Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

~MG NEW FF- My Selfish Heart UPD: CH7-PG32 ~29 JAN (Page 12)

-shamima- IF-Dazzler
-shamima-
-shamima-

Joined: 20 August 2010
Posts: 2883

Posted: 29 December 2010 at 6:18pm | IP Logged
Like other the diary entries about him in love was sure ain't about geet as the previous chapters revealed geets emotions to him and it was like a strong friendship and Ergh maan why didn't he read it all instead of jumping to conclusions well all this makes the story intersting and sure that's how Maaneet will fall in love and awe the end part I wonder of it is sameera and haha loved how geet told Sasha she completely deserved it anyway great update and liking the suspense your creating and please do continue soon Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

bono_jostna Senior Member
bono_jostna
bono_jostna

Joined: 14 October 2010
Posts: 594

Posted: 29 December 2010 at 6:27pm | IP Logged
i dnt think vicky fell for geet..he was writing some other name...

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

Krishna_Sourav IF-Addictz
Krishna_Sourav
Krishna_Sourav

Joined: 04 March 2009
Posts: 61527

Posted: 29 December 2010 at 9:06pm | IP Logged
nice,lovely part.loved it.
comment soon.

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

-Yaz- IF-Rockerz
-Yaz-
-Yaz-

Joined: 06 May 2007
Posts: 5049

Posted: 29 December 2010 at 9:26pm | IP Logged
Vicky was talking about Sameera in his diary wasn't he? ofcourse he was, and Geet was really just his friend, but no humara Maan hosh se nahin josh se kaam karte hain LMAO LOLLOL couldn't he just read the entire sentence before he threw the diary, stupid boy LOL i swear, does that man use his brain ?? or does he not have one AngryLOL
 
sorry i just ranted there ROFL but this man is getting on my nerves, i have a feeling that he's going to make her fall in love with him and then he'll break her heart Ouch or how else is he going to break it ?? Dead 
 
And Geet lol, the way she answered Sasha "do you want to some cookie with that ...."  ROFL I can't wait to read about more Sasha-Geet face off LOL 
 
FAB update !! Update soon Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

KavyaNaik123 Senior Member
KavyaNaik123
KavyaNaik123

Joined: 21 February 2010
Posts: 699

Posted: 29 December 2010 at 9:42pm | IP Logged
hey,,,wow ur ff is too gudddddddddddd,,,,,update soon

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

mrk-1 IF-Rockerz
mrk-1
mrk-1

Joined: 30 July 2010
Posts: 8843

Posted: 29 December 2010 at 9:42pm | IP Logged
loved it yaar...awsome one ..pls do continue soon ..

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

trishap Goldie
trishap
trishap

Joined: 21 November 2008
Posts: 2167

Posted: 29 December 2010 at 10:17pm | IP Logged
awesome

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

trishap Goldie
trishap
trishap

Joined: 21 November 2008
Posts: 2167

Posted: 29 December 2010 at 10:18pm | IP Logged
plz add me 2 pm

The following 1 member(s) liked the above post:

MaanGeetkiSimmi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF ..In His Heart (DMG)#2 Part 32 Pg 74 (7/1)

2 3 4 5 6 7 ... 95 96

Author: muzic_chick247   Replies: 767   Views: 140954

muzic_chick247 767 140954 22 September 2012 at 10:50pm by kash4ARrocks
RN FIC: UNCHAINED HEART--13UD pg 70 4/5/11

2 3 4 5 6 7 ... 74 75

Author: pinka28   Replies: 594   Views: 33281

pinka28 594 33281 08 July 2012 at 10:07pm by suhana.dixit
~~ AR FF Heart beat ~~PT12 NEW pg 78 13/2

2 3 4 5 6 7 ... 81 82

Author: gujunpyo   Replies: 653   Views: 37917

gujunpyo 653 37917 24 March 2011 at 3:21am by -wild-
ARk ~heart~mohabbat~heart~ New FF

2

Author: jiya77   Replies: 14   Views: 5603

jiya77 14 5603 01 September 2009 at 2:15am by disco_diva
AR's Heart 2 Heart in Lonavila (Prt 5 ad)

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: Mariam1986   Replies: 75   Views: 15316

Mariam1986 75 15316 29 May 2008 at 4:42pm by -Cherry-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index