Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

||Angelic Design#2||UPD PG 147 Nw Lnk Pg-150 (Page 16)

BammySammy IF-Rockerz
BammySammy
BammySammy

Joined: 14 January 2006
Posts: 6318

Posted: 30 December 2010 at 8:34pm | IP Logged
@NiyaPari..

Heya.. Hmmm im Not Sure About Openin up my shop its always once in a zillion years i open.. i just hate it when members who req donr follow the rules.. spamm my gallery etc.. that why i dont open.. but u got me thinking.. i just might? cant belive christmas break it over.. :( Grrrr..
and lol i love my aditya aviii toooo :)

Nuff Love SamPari

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 20991

Posted: 30 December 2010 at 8:35pm | IP Logged
@Chip
hey..
Thnxx M glad that u liked it 
Thnxx for commenting
BTW Happy Birthday

Love Ya
Pari

@Fatima

hey..
Thnxx M glad that u liked it 
Thnxx for commenting

Love Ya
Pari
Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 20991

Posted: 30 December 2010 at 8:36pm | IP Logged
@Divya

hey..
Thnxx M glad that u liked it 
Thnxx for commenting

Love Ya
Pari


@Mona

hey..
Thnxx M glad that u liked it 
Thnxx for commenting
BTW love ur sigs :P

Love Ya
Pari
pinkfeather IF-Dazzler
pinkfeather
pinkfeather

Joined: 04 January 2010
Posts: 4608

Posted: 30 December 2010 at 9:30pm | IP Logged
hey pari.....
amazing update...
hats off man......each and every sig is just so eye catching and beautiful.....
awesome job.....
bare kaam karne lag gaye hai too..........lolz
love ya
mahi
iTangled_25 IF-Stunnerz
iTangled_25
iTangled_25

Joined: 08 December 2008
Posts: 41591

Posted: 30 December 2010 at 9:43pm | IP Logged
Oh I looooovveee each one of them, cant pick one! Gosh KaSh and Shahid! Heart
Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 30 December 2010 at 9:46pm | IP Logged
OMGGGG>....such a fab upd......loved each n every siggs of urs...specially the KaSh, KaJen n Shahid one! EmbarrassedEmbarrassed awwwww ... Gr8 work hun..loved it so much..n thanks for th pmHug
n yeah checked d previous ones too ...those siggs r wonderful too!  Congo for d new threadHug Hug n Keep making it more n more ....


Edited by -Meera- - 30 December 2010 at 10:04pm
Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 20991

Posted: 30 December 2010 at 10:02pm | IP Logged
Originally posted by -SamPari-

@NiyaPari..

Heya.. Hmmm im Not Sure About Openin up my shop its always once in a zillion years i open.. i just hate it when members who req donr follow the rules.. spamm my gallery etc.. that why i dont open.. but u got me thinking.. i just might? cant belive christmas break it over.. :( Grrrr..
and lol i love my aditya aviii toooo :)

Nuff Love SamPari

Lol I knw spamming these newbies do this spamming buisness lolz..! i knw and reqs.. OMG lol.. I knw i have the same problem so i opened my shop coz m on vacations and thought to close it by monday then i will never get time coz my stupid skul reopens.. and they will start bugging us lol.!!
Lol just try opening atleast once lol.!
Love Ya
Pari

@Mahi
Lol tu bhi na thnxx haan bade bade shehro mein aise bade bade kaam hote rehte hai :P
Lol..! Thnxx for commenting...!
M missing AR :((
So isliye making daily taaki i see the epis daily :P
Lol 
Love Ya
Pari

The following 1 member(s) liked the above post:

BammySammy

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 20991

Posted: 30 December 2010 at 10:04pm | IP Logged
@Steffz
Heyy Thnxx M glad that u liked them :)
Thnxx for commenting..!!
M glad that u liked them..!!

TC 
Love Ya
Pari

@Meera
Thnxx For commenting..!
And  welcome to my gallery 
M glad that u liked it..!

thnxx for commenting..!
Love Ya
Pari

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
BloodLustDesigns#7 GONE FOR GOOD.BYE IF

2 3 4 5 6 7 ... 113 114

Author: BammySammy   Replies: 910   Views: 47809

BammySammy 910 47809 10 November 2012 at 10:23pm by amandadsouza95
Sam's||Angelic||Mess#6 UD[149]

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: BammySammy   Replies: 1178   Views: 34922

BammySammy 1178 34922 06 July 2010 at 7:18am by BammySammy
Shonaveer Design Gallery - Under Construction

Author: shonaveer   Replies: 0   Views: 727

shonaveer 0 727 06 April 2010 at 8:28am by shonaveer
Game: Design a Logo

2 3

Author: Ambrosia   Replies: 21   Views: 4440

Ambrosia 21 4440 01 August 2009 at 9:25am by --arti--
Angelic.SamPari-CLOSED-ReadPg1-ALEX =] 150

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: BammySammy   Replies: 1131   Views: 34267

BammySammy 1131 34267 19 December 2008 at 9:01pm by pyarkaaloo

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index