Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

Abhay&Piya #11 - mods Plz close this topic (Page 117)

-Suneshine- IF-Rockerz
-Suneshine-
-Suneshine-

Joined: 04 January 2010
Posts: 6015

Posted: 02 January 2011 at 7:31pm | IP Logged
Noma - mhm watch it when u feel like watching something...and don't skip it..Lana just started watching it also..Rakesh is a bolly actor which i have loved since his tum bin days...

Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 02 January 2011 at 7:33pm | IP Logged
@Mehek no LOL

@Mari m really bad at it, its uploading and as soon as its done m out, i need 2 finish hwLOL
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 02 January 2011 at 7:33pm | IP Logged
Mari- hahaa ill start watching tomorrow! does she like it so far? oh really? ive never heard of him before though! loll
-Suneshine- IF-Rockerz
-Suneshine-
-Suneshine-

Joined: 04 January 2010
Posts: 6015

Posted: 02 January 2011 at 7:35pm | IP Logged
Qurru - haha ok...man i ust remembered i have to finish the results vm for the audition..
 
 
 
Noma - Lana loves it cuz of the concept...she is a boring tipe..enjoys story etc...unlike me...i'm a bad ass..i only like the dudes..lol

The following 1 member(s) liked the above post:

Nomaa.

Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 02 January 2011 at 7:38pm | IP Logged
Mari- hahaha thats how it should bee! LOL! I love it for the conceptt! but sometimes for the dudes toooo! hahaaROFL hahaa i guess every show u watch is for the dudes loll..ur like psh forget abt the concept lets see if there are any cute guysss! LMAOO ROFL
-Suneshine- IF-Rockerz
-Suneshine-
-Suneshine-

Joined: 04 January 2010
Posts: 6015

Posted: 02 January 2011 at 7:41pm | IP Logged
Noma - lol story? like i have not enough of it in my life..i don't want to watch another..the dudes? lol thats why i watch them..mhm i have huge list of dramas strting with indian and taking it to asian..i watch it only the dudes..and belive me when i say i ONLY have liked one actress and thats sukirti
-Suneshine- IF-Rockerz
-Suneshine-
-Suneshine-

Joined: 04 January 2010
Posts: 6015

Posted: 02 January 2011 at 7:42pm | IP Logged
ahhhhhhhhhh for crying out loud...i have exam on friday
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 02 January 2011 at 7:43pm | IP Logged
@Mari LOLok, I made 2 for that, the 1st 1 I made, I didn't liked that so I made another, the 1st 1 is on yt now as i didn't used dat 4 contest, ppl liked itLOL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index