Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

UUF KYA JADOO MOHABBAT HAI(Chapter 31 page 145 ) (Page 48)

payyal IF-Rockerz
payyal
payyal

Joined: 07 June 2010
Posts: 8227

Posted: 24 January 2011 at 1:26am | IP Logged
both chapter 6 n 7 r awesome
 
luv u baniHug
 
siggy of kw is damn gudEmbarrassed
 
thnx 4 pm,continue soon

KW_rocks Groupbie
KW_rocks
KW_rocks

Joined: 22 October 2010
Posts: 152

Posted: 24 January 2011 at 2:27am | IP Logged
Wow yaar,
 
2 updates, they are awesome.
 
Simply great, ek taraf pyar ki barrish aur dusri taraf aag ke gole.
 
Egarly waiting for the next update.  Plzzzzzzzz continue soon.
 
And thanks for the PM.

The following 2 member(s) liked the above post:

blissfull.Shiva.

blissfull IF-Dazzler
blissfull
blissfull

Joined: 30 June 2010
Posts: 4778

Posted: 24 January 2011 at 2:33am | IP Logged
baniii yeh teri hi FF hain LOL ek sath woh bhi do do updatesShockedLOL

too good re looks like tujhe kuch zyada hi dhamkiii mil chiki hainLOL

k coming 2 d updates UFFFF  hot hot re i m still nt over sheila ki jawaniiEmbarrassed

MRS MODI N MRS GUPTA FRIENDS!!! 

sid too hwat hwat re i m loving it n he is mad at d girl who ripped his pocket  &  he would have ripped her into two pieces for sure.ROFLROFLROFL

looking forward 2 d next part n if nt u will have have 2 call FBI harshuu zarquu will make sure n now toh montyy as well LOL



Edited by subia-17 - 24 January 2011 at 2:36am

The following 1 member(s) liked the above post:

.Shiva.

.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 124683

Posted: 24 January 2011 at 5:15am | IP Logged
Originally posted by indian_beauty

Banuuuu Hug

uffffffff wat a hot hot update jii Embarrassed
Naina on Sheila Ki Jawaani....HOTEmbarrassed

Loved the Boys vs. Girls nok jhok it kinda reminded me of our devar saali nok jhoksLOL

Sid is so HOT in ur FF yaar....just Issssssssshhhhhhhh!!!
n he's mad tht  "girl" ripped his shirtLOL

Continue soon my nikammi idiotTongue
hug zaeqaHug
 
yes how can we forget that part, we used to have so much fun re, and i am still your devar while you are my saali reROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

indian_beauty

.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 124683

Posted: 24 January 2011 at 5:16am | IP Logged
Originally posted by malluangel

haiiiiiiiiiii
haiRe aise tarse humkooooo
wha! maza aaya re!
what is this, hot hot dancing and poor sids POCKET got ripped?!?! yeh kya bakwas hai! if anything is gonna be ripped, why not his whole shirt?!?!?!
Day Dreamingiishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh re

quick updates, i likeyyy
aish i missed you reHug
lol how can i let his shirt rippe all the way re, it is not time yet to rip anything yetROFL
.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 124683

Posted: 24 January 2011 at 5:18am | IP Logged
Originally posted by sidma_love

Hailaaaa Bannu 2 updates in 1 day ShockedShocked
Wah wah wah LOL LOL

But what a hot hot update Ji
Naina on SKJJJJJJJJJJJJJJJJ Blushing


Loved d cute Noke Jhok B/w boys & girls LOL

And Ridz ripped Sid's shirt ROFL ROFL

Can't wait 4 d next part...

Continue soon nikammi Tongue
LGHug
yes re, b/c i got so many dhamki that i had toROFL i was scared that my own AK-47 will turn against me and beat me upROFL
.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 124683

Posted: 24 January 2011 at 5:20am | IP Logged
Originally posted by monty22

Bani my sweetiepie ....ooops or should i say my hottiepie..............Wink
kya hot update hain.........i m imagining all this..........Blushing
issssssssssssh.......aag tum hi ne laggayi hain to fire brigade bhi tum hi bulaogi...........LOL
update soon otherwise harshu, zarqu, noorya, subi aur main tumhari band bajaa denge...............ROFL
montyHug
ISH!!!!!!!!!! now i am hottiepie i so like it reROFL
 
OMG! i am really going to die b/c of you guys, out of scaredness i did the two updates and skiped my studies and yet i got a dhamki of band bajaa denge, ISH! meri to death hi ho gayi reROFL
.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 124683

Posted: 24 January 2011 at 5:21am | IP Logged
Originally posted by Ovi_Tanni

Wowww 2 updates!!!
And naina's sheela ki jawani dance!!!hayeee hot hot hot....
Bechari poo sid!!!his pocket got riped!!if he knws tat thn ridhimaki maya ki band baaj jayegi!!!
yep two updates b/c i got dhamkiROFLOuch

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF: My destiny is you (ArSh) Chap13 P29 21/12/2011

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: -shamima-   Replies: 248   Views: 48430

-shamima- 248 48430 26 May 2012 at 7:38am by ..Sana...
Asleep AK (Chapter 14, Page 13) Posted on Mar 10

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: sna004   Replies: 110   Views: 14466

sna004 110 14466 20 May 2012 at 10:45pm by aroramaina
Unfortunate: AK FF: Epilogue: Page 36

2 3 4 5 6 7 ... 37 38

Author: FF_writer   Replies: 303   Views: 33733

FF_writer 303 33733 26 December 2011 at 5:47pm by Angel-Jot.
Mohabbat...sirf mohabbat...(mjht ff)promo updated

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: sreevijayan   Replies: 190   Views: 17475

sreevijayan 190 17475 10 August 2010 at 9:45pm by love.mayurarti
-Lost AR- Part 1 Page 1 Note: Page 4 7/31/2009

2 3 4

Author: Veiledbeauty   Replies: 31   Views: 18110

Veiledbeauty 31 18110 31 July 2009 at 8:30pm by archielicious

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index