Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

'raindrops16; big125! Delena138(: (Page 62)

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 20 March 2011 at 1:00am | IP Logged
well if you ask me then update now(: you make us wait too long ;/ and complain to me that I do the same to you LOL I thought you updated ..what the ;/ ..stop writing that in your title hahaha :D

The following 1 member(s) liked the above post:

notfadedaway

notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 57493

Posted: 20 March 2011 at 1:02am | IP Logged
^haha. I m too lazy. ;/ lols. I have to clean my folder & I have like more than 25 siggs saved. will post it one by one ;p haha.
 
you need to update girl. first you update & I will do ;)
 
I need suggestions ;p

The following 2 member(s) liked the above post:

Aisha.aishhh.

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 20 March 2011 at 1:08am | IP Logged
WHAT? 25 sigs is the biggest I've ever seen or rather heard from you..all this laziness isn't good for you so I need an update..one by one is chindhi ROFL
 
oh okay, I'll try for wednesday; all I can say is you'll like it(: gurti..kash...I hope you will anyway, I think it's the first time I've ever been satisfied with every sig i've made(:
 
suggestions? in that case.. go for anushka LOL my girl crush lol. umm and ddlj Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

notfadedaway

notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 57493

Posted: 20 March 2011 at 1:11am | IP Logged
^haha. I know right? I make siggs but I don't post all becus too lazy ;)
 
wed? too late. try tomm. small update ;) becus your updates are usually very HUGE :P haha. pm me GurTi siggs you have made :D
 
KaSh&GurTi ----> mee excited ;)
 
I m done with ur req :) but its very simple :(

The following 2 member(s) liked the above post:

Aisha.aishhh.

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 20 March 2011 at 1:16am | IP Logged
I don't wanna spam your shop lol ;/ this is the last I'm replying to here (:
 
alrightt then small update it is, for you(: it's better I empty my folder anyway so it'll do me good LOL 
hahah depends I hope you'll like them(:
 
and oye I trust you that much; I know..simple or whatever, but it'll be gorgeous(;
I'm getting lost from here Stern SmileROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

notfadedaway

sofiaaax. IF-Sizzlerz
sofiaaax.
sofiaaax.

Joined: 29 July 2008
Posts: 18103

Posted: 20 March 2011 at 4:03am | IP Logged
Suggg:Anurag&Taani =D

The following 1 member(s) liked the above post:

-Hoor-

-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 89762

Posted: 20 March 2011 at 5:31am | IP Logged
sugg: harshad-additi & sushant-ankita
Aisha. IF-Sizzlerz
Aisha.
Aisha.

Joined: 24 July 2007
Posts: 17668

Posted: 20 March 2011 at 6:24am | IP Logged
pleasee see my request ASHU ;

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index