Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

Mohit Sanaya on SBS - 25/12 - LINKS UPDATED (Page 52)

-Gayathri- Goldie
-Gayathri-
-Gayathri-

Joined: 10 August 2007
Posts: 2087

Posted: 25 December 2010 at 4:09am | IP Logged
hey ishuuuuuuuu..Hug..the vids r not yet uploded in yt yet?
hey anjy..Hug

@kavs- hey..Hug..awwww don't worry u'll get to watch it soon..even I wanna watch again..but edited one!! ginz will upload soon..Big smile

Sorry guys..my net is getting dc frequently..hence the delay..dunno whts wrong..Confused..HATE IT!!

The following 3 member(s) liked the above post:

aa123.80anwayakavya.b

-Drishti- IF-Sizzlerz
-Drishti-
-Drishti-

Joined: 18 March 2009
Posts: 18573

Posted: 25 December 2010 at 4:09am | IP Logged
anjieeeeeee, gayuuuu!!!!! HugHug

@kavs- aww kavss...hota haii...and it wasn't mean...i'd hav been totally like u had i still not seen the seg!!

@all- my camera battery was low...bt i managed to get the song...nothing after that....and its on my comp rite now....can sum1 pm me their id...i'll try and send it!!

The following 4 member(s) liked the above post:

-Gayathri-anwayaaa123.80kavya.b

anwaya IF-Sizzlerz
anwaya
anwaya

Joined: 15 April 2008
Posts: 14628

Posted: 25 December 2010 at 4:10am | IP Logged
hey drish hey gayoo!

okay gotta go, but when i m back i think 100 pages will be over!

i can count on u guys for that! 

The following 2 member(s) liked the above post:

-Gayathri-aa123.80

aa123.80 IF-Sizzlerz
aa123.80
aa123.80

Joined: 24 June 2009
Posts: 14005

Posted: 25 December 2010 at 4:10am | IP Logged
Awww, I loved the Dance!! Stefan was so awwww!!! Day Dreaming It was fabbbbb.
Yep, Ro is brilliant.
Yes, I do love your sig, and you're a fab sig maker too, clearly! LOL Can't stop staring at it!
kavya.b IF-Stunnerz
kavya.b
kavya.b

Joined: 15 September 2008
Posts: 29218

Posted: 25 December 2010 at 4:11am | IP Logged
@anjy - did i ever tell u, how much i hate u??? AngryAngryAngry
lemme go around all forums n search for the links....
Malika IF-Sizzlerz
Malika
Malika

Joined: 29 June 2009
Posts: 19400

Posted: 25 December 2010 at 4:11am | IP Logged
edited:
luv u aaniHug n luv MONAYA Embarrassed


Edited by princessyashika - 25 December 2010 at 4:16am

The following 3 member(s) liked the above post:

aa123.80CandYlicious_SQueSeraSera

aa123.80 IF-Sizzlerz
aa123.80
aa123.80

Joined: 24 June 2009
Posts: 14005

Posted: 25 December 2010 at 4:12am | IP Logged
Nope Gayu. It's not up yet!!

Ohh. Thats bad Drishu!!
-Drishti- IF-Sizzlerz
-Drishti-
-Drishti-

Joined: 18 March 2009
Posts: 18573

Posted: 25 December 2010 at 4:13am | IP Logged
anjieee....don't goooo!! we're talking after SOOOOO longgg!! :(

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
mohit mohit mohit

2 3

Author: fariah12   Replies: 19   Views: 3653

fariah12 19 3653 06 July 2010 at 12:22pm by Mahiii
congrats mohit (upd mohit/arjun's award pic pg 3)

2 3 4 5 6 7

Author: wickedangel   Replies: 48   Views: 12958

wickedangel 48 12958 25 January 2010 at 11:14am by _Monu_
gift Mohits wants frm Sanaya is......SANAYA

Author: luvarti   Replies: 9   Views: 6632

luvarti 9 6632 08 December 2009 at 7:18am by luvarti
Mohit Mohit..

Author: JennyPenny   Replies: 6   Views: 2442

JennyPenny 6 2442 12 December 2008 at 1:48am by MohitSanayaFan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index