Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

The childhood Wish !A sajan short FF!--Note pg47 (Page 35)

.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:27pm | IP Logged
Originally posted by ekta_monaya

yaar SANAYA wat u did??? u stopped the update at such a crucial mont......not done......but anyways i luvd ur UPDATE lyk always........Big smile
GOSH! it was sooooooooooo romantic........m still blushing.......Blushing & thnk god naintara bcame positive.......i lyk her now & i luvd her giggles......! samrat is soooooooo protective of gunji.......just luvd it.......i hope gunjan heard evrythng.......its high time she knew abt the truth......plzzzz let her know it now.......cnt see them apart.......do cont soon......mind-blowing update.........

CONTINUE SOON 
UPDATE ASAP
THNX 4 THE PM & DNT 4GT 2 PM ME........Smile
hahaha suspense rehne do yaara tohra wait toh karna hei parta hai...!!
thnk yu!! oh Lolzzz me too and everyone and yeh haha uski giggles
woh toh wait karo phir dekhjlena and plzz keep commenting like this i luv yur comments it makes me smile!

The following 1 member(s) liked the above post:

SandCastle.

.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:28pm | IP Logged
Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

OMG Sanu.. Awesome update..
Sam holds Gunjan's hand at breakfast table.. And Naintara was teasing them..
Gunjan went for jogging a boy was trying to flirt with her.. But our Sam came and saved her as a hero..Big smile
Hey did Gunjan listened Dadi and Samrat convo??? And When Gunjan will get to know that Sam is his childhood love????
Continue soon Sanu..
thnkxx yaar! itna barra comment hia or main sirf thnk yu hei kehte rahogi! woh toh hai he is a hero!
woh toh khud padhna parega next episode uske liye!
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:29pm | IP Logged
Originally posted by -BunnyGirl-

lovely updt sanaya...continue soon
n thx for z pm! Smile

thnkxx and np!
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:31pm | IP Logged
Originally posted by supreet..

nice update
cont sonn
thnx for pm
thnk yu!
andnp!
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:33pm | IP Logged
Originally posted by karantakiar

Hey dear luv d updt.
hayee!!!!!! Luvd d sajan scenes.
all wre vry vry romantic.
superb,mindblwing.
i ws feeling like why d upds cum to end.
i want to read mre.
plz plz.... cnt wid nxt part soon.
luv u
vritika
thnkxxx!!
hahaha i know everyone telling me to yu shud've cont well i was too lazy!
no worries will updt soon!

The following 1 member(s) liked the above post:

karantakiar

.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:34pm | IP Logged
Originally posted by monaya_sajan

wah!!!!!!!!!!!!1 puri raat saath mein spend ki aur bolti hain we r not a couple.............pagal ho gayi hain gunjan............
but swear mind blasting update.............
hahaha LOLthnk yu...!!
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:37pm | IP Logged
Originally posted by preety88

fantastic update....cont soon
thnk yu..!!
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 01 March 2011 at 3:41pm | IP Logged
Originally posted by itzMYattitude

awesomeeeeee update dear
beautifully written
its really fun reading it from strting till end
all the scnes just fantastic
great job
 
sajan roxxxxxxxxxx
n she didn't heard i know
u will never let this happen =(
u too a villan of this ff
 
plzzzzzzz do continue sooooon
wanna read more
awwww yur comment and others comment makes me smile Embarrassedi luv comments on this FF!
they do roxx!! hush hush hush wait for the episode! if that wud happen ill surely gived a promo if she listens! awww Shockedmain or sajan ko judda karo no Ways!! LOL yeh toh sirf FF hia! i wanted to stretch it out lekin bhut jald will let yu all know!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
WAADA (sajan ff)romantic sajan pg19

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Author: cute_monaya_fan   Replies: 214   Views: 47686

cute_monaya_fan 214 47686 17 September 2011 at 1:21pm by monaya_sajan
a sajan OS: union of sajan updated on page 12

2 3 4 5 6 7 ... 28 29

Author: lucario   Replies: 225   Views: 29773

lucario 225 29773 20 February 2011 at 9:15pm by lucario
SAJAN OS : sajan forvever

2

Author: Delishus   Replies: 15   Views: 7760

Delishus 15 7760 09 August 2010 at 5:35am by ar_sajan4evr
Mayur OS Gallery:A Sayank OS The Rain Of Childhood

2 3 4 5 6 7 ... 38 39

Author: thenarcissist   Replies: 305   Views: 18688

thenarcissist 305 18688 19 June 2010 at 5:05am by itzMYattitude
sajan oneshot gallery sajan pg8 notepg15

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: snehajose17   Replies: 160   Views: 32709

snehajose17 160 32709 17 June 2010 at 7:14pm by -CreativeSoul-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index