Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

Sajan and the word Chashmish.. <33 upd (Page 9)

XSilentWishesX IF-Sizzlerz
XSilentWishesX
XSilentWishesX

Joined: 16 April 2010
Posts: 11551

Posted: 26 December 2010 at 9:22am | IP Logged
Originally posted by CandYlicious_SG

Originally posted by nishi_sajan

Originally posted by CandYlicious_SG

Guys apart from dancing can u all  un reserve plz....  Ermm  ROFL ROFL  ROFL  

 

wat? Shocked

Aww.. Hug   LOL  Un reserve whenever u have time... Hug  Heart

Now thats better Big smile Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

CandYlicious_S

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 26 December 2010 at 9:22am | IP Logged
Originally posted by nishi_sajan

Originally posted by CandYlicious_SG

Guys apart from dancing can u all  un reserve plz....  Ermm  ROFL ROFL  ROFL  

 

wat? Shocked
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyy Stern Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

XSilentWishesXCandYlicious_S

.VanishingDream IF-Sizzlerz
.VanishingDream
.VanishingDream

Joined: 18 April 2010
Posts: 22888

Posted: 26 December 2010 at 9:22am | IP Logged
Originally posted by yulZ

nishu and Deeps too ?? Shocked Shocked seriously guys u are not lying nah ? LOL anywayss.. how does it feel to be Samrat's chasmish ? CoolROFL
BlushingBlushingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancing

The following 2 member(s) liked the above post:

yulZCandYlicious_S

XSilentWishesX IF-Sizzlerz
XSilentWishesX
XSilentWishesX

Joined: 16 April 2010
Posts: 11551

Posted: 26 December 2010 at 9:23am | IP Logged
Originally posted by yulZ

nishu and Deeps too ?? Shocked Shocked seriously guys u are not lying nah ? LOL anywayss.. how does it feel to be Samrat's chasmish ? CoolROFL

Sid u dont remember i told u that day Ermm!
It feels gr8 Day Dreaming Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

yulZCandYlicious_S

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 26 December 2010 at 9:23am | IP Logged
Originally posted by nishi_sajan


Oh Stern Smile Aww poor u! Big smile
guitar Day Dreaming  better have doc's no ROFL
i knoww ROFL i would happily listen to her song and guitar ki dhunROFL but ahem ahem.. i dont wanna risk myself Big smileROFLROFL i am contantly telling her to shut up but she continues everytime LOL i think i shd blackmail her again like i always do to make her chupCoolROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

XSilentWishesX

XSilentWishesX IF-Sizzlerz
XSilentWishesX
XSilentWishesX

Joined: 16 April 2010
Posts: 11551

Posted: 26 December 2010 at 9:24am | IP Logged
Originally posted by yulZ

Originally posted by nishi_sajan

Originally posted by CandYlicious_SG

Guys apart from dancing can u all  un reserve plz....  Ermm  ROFL ROFL  ROFL  

 

wat? Shocked
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyy Stern Smile

i knowD'oh i wish it is on samrat Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

yulZCandYlicious_S

.VanishingDream IF-Sizzlerz
.VanishingDream
.VanishingDream

Joined: 18 April 2010
Posts: 22888

Posted: 26 December 2010 at 9:24am | IP Logged
another one for u droolersDay Dreaming

The following 2 member(s) liked the above post:

yulZCandYlicious_S

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 26 December 2010 at 9:24am | IP Logged
Originally posted by nishi_sajan

Sid u dont remember i told u that day Ermm!
It feels gr8 Day Dreaming Big smile
ok i believe u guys Big smile
wooooooooo LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

XSilentWishesX

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
kya Sajan banenge Mayur aur Mayur banenge Sajan?

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: samratrocks   Replies: 99   Views: 13369

samratrocks 99 13369 05 October 2010 at 11:31pm by nupurqueen
EVERY SAJAN SCENE MAKE ME MORE CRAZY ABT SAJAN/MON

2

Author: -Cheeni-   Replies: 11   Views: 3408

-Cheeni- 11 3408 01 February 2010 at 12:00pm by xaviara
chashmish--gunjan--chashmish

2

Author: aashizin   Replies: 12   Views: 1281

aashizin 12 1281 26 December 2009 at 5:20am by aashizin
SaJan scenes minus SaJan

2

Author: mimi0295   Replies: 14   Views: 3870

mimi0295 14 3870 06 May 2009 at 9:16am by robbieluvr
sajan sajan

Author: Onyx.   Replies: 1   Views: 2122

Onyx. 1 2122 08 October 2008 at 6:08am by SamLuvsSaRun

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index