Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

||Angelic Design#2||UPD PG 147 Nw Lnk Pg-150 (Page 61)

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 January 2011 at 3:46am | IP Logged
Lol congo

Lol BRB
2 min And will upd ur req at night u will be there right..?

The following 1 member(s) liked the above post:

Nadz_YuNalover

Nadz_YuNalover IF-Addictz
Nadz_YuNalover
Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008
Posts: 74095

Posted: 12 January 2011 at 3:56am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

Lol congo

Lol BRB
2 min And will upd ur req at night u will be there right..?


Thank uCryCryCry *khushi ke aanson* wat an achievmentEmbarrassed
ROFL

Ya im here day and night sumtyms net plays up bt im sure i will be there ROFLROFLROFL by hook or by crook



Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 January 2011 at 3:59am | IP Logged
ROFL Khushi ke asooon ROFL OMG soo filmi ROFL
Lol..!! 
Ok then i will put urz by eve once m bck frm tutz..!
OH god i dont wanna go there..!
And updated :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Nadz_YuNalover

Nadz_YuNalover IF-Addictz
Nadz_YuNalover
Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008
Posts: 74095

Posted: 12 January 2011 at 4:13am | IP Logged
EDITED Approve
Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 January 2011 at 4:15am | IP Logged
Originally posted by Nadz_YuNalover

RES FOR COMMENT Approve

Im first sumwer first time ROFL

EDITEDWink

OMG pari the requests are beautifulClapClap luv themEmbarrassed

and the shona ones are soo hsonalicious Clap luv the kash ones the bride and groom one is soo sereneEmbarrassed Day Dreaming and the asmaani rang and jaane tu ones i luv the text its sooo matching the scenes and looking damn gudEmbarrassed the first ManEet one i luv how u put the text it looks gorgouesClapClap and teh KaJen ones are all cute too specially the sweethearst oneLOLLOL its cuteLOL

and the AbhIya ones are splendidClap love themClapClapEmbarrassed the drashu ones are soo cute spl that rose oneEmbarrassed she is totally adorableEmbarrassedEmbarrassed

AMAZING UPDATE




Hey again..! Lol..
thnxxx M glad that u liked them..
Actually i had to pm these ppl bt m lazy and i dont wanna go to tutCry ROFL
Lol 

thnxx Aww i love thoe days I want DMG back :P
Lol i was trying out a new colouring and it became like that so i just saved it then for 2-3 i used the same colouring then again changed it lol.!!

kaJen one i tried to take the caps but i didnt get it properly and thts y itz a lil disorted kind lol.!
And thnxx sooo sweet of u :P

Love Ya
Pari

P.S U have a Yahoo id..?
Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 January 2011 at 4:15am | IP Logged
I saw and replied too :)
Nadz_YuNalover IF-Addictz
Nadz_YuNalover
Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008
Posts: 74095

Posted: 12 January 2011 at 4:33am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

Originally posted by Nadz_YuNalover

RES FOR COMMENT Approve

Im first sumwer first time ROFL

EDITEDWink

OMG pari the requests are beautifulClapClap luv themEmbarrassed

and the shona ones are soo hsonalicious Clap luv the kash ones the bride and groom one is soo sereneEmbarrassed Day Dreaming and the asmaani rang and jaane tu ones i luv the text its sooo matching the scenes and looking damn gudEmbarrassed the first ManEet one i luv how u put the text it looks gorgouesClapClap and teh KaJen ones are all cute too specially the sweethearst oneLOLLOL its cuteLOL

and the AbhIya ones are splendidClap love themClapClapEmbarrassed the drashu ones are soo cute spl that rose oneEmbarrassed she is totally adorableEmbarrassedEmbarrassed

AMAZING UPDATE




Hey again..! Lol..
thnxxx M glad that u liked them..
Actually i had to pm these ppl bt m lazy and i dont wanna go to tutCry ROFL
Lol 

thnxx Aww i love thoe days I want DMG back :P
Lol i was trying out a new colouring and it became like that so i just saved it then for 2-3 i used the same colouring then again changed it lol.!!

kaJen one i tried to take the caps but i didnt get it properly and thts y itz a lil disorted kind lol.!
And thnxx sooo sweet of u :P

Love Ya
Pari

P.S U have a Yahoo id..?


u are same like me ROFLROFLROFL i updated my shop last week bt didnt pm a bird also ROFLROFLROFL

haaww lazy go tut ROFLROFLROFL

i knw DMG was amazing all teh couples wer magical jst weish they hadnt ruined themOuch atleast the main couple got togther or i wud shoot myselfLOLLOL

no it looks cute ur caps are gudWinkLOL

ya i have one lemme pm uWink
Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 January 2011 at 4:53am | IP Logged
I knw i wish they had united all the couples :P
Lol now m in mood of making sigs lol.!
BTW u knw where to get nice YuNa picz i wanted to make some on them too but i never found one as i never go to DMG forums now!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Nadz_YuNalover

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
BloodLustDesigns#7 GONE FOR GOOD.BYE IF

2 3 4 5 6 7 ... 117 118

Author: BammySammy   Replies: 937   Views: 41482

BammySammy 937 41482 10 November 2012 at 10:23pm by amandadsouza95
Sam's||Angelic||Mess#6 UD[149]

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: BammySammy   Replies: 1208   Views: 32632

BammySammy 1208 32632 06 July 2010 at 7:18am by BammySammy
Shonaveer Design Gallery - Under Construction

Author: shonaveer   Replies: 0   Views: 641

shonaveer 0 641 06 April 2010 at 8:28am by shonaveer
Game: Design a Logo

2 3 4

Author: Ambrosia   Replies: 27   Views: 3788

Ambrosia 27 3788 01 August 2009 at 9:25am by --arti--
Angelic.SamPari-CLOSED-ReadPg1-ALEX =] 150

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: BammySammy   Replies: 1201   Views: 32811

BammySammy 1201 32811 19 December 2008 at 9:01pm by pyarkaaloo

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index