Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #4 (Page 6)

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 December 2010 at 2:12pm | IP Logged
OMG OMG
IS IT TRUE I AM FALLING FOR MY JIJA JI??Embarrassed OR SASUR JILOL

The following 3 member(s) liked the above post:

angelmmmgdg_2010jaspreetm2815

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 26 December 2010 at 2:13pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by mgdg_2010

hey jas....good choice .....
mast punjabi.....lol
jas r  u from punjab???
 
 
 
LOLLOL YES I am  Pure punjaban from PunjabLOL


WOW..HOSIARPUR SE TOH NAHI?LOL
LOL
 
 
 
LOL nai nai I am not from HOSIARPUR but main phelle ja chukki hu HOSIARPUR agar muje phelle pata hotta ke Maaneet bahha aye geh toh main kabbi USA nai attiLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

angelmmmgdg_2010..shreyaa..

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 26 December 2010 at 2:14pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

OMG OMG
IS IT TRUE I AM FALLING FOR MY JIJA JI??Embarrassed OR SASUR JILOL

 
 
 
LOLLOLLOLLOL UR falling  4 ur Sasur ji not Jija jiLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

mgdg_2010

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 December 2010 at 2:14pm | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by mgdg_2010

hey jas....good choice .....
mast punjabi.....lol
jas r  u from punjab???
 
 
 
LOLLOL YES I am  Pure punjaban from PunjabLOL


WOW..HOSIARPUR SE TOH NAHI?LOL
LOL
 
 
 
LOL nai nai I am not from HOSIARPUR but main phelle ja chukki hu HOSIARPUR agar muje phelle pata hotta ke Maaneet bahha aye geh toh main kabbi USA nai attiLOLLOL


Hhahah..LolLOL
I knowwwwww

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010jaspreetm2815

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 December 2010 at 2:15pm | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by maangeetcrazy

OMG OMG
IS IT TRUE I AM FALLING FOR MY JIJA JI??Embarrassed OR SASUR JILOL

 
 
 
LOL UR falling  4 ur Sasur ji not Jija jiLOLLOL


Hhaha whatever lol..
omg i am watching the first office scene
OMGGG..
MAAN LOOKS SOOO CUTE AND HOTEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010jaspreetm2815

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 26 December 2010 at 2:17pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by maangeetcrazy

OMG OMG
IS IT TRUE I AM FALLING FOR MY JIJA JI??Embarrassed OR SASUR JILOL

 
 
 
LOL UR falling  4 ur Sasur ji not Jija jiLOLLOL


Hhaha whatever lol..
omg i am watching the first office scene
OMGGG..
MAAN LOOKS SOOO CUTE AND HOTEmbarrassed
 
 
 
LOLLOLLOLLOLLOL  ROFLROFLROFLROFLROFL       Shreya meri baat manno aur bahpass seh Salli bann jaho barna Sasur ji seh kush nai mellye ga sevayie Ahseerbaad keh ROFLROFLROFL    


Edited by jaspreetm2815 - 26 December 2010 at 2:17pm

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010..shreyaa..

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 26 December 2010 at 2:18pm | IP Logged
what a mistake jas...
hoshiarpur mein rehti to kuch baat ban sakti thi....kher....

shreya.....
be careful......attacks can made from any where....
yeah sab MAAN ki pujari hain na.......Wink
pls open ur sense organ.....lol


Edited by mgdg_2010 - 26 December 2010 at 2:19pm

The following 2 member(s) liked the above post:

..shreyaa..jaspreetm2815

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 December 2010 at 2:18pm | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by maangeetcrazy

OMG OMG
IS IT TRUE I AM FALLING FOR MY JIJA JI??Embarrassed OR SASUR JILOL

 
 
 
LOL UR falling  4 ur Sasur ji not Jija jiLOLLOL


Hhaha whatever lol..
omg i am watching the first office scene
OMGGG..
MAAN LOOKS SOOO CUTE AND HOTEmbarrassed
 
 
 
LOL  ROFL       Shreya meri baat manno aur bahpass seh Salli bann jaho barna Sasur ji seh kush nai mellye ga sevayie Ahseerbaad keh ROFLROFLROFL    


OMG...LOL
Hmmm U are right..
Lol...haha saali aadhi ghar wali to hotti haii.hahaLOL
LOL
Hmmm sooo aab BSK mera Bhatija hai??Shocked

LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010jaspreetm2815

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 42940

Ankita_88 97 42940 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9096

Amor. 30 9096 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12126

Amour_Reet 18 12126 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 6946

Shipra_S 14 6946 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 21   Views: 3317

adits7 21 3317 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index