Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Ravz Mimi FC[join in to the fun:P]contest.pg1 (Page 58)

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 21 December 2010 at 6:16am | IP Logged
Originally posted by Cute_Ash

@SP awww jhappiss bakHugand nope she didn't recognise meROFL no sissy she DID recognise u ROFL maybe its you who fgt u were a part of our SP2 dreamhouse ROFLROFL She even has the link ErmmROFL gawd RV is realli realli good at stalking ROFL yep it is but me really wanna go there u can;t even ski here what's the point of all this snow huh.. aww u love to ski kya ?? Big smile then i hope the weather to be good so that u can go to swtiz

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 21 December 2010 at 6:18am | IP Logged
Originally posted by lilindiangurl13

Originally posted by yulZ

OMG Shin as MSK and PG as her Geet Stern SmileROFLROFL i got nth to say Stern SmileROFLROFL
 
 why are you jealous of our awesomeist chemistry....EmbarrassedROFLROFL
Stern SmileNO! ROFLROFL i have seen better chemistry than ya two ROFL *looks at asmo and RV*ROFL
HeavenlyBliss. IF-Addictz
HeavenlyBliss.
HeavenlyBliss.

Joined: 20 January 2005
Posts: 58999

Posted: 21 December 2010 at 6:19am | IP Logged
what eclipse did i missss?? was it here toooo?Shocked
yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 21 December 2010 at 6:21am | IP Logged
Originally posted by mohitkideewani

lZ] Yes I am! Ermm You know how girls become self conscious about their weight. They are only a bride once ROFL  ROFL o ok dulhan jeeROFL Oh they are buying it for. But for the other days, like teh mehndi and reception. ROFL my fiance's uncle and his wife are going to Pakistan and they are planning everything for my shaadi ROFL  ROFL awwwwww ok then.. mann its realli fun when all this starts Embarrassed when i watch these ceremonies in movie i find it sooo much fun LOL  

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 21 December 2010 at 6:22am | IP Logged
Originally posted by QueenHinna12

what eclipse did i missss?? was it here toooo?Shocked
PS said there would be an eclipse yesterday Ermm well the time for it in my place was 7 am LOL but ya i was bg sleeping at that time LOL 
HeavenlyBliss. IF-Addictz
HeavenlyBliss.
HeavenlyBliss.

Joined: 20 January 2005
Posts: 58999

Posted: 21 December 2010 at 6:27am | IP Logged
i was sleeping toooooUnhappy i missed it
yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17703

Posted: 21 December 2010 at 6:29am | IP Logged
LOL erm is there anything special abt it ?? LOL
BilliCat. Viewbie
BilliCat.
BilliCat.

Joined: 12 January 2009
Posts: 18181

Posted: 21 December 2010 at 6:30am | IP Logged
yuly is hereROFL now reply to my PMROFL *looks around* u r the nly man hereROFLROFL

its nly munni badnam hui berbie tere liye. hmph .ROFL its specially composed for berbieROFL ie sanooROFL i dont think her original name suits her ..ROFL so just found a matching name for herROFL



The following 1 member(s) liked the above post:

yulZ

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
D&C SprouseVille #1 ~Join in the fun~

2 3

Author: safeplacetoland   Replies: 20   Views: 2201

safeplacetoland 20 2201 14 June 2010 at 10:05am by spiritcrimson
*-The 5abi CC- Bruahhhh chak de phatte and join!-*

2

Author: CanadianAddict   Replies: 14   Views: 2694

CanadianAddict 14 2694 06 May 2010 at 12:12am by CanadianAddict
~*~Happy Birthday Mimi~*~

2 3 4 5 6 7 ... 19 20

Author: -Ravjot-   Replies: 159   Views: 14465

-Ravjot- 159 14465 14 February 2010 at 9:22pm by mimi0295
**RoAdiEs kA AkhaDa**Roadies FAn free 2 Join

2 3 4 5 6 7 ... 129 130

Author: Osprisshow   Replies: 1032   Views: 23749

Osprisshow 1032 23749 27 January 2010 at 2:08am by devilshangel
-The Abusers- CC# 11 Congrats Mimi

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: reya.   Replies: 1223   Views: 25566

reya. 1223 25566 20 September 2009 at 3:48pm by reya.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index