Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

Welcome BACK Sanaya Irani<3 Our ROCKSTAR!nte pg 49 (Page 23)

XDevilsDesireX IF-Rockerz
XDevilsDesireX
XDevilsDesireX

Joined: 19 May 2010
Posts: 6621

Posted: 23 December 2010 at 5:26am | IP Logged
Originally posted by CandYlicious_SG

Wish we get an interview tomorrow... Day Dreaming Day Dreaming 

Bw m spamming my own thread...  Ermm  ROFL
You mean that we will get an interview of her today Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

..Enchanteur..

Anam... IF-Sizzlerz
Anam...
Anam...

Joined: 18 January 2009
Posts: 10961

Posted: 23 December 2010 at 5:43am | IP Logged
Awesome post. Welcome back Sanaya...missed u loads doll

The following 1 member(s) liked the above post:

CandYlicious_S

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 23 December 2010 at 5:49am | IP Logged
OMGG today finally she is coming back coming back COMING BACKKKKKK !! *jumps up and down* ROFL
 
ahem ahem i was saying that dialogue in behalf of sammy Big smileROFL thats wat he must be doing ROFL bichare ko raat mein needh bhi nahi aayi hogi haina Stern SmileROFL
 
Awww i wish there were some hidden camera so that we cought get a look at their cute see huggy Day DreamingROFL oo another addition to my profesion Shocked detective CoolROFLROFL!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireXXSilentWishesX

.VanishingDream IF-Sizzlerz
.VanishingDream
.VanishingDream

Joined: 18 April 2010
Posts: 22888

Posted: 23 December 2010 at 5:54am | IP Logged
sid bhaiya hum sab pagal hogaye haiLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Enchanteur..

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 23 December 2010 at 5:58am | IP Logged
i know Deeps LOL i wonder Mohit ka kya haal hai LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

.VanishingDream..Enchanteur..

.VanishingDream IF-Sizzlerz
.VanishingDream
.VanishingDream

Joined: 18 April 2010
Posts: 22888

Posted: 23 December 2010 at 6:00am | IP Logged
woh tho khushi ke maare pagal horaha thaLOL...interview mein hi bahut excited thaLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

yulZ

CandYlicious_S IF-Sizzlerz
CandYlicious_S
CandYlicious_S

Joined: 12 May 2010
Posts: 16645

Posted: 23 December 2010 at 6:01am | IP Logged
Fairy interview will be tomorrow na.. LOL  Cuz she s arriving today.. Embarrassed

@sid;em ahem i was saying that dialogue in behalf of sammy Big smileROFL thats wat he must be doing ROFL bichare ko raat mein needh bhi nahi aayi hogi haina Stern SmileROFL
You talking about Mohit or yourself..? Shocked Ermm Stern Smile 

The following 2 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireX.VanishingDream

ruvy Senior Member
ruvy
ruvy

Joined: 16 October 2010
Posts: 426

Posted: 23 December 2010 at 6:06am | IP Logged
Dancingwoooow gr8 post yaaay finally shes cominParty back mohit missed her sooo Blushingmuch even we did gosh wish we were able to c few scenes frm the airpoatLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

CandYlicious_S

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Sanaya Irani relative of Aroona Irani??

2

Author: Fairy_Aashoo   Replies: 12   Views: 15949

Fairy_Aashoo 12 15949 01 September 2010 at 6:32am by Nadz_YuNalover
gift Mohits wants frm Sanaya is......SANAYA

Author: luvarti   Replies: 9   Views: 6632

luvarti 9 6632 08 December 2009 at 7:18am by luvarti
sanaya irani sister of kashmira irani??????

2 3 4 5

Author: ash4ever00   Replies: 33   Views: 45386

ash4ever00 33 45386 26 April 2009 at 10:13pm by ash4ever00
back 2 back episodes on saturday :D

Author: diyafah   Replies: 5   Views: 986

diyafah 5 986 27 September 2008 at 2:14pm by diyafah

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index