Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

||:BasketsVille#57:|| (Page 50)

-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30890

Posted: 16 April 2011 at 4:03am | IP Logged
Originally posted by Sshikhaa

Aasmani rang ho pyar ki boond ho..
Roshni ho dhoop ho..
Chahaton ki goonj ho..
Tarara tarira tarara tarira..tu zindagi!
Tujhse main kya kahoon tu hee mera sukoon sang tere rahoon tu zindagiiiii <3

OMGGGG I MISS DMG DAYS OMG!
Nooo i don miss that ksg boy nor armaan!
I just miss those days! I miss the craziness! How i used to think of armaan ridz EVERY MOMENT!
How i used to wait to record sbs segments, how i used to wait for 8.30 :( i want that time back PLEASE GET ME THOSE DAYS AGAIN :(

I think i want dmg back again ROFL! Any petition regarding that? Lemme know i will sign it toooo ROFL!

ShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShockedShocked

The following 2 member(s) liked the above post:

ROFLOL-Divz-

-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30890

Posted: 16 April 2011 at 4:04am | IP Logged
Originally posted by Sshikhaa

So how is my SIG? Sourav ...marry me sourav :( i miss you :( OH SOURAV OH MONI OH DHONI OH ZAHEER ROFL! :) OH BOYZZZ HAHAHAHA

Moni i just deleted our smses omg i read them all again hahaha your so not bholi : D

I deleted them kab ka...It was so much fun I miss the WC daysOuch

The following 1 member(s) liked the above post:

ROFLOL

-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30890

Posted: 16 April 2011 at 4:05am | IP Logged
Originally posted by Sshikhaa

Someone make me cry please. I wanna cry but tears aren't just comin out!

My heart is so heavy atm. I don know how to react!

Same here..it's still not sinking in...

The following 1 member(s) liked the above post:

ROFLOL

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 16 April 2011 at 4:12am | IP Logged
I think we should close this cc and start a new one. All the memories haunt me! I feel like i am stalked by tina's soul :( i hope its okay to say this here. I hope her sis doesnt read our CC .

Damn. will miss you tina. SO much. Whenever you come back in a next janam hope you come and say a hi to us. .

The following 2 member(s) liked the above post:

-Divz--Moni-

-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30890

Posted: 16 April 2011 at 4:12am | IP Logged
I m still not able to believe it...I m still in denial:((( I have a feeling that she is around reading the CC...strange feeling:(((

The following 1 member(s) liked the above post:

-Divz-

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 16 April 2011 at 4:15am | IP Logged
DON'T BE SHOCKED YOU MONI.
I do miss dmg at times. The initial days of dmg?
Damn the best phase of my life here on IF.

I used to record videos discuss armaan rofl

And ppl used to make thank you Shikharmaan posts on the forum SIGH!
And ab dekho kya se kya hogaya mjht ka viewer ban kar tch tch.

I think i want DMG BACK LIKE NOW :(

The following 2 member(s) liked the above post:

-Divz--Moni-

-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30890

Posted: 16 April 2011 at 4:16am | IP Logged
I miss DMG too...no other show can create the craze DMG did LOL...I remember how u should to record the videos from SBS n post....there are numerous petitions to get it back but there is this KaSh Vs KaJen fight which scares away the makers LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

ROFLOL-Divz-

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 16 April 2011 at 4:16am | IP Logged
I know me too. I can sense her around me. Its seems as if she'l pop out from somewhere and like our posts lol
Damn. We really need to move on. Stop discussing her. Change topic.

Talk bout dmg. You used to watch dmg starting se kya?

The following 1 member(s) liked the above post:

-Divz-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||:BasketsVille #53:|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: R1U2K3   Replies: 1197   Views: 32114

R1U2K3 1197 32114 05 September 2010 at 4:05am by R1U2K3
||:BasketsVille #52:||

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: R1U2K3   Replies: 1195   Views: 34432

R1U2K3 1195 34432 16 August 2010 at 1:29am by R1U2K3
||:BasketsVille #51:||*Happy Bday Chahat*Pg 126

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: virgo_gurl   Replies: 1193   Views: 38861

virgo_gurl 1193 38861 04 July 2010 at 11:01pm by R1U2K3
||: BasketsVille #50 :||

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Blahdah   Replies: 1195   Views: 34690

-Blahdah 1195 34690 12 June 2010 at 8:00am by virgo_gurl
BasketsVille#49.99 *IMPT NOTE-Pg 128*

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -Moni-   Replies: 1190   Views: 35188

-Moni- 1190 35188 03 June 2010 at 9:38am by -Blahdah

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index