posts: 11633

Posted: 26 December 2010 at 8:10pm | IP Logged
Originally posted by monami18385

Originally posted by shivani003

 
I read that post. Iam genuinely disappointed by such a clear division! W T H? Ouch
Iam not gonna give up. Iam definitely gonna start Sam n ST pro threads. We gotta show ppl the light! Aaj tak I havent got why ppl feel that ST's the fakest. What BS? What about Veena? Grrrrr!!!!
 
And Sam hasnt said anything wrong about that tramp! My family and I say much worse things about her when we watch the show lol.
 
Iam totally in Mihir. Iam serious. This stupid, utterly childish nonsense about whose better has got to stop. Bloody hell we are not 5 year olds!


oh well u can ask mihir... wuts d reason behind it : ) cant tell u here...
he;s away for now i suppose....

for me personally....  i find shweta more intolerable cus of some of her fans' behaviour arnd here : )

oh he did that action rembr in aakhri salaam dt he felt lik slaapin veena.... (in reaction to which veena was laughing )
so ppl hav blown it up like ... he wants 2 physically abuse a woman *rolleyes*
did sammy say he wanted to slap her? Abeer woh akhiri salaam main jo sameer ne jo bhi bola i didnt really get
i want to know kya bola LOLCry
.Monami. IF-Dazzler
.Monami.
.Monami.

Joined: 02 November 2010
Posts: 2866

Posted: 26 December 2010 at 8:10pm | IP Logged
Originally posted by shivani003

 
Gosh I missed so much! This is sick! Sounds like this clown person is instigating both fan groups.Angry


naa he is gud polite decent n respectful guy.... well mannered n behaved truly !!! surlly that wusnt his intention... he posted long posts... sayin he likes sam n shweta both n ddnt mean 2 offend or create issues btwen fans... even he posted thread titled "sam did nothign wrong"
but ... u kno... ppl ddnt bother agreein wit him n stop bashin sam!

shivani003 IF-Rockerz
shivani003
shivani003

Joined: 26 November 2009
Posts: 6328

Posted: 26 December 2010 at 8:19pm | IP Logged
Originally posted by monami18385

Originally posted by shivani003

 
Gosh I missed so much! This is sick! Sounds like this clown person is instigating both fan groups.Angry


naa he is gud polite decent n respectful guy.... well mannered n behaved truly !!! surlly that wusnt his intention... he posted long posts... sayin he likes sam n shweta both n ddnt mean 2 offend or create issues btwen fans... even he posted thread titled "sam did nothign wrong"
but ... u kno... ppl ddnt bother agreein wit him n stop bashin sam!

 
Awww such a pity! Poor guy :(
 
I guess log bas ek mauka dhoondte hai to pounce. Iam not one of those paranoid types.... Though I love Sam to bits but if he had said something wrong, especially derogative stuff I would not stand by him. If something is wrong then its wrong. But he hasnt said anything wrong! Bechara hamesha phasta hai cos he says whats truly on his mind unlike others.... Besides whatever he expresses is mostly what the junta feels. I truly salute and respect him for being genuine in that sense.Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

.Monami.ThatOneGuy

Cutelicious IF-Sizzlerz
Cutelicious
Cutelicious

Joined: 06 January 2006
Posts: 11633

Posted: 26 December 2010 at 8:25pm | IP Logged
Originally posted by Cutelicious

Originally posted by monami18385

Originally posted by shivani003

 
I read that post. Iam genuinely disappointed by such a clear division! W T H? Ouch
Iam not gonna give up. Iam definitely gonna start Sam n ST pro threads. We gotta show ppl the light! Aaj tak I havent got why ppl feel that ST's the fakest. What BS? What about Veena? Grrrrr!!!!
 
And Sam hasnt said anything wrong about that tramp! My family and I say much worse things about her when we watch the show lol.
 
Iam totally in Mihir. Iam serious. This stupid, utterly childish nonsense about whose better has got to stop. Bloody hell we are not 5 year olds!


oh well u can ask mihir... wuts d reason behind it : ) cant tell u here...
he;s away for now i suppose....

for me personally....  i find shweta more intolerable cus of some of her fans' behaviour arnd here : )

oh he did that action rembr in aakhri salaam dt he felt lik slaapin veena.... (in reaction to which veena was laughing )
so ppl hav blown it up like ... he wants 2 physically abuse a woman *rolleyes*
did sammy say he wanted to slap her? Abeer woh akhiri salaam main jo sameer ne jo bhi bola i didnt really get
i want to know kya bola LOLCry
Abeeeeeeeeer Angry EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Smart call Bakthiyaar

2

Author: khilarii   Replies: 10   Views: 851

khilarii 10 851 20 December 2009 at 11:46am by smallwonder
BLind by Rohit

2 3

Author: raksha_22   Replies: 19   Views: 1499

raksha_22 19 1499 24 November 2009 at 10:51am by ramanishitaonly
Tanaz is gone blind

2

Author: dhanvir   Replies: 14   Views: 2126

dhanvir 14 2126 10 November 2009 at 12:33am by dhanvir
Mumbai terrorist attack-call 108 BMC hotline

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: MiniRulz   Replies: 71   Views: 3565

MiniRulz 71 3565 27 November 2008 at 2:51am by frosty
TB: 'Dance' is the call from Bigg Boss

Author: SecretKhabri420   Replies: 0   Views: 366

SecretKhabri420 0 366 10 November 2008 at 7:32am by SecretKhabri420

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss Season 4 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index