Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

Abhay&Piya #11 - mods Plz close this topic (Page 119)

-Suneshine- IF-Rockerz
-Suneshine-
-Suneshine-

Joined: 04 January 2010
Posts: 6015

Posted: 02 January 2011 at 7:54pm | IP Logged
Originally posted by NomiBaby

Mari Mari Mari smh lol
 
Lol dude don't call my name even in ure sleep

Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 02 January 2011 at 7:56pm | IP Logged
HAHAHA! THATS HILARIOUSS! i can imagine ur facee! like WAT THE HELL! HAHAA....when is the vid gonna be up?
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 02 January 2011 at 7:56pm | IP Logged
WinkMARI MARI MARIIII! LOL
-Suneshine- IF-Rockerz
-Suneshine-
-Suneshine-

Joined: 04 January 2010
Posts: 6015

Posted: 02 January 2011 at 7:59pm | IP Logged
Originally posted by NomiBaby

HAHAHA! THATS HILARIOUSS! i can imagine ur facee! like WAT THE HELL! HAHAA....when is the vid gonna be up?
 
Lana said the results will be up on 4th i think...so it will be up on 4th
 
lol even though ppl know how much i adore NOT dmg..they are sending me videos..like seriously
.:.MONA.:. IF-Sizzlerz
.:.MONA.:.
.:.MONA.:.

Joined: 02 September 2006
Posts: 13907

Posted: 02 January 2011 at 8:00pm | IP Logged

sorry guys had to help mom clean up in the kitchen..who is still here??

-Suneshine- IF-Rockerz
-Suneshine-
-Suneshine-

Joined: 04 January 2010
Posts: 6015

Posted: 02 January 2011 at 8:00pm | IP Logged
Originally posted by NomiBaby

WinkMARI MARI MARIIII! LOL
 
Whats my full name Noma?
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 02 January 2011 at 8:01pm | IP Logged
Mari- oh okk! hahaa they love making u mad i guess ROFL

Mona Darlingg!! heyyyy
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 02 January 2011 at 8:01pm | IP Logged
Originally posted by -Suneshine-

Originally posted by NomiBaby

WinkMARI MARI MARIIII! LOL
 
Whats my full name Noma?

Marielle? is that how u spell itt? lol

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index