Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaShHeaven#549.5th: Karan loves shilpa's lips <3 (Page 84)

divkashfull IF-Sizzlerz

Joined: 31 May 2010
Posts: 10389

Posted: 22 December 2010 at 1:40pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

Zaynoo2320 IF-Sizzlerz
Zaynoo2320
Zaynoo2320

Joined: 15 February 2008
Posts: 14964

Posted: 22 December 2010 at 1:41pm | IP Logged
heyyy yall. ;)
harry9186 IF-Dazzler
harry9186
harry9186

Joined: 20 April 2010
Posts: 4792

Posted: 22 December 2010 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by DMGlover91

@Harry, thank you for checking my pm late and making me come to heaven ;)

Hey Fizah, Virina, Maham...and everyone else.

@Maham, I'm not IF that much these days?


Sanaaa! Huggies? Hug

Hmm That a good thing or bad thing? Sorry for checking it late Ouch But your welcome Tongue
annu02 IF-Dazzler
annu02
annu02

Joined: 22 October 2009
Posts: 3287

Posted: 22 December 2010 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by harry9186

Haha Annu I opened the link and laughed! They sound so funny haha No offence! I liked the tune though :) x

Hahhaha ROFL Same Happend With Me When I Heard Them For The First Timee LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

harry9186

harry9186 IF-Dazzler
harry9186
harry9186

Joined: 20 April 2010
Posts: 4792

Posted: 22 December 2010 at 1:42pm | IP Logged
Aw Divz hang around yaar! I'm noticing you! xx

Oh loookie who it is?? ZAYNOOOOO! How you doin gal? Miss me much? Hahaha LOL Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

divkashfull

aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 93724

Posted: 22 December 2010 at 1:42pm | IP Logged
Bye Ayesha...see u later :D
 
Divz i did noticed youOuchi even said Hi!
 
Hey ZHug
star_fan IF-Addictz
star_fan
star_fan

Joined: 01 June 2005
Posts: 65282

Posted: 22 December 2010 at 1:42pm | IP Logged
Sana again why ?

Virina Yes, you are meanie.
annu02 IF-Dazzler
annu02
annu02

Joined: 22 October 2009
Posts: 3287

Posted: 22 December 2010 at 1:42pm | IP Logged
Originally posted by SPINKaShFanatic

Just love this Bike sceneDay Dreaming
They look like a HOT pairDay Dreaming

And Amna Creates Magic! Their Eyess Embarrassed

btw its Ring Ding Dong LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

harry9186

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Karan +Karan =KARAN WAHI GROVER!Sbs(14-04)edited *

Author: k_anjali12   Replies: 5   Views: 3134

k_anjali12 5 3134 14 April 2010 at 4:23am by *Shruti*
She loves him...she loves him not

2 3 4 5 6

Author: *Reemz*   Replies: 43   Views: 4038

*Reemz* 43 4038 09 April 2010 at 6:42am by *Reemz*
armaan loves her more than she loves him..!!

2

Author: suzzane14   Replies: 10   Views: 1149

suzzane14 10 1149 27 March 2010 at 12:18am by rahul_muskaan
KARAN KARAN KARAN!!!!! x

Author: Desi-Gal89   Replies: 2   Views: 2201

Desi-Gal89 2 2201 08 March 2010 at 7:32pm by -Gaganjot-
Ridz- - She loves him/She loves him???!

2 3 4 5

Author: -Veena-   Replies: 33   Views: 2674

-Veena- 33 2674 29 April 2008 at 9:09pm by harleen grewal

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index