Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

||Angelic Design#2||UPD PG 147 Nw Lnk Pg-150 (Page 137)

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 28 January 2011 at 7:16am | IP Logged
@Mariam

Aww thnxx a lot..
M glad that u liked those..
will make the Akshara Naitik ones in the next update..I guess u were the one who suggested right? Lol m such a bhulakkad :P
Will make those in the next upd coz this one became sooo hugeBig smile

Love Ya
Pari

..Akaisha.. IF-Sizzlerz
..Akaisha..
..Akaisha..

Joined: 05 December 2009
Posts: 12192

Posted: 28 January 2011 at 7:16am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

DKBHug
Aww Thnxx a lot..Lol Someone suggested me to make and m such a bhulakkad that i forgotLOL..I guess it was Mariam :P
Lol i knw u r a great fan of them ROFL Oye mujhe bata na frm where to get their pics or some nice epiz of them..So that i can makeBig smile
ur welcum welcum..papa ki beti...ROFL yeah...LOL u can get it frm yrkkh forum..Tongue datz okie will for ur siggies..!Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Niyu-

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 28 January 2011 at 7:18am | IP Logged
Originally posted by smart.akaisha

Originally posted by ..NiyaPari..

DKBHug
Aww Thnxx a lot..Lol Someone suggested me to make and m such a bhulakkad that i forgotLOL..I guess it was Mariam :P
Lol i knw u r a great fan of them ROFL Oye mujhe bata na frm where to get their pics or some nice epiz of them..So that i can makeBig smile
ur welcum welcum..papa ki beti...ROFL yeah...LOL u can get it frm yrkkh forum..Tongue datz okie will for ur siggies..!Embarrassed

Lol dono ki beti ROFL...Lol..Okiez will go and check..!!Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

..Akaisha..

..Akaisha.. IF-Sizzlerz
..Akaisha..
..Akaisha..

Joined: 05 December 2009
Posts: 12192

Posted: 28 January 2011 at 7:19am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

Originally posted by smart.akaisha

Originally posted by ..NiyaPari..

DKBHug
Aww Thnxx a lot..Lol Someone suggested me to make and m such a bhulakkad that i forgotLOL..I guess it was Mariam :P
Lol i knw u r a great fan of them ROFL Oye mujhe bata na frm where to get their pics or some nice epiz of them..So that i can makeBig smile
ur welcum welcum..papa ki beti...ROFL yeah...LOL u can get it frm yrkkh forum..Tongue datz okie will for ur siggies..!Embarrassed

Lol dono ki beti ROFL...Lol..Okiez will go and check..!!Big smile
ROFL..yeahh..u watch it kyaa?i mean yrkkh??LOL
ARJRANSIDVARSK IF-Sizzlerz
ARJRANSIDVARSK
ARJRANSIDVARSK

Joined: 11 January 2008
Posts: 16913

Posted: 28 January 2011 at 7:19am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

@Mariam

Aww thnxx a lot..
M glad that u liked those..
will make the Akshara Naitik ones in the next update..I guess u were the one who suggested right? Lol m such a bhulakkad :P
Will make those in the next upd coz this one became sooo hugeBig smile

Love Ya
Pari
 
yeah i suggested them no problem take your time will wait for them yaar Big smile
Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 28 January 2011 at 7:20am | IP Logged
Originally posted by smart.akaisha

Originally posted by ..NiyaPari..

Originally posted by smart.akaisha

Originally posted by ..NiyaPari..

DKBHug
Aww Thnxx a lot..Lol Someone suggested me to make and m such a bhulakkad that i forgotLOL..I guess it was Mariam :P
Lol i knw u r a great fan of them ROFL Oye mujhe bata na frm where to get their pics or some nice epiz of them..So that i can makeBig smile
ur welcum welcum..papa ki beti...ROFL yeah...LOL u can get it frm yrkkh forum..Tongue datz okie will for ur siggies..!Embarrassed

Lol dono ki beti ROFL...Lol..Okiez will go and check..!!Big smile
ROFL..yeahh..u watch it kyaa?i mean yrkkh??LOL

Yup sometimes i dont like that female wats her nameOuch
dadaji's sis ROFL i ahet herAngry

The following 1 member(s) liked the above post:

..Akaisha..

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 28 January 2011 at 7:21am | IP Logged
@mariam

Will post it with next one along with the reqs and some one more suggestionBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

ARJRANSIDVARSK

..Akaisha.. IF-Sizzlerz
..Akaisha..
..Akaisha..

Joined: 05 December 2009
Posts: 12192

Posted: 28 January 2011 at 7:23am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

Originally posted by smart.akaisha

Originally posted by ..NiyaPari..

Originally posted by smart.akaisha

Originally posted by ..NiyaPari..

DKBHug
Aww Thnxx a lot..Lol Someone suggested me to make and m such a bhulakkad that i forgotLOL..I guess it was Mariam :P
Lol i knw u r a great fan of them ROFL Oye mujhe bata na frm where to get their pics or some nice epiz of them..So that i can makeBig smile
ur welcum welcum..papa ki beti...ROFL yeah...LOL u can get it frm yrkkh forum..Tongue datz okie will for ur siggies..!Embarrassed

Lol dono ki beti ROFL...Lol..Okiez will go and check..!!Big smile
ROFL..yeahh..u watch it kyaa?i mean yrkkh??LOL

Yup sometimes i dont like that female wats her nameOuch
dadaji's sis ROFL i ahet herAngry
ohh really u watch it u didn't tell me..LOL nw u can watch it agn both nani nd baisa kal bhaagh gai m soo happieee...Big smileROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
BloodLustDesigns#7 GONE FOR GOOD.BYE IF

2 3 4 5 6 7 ... 117 118

Author: BammySammy   Replies: 937   Views: 41490

BammySammy 937 41490 10 November 2012 at 10:23pm by amandadsouza95
Sam's||Angelic||Mess#6 UD[149]

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: BammySammy   Replies: 1208   Views: 32638

BammySammy 1208 32638 06 July 2010 at 7:18am by BammySammy
Shonaveer Design Gallery - Under Construction

Author: shonaveer   Replies: 0   Views: 641

shonaveer 0 641 06 April 2010 at 8:28am by shonaveer
Game: Design a Logo

2 3 4

Author: Ambrosia   Replies: 27   Views: 3788

Ambrosia 27 3788 01 August 2009 at 9:25am by --arti--
Angelic.SamPari-CLOSED-ReadPg1-ALEX =] 150

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: BammySammy   Replies: 1201   Views: 32812

BammySammy 1201 32812 19 December 2008 at 9:01pm by pyarkaaloo

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index