Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #4 (Page 147)

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 28 December 2010 at 10:55am | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

Originally posted by maangeetcrazy

Jas..Thats true..LOL
Yeaa but i want her to die soon and maaneet to get married soon..lol
Some People are saying Brij will fall for her..LOLLOL
 
 
 
  
ROFL  Brij toh shaddi shudda hainROFLROFL voh toh apni pattni ko hate karta  hain toh keyya annie chuddel ko kahass pasnd karye gaROFL


Hhahah Kya pata
Dono ek hi jaise hai
ChudellsROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-jaspreetm2815todayzstar

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 28 December 2010 at 10:56am | IP Logged
Originally posted by mgdg_2010

ooooo sadhouooooo
main aur Money 3bhikh deti hoon....
MAANEET ko dua mein yaad rakhna.....
unka koi kuch na bigare......
sadhu o ki jai hoo....lol


Jai Ho Ren di ki..HehehLOL
Thank u

The following 2 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-jaspreetm2815

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 28 December 2010 at 10:56am | IP Logged
Originally posted by mgdg_2010

ooooo sadhouooooo
main aur Money 3bhikh deti hoon....
MAANEET ko dua mein yaad rakhna.....
unka koi kuch na bigare......
sadhu o ki jai hoo....lol
 
 
 
 
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL  LMAO!!!!   yeye abb hamrra kam shurur ho giya Bacha abb tension not abb Maaneet ko koi kush nai kar sakta jeh sahdu ka vadda hain ROFLROFLROFL  Bolo Jai ho!!

The following 3 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-mgdg_2010..shreyaa..

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 28 December 2010 at 10:57am | IP Logged
@Shreya          Keyya tum aaj uniform pehan kar i ho Orange  kapddye ROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-mgdg_2010..shreyaa..

-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 28 December 2010 at 10:57am | IP Logged
LMFAAOOO!!!
Brij falling for Miss A bitch ? LOL That will be funny to see !!
ABEY OYEEEE Annie ! Eitdhar aa ! LOL 

Sasriyakal Jas. 

Shreya I will kill CVs if they cont like this with AA scnes  Angry

The following 2 member(s) liked the above post:

..shreyaa..jaspreetm2815

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 28 December 2010 at 10:58am | IP Logged
Originally posted by todayzstar

Originally posted by jaspreetm2815

Arye Agar annie Maar gai toh Shaddi Barbaad ho jaye gee.. shaddi keh bahdd maar jaye toh no problem but abbi naiCryCryCry

Hmmmmm sahi kaha jas tumne..... par jas i can't tolerate annie n arjun yaar .... i  hate dem..Angry
hey new member...oooppss ....sorry i'm confused...Confused
btw...i'm ren...welcome to gossip land....Smile
can i get ur good name....Big smile

The following 3 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-..shreyaa..jaspreetm2815

-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 28 December 2010 at 10:58am | IP Logged
Jas Shreya Ren 
CHALO CHALO CHALO ! 
Bheekh magne !! ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..shreyaa..todayzstar

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 28 December 2010 at 10:59am | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

@Shreya          Keyya tum aaj uniform pehan kar i ho Orange  kapddye ROFLROFLROFL




Hhahahah yep yepLOL
Main ready hu..ROFLROFL
tu ready hai kya??ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 42922

Ankita_88 97 42922 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9091

Amor. 30 9091 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12120

Amour_Reet 18 12120 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 6938

Shipra_S 14 6938 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 21   Views: 3314

adits7 21 3314 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index