Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaShHeaven#549: Coffee Dates After Shoots <3 (Page 5)

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 21 December 2010 at 6:51am | IP Logged
Originally posted by -KaShti-

ana.i made this too.....Embarrassed

hmmmmmmmmmmmmm thats beautiful toooo......Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

OkThanksBye

WhiteNights. IF-Dazzler
WhiteNights.
WhiteNights.

Joined: 27 November 2009
Posts: 4771

Posted: 21 December 2010 at 6:51am | IP Logged
Originally posted by ana_kash

Originally posted by prismlight

Helloo Kash Angels <3
 CONGO on new thread ..:)
Sorry for disappearing suddenly from the last AT, my net sucked!!
yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy u r here u r here DancingDancingDancingjust pmed u....
btw hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHug
 
hiiiiiiii ANA Lol..:))
kya PM bheja? haven't checked my PM box yet..abhi karu?

The following 1 member(s) liked the above post:

ana_kash

OkThanksBye IF-Stunnerz
OkThanksBye
OkThanksBye

Joined: 28 March 2009
Posts: 25781

Posted: 21 December 2010 at 6:51am | IP Logged
Originally posted by prismlight

LOl..shrishti..btw I love to say Kashti..and everythime I type that first and then correct myself :))
you going away or what?? :O but why...will miss you :(

hehe..u can call me that...if u want to........Embarrassed

yup...i will be away...coz of studies...xams n all....OuchAngry

The following 2 member(s) liked the above post:

WhiteNights.ana_kash

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 21 December 2010 at 6:53am | IP Logged
Originally posted by prismlight

Originally posted by ana_kash

Originally posted by prismlight

Helloo Kash Angels <3
 CONGO on new thread ..:)
Sorry for disappearing suddenly from the last AT, my net sucked!!
yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy u r here u r here DancingDancingDancingjust pmed u....
btw hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHug
 
hiiiiiiii ANA Lol..:))
kya PM bheja? haven't checked my PM box yet..abhi karu?
i checked the last heaven from where i left saw u there tau i was like dayemm......tau sent yaa pm that sorry was gone now if u there come to heaven.....

The following 2 member(s) liked the above post:

WhiteNights.OkThanksBye

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 21 December 2010 at 6:54am | IP Logged
nida has goen i guess.....
@all plzzz press like for each post
@neetz u there at fb?
WhiteNights. IF-Dazzler
WhiteNights.
WhiteNights.

Joined: 27 November 2009
Posts: 4771

Posted: 21 December 2010 at 6:54am | IP Logged
Originally posted by -KaShti-

Originally posted by prismlight

LOl..shrishti..btw I love to say Kashti..and everythime I type that first and then correct myself :))
you going away or what?? :O but why...will miss you :(

hehe..u can call me that...if u want to........Embarrassed

yup...i will be away...coz of studies...xams n all....OuchAngry
 
you giving 10th or 12th boards?
hmm studies ka maamla hai, to kuch bol bhi nahi sakte...but yeah I am just used to chatting with you and ana only  in the heaven so will miss ya. Though I adore all kashians and shilpaians :)

The following 1 member(s) liked the above post:

OkThanksBye

WhiteNights. IF-Dazzler
WhiteNights.
WhiteNights.

Joined: 27 November 2009
Posts: 4771

Posted: 21 December 2010 at 6:56am | IP Logged
Ana, so we have a connection too..dekho main aa gayi :)))
yup i am there..kinda..

The following 1 member(s) liked the above post:

ana_kash

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 21 December 2010 at 6:57am | IP Logged
neetz gimme ur id...pm me...
m gonna miss srishhh tooooooooo

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Touch, Coffee, Chup chup~~ ArSh~~

2 3

Author: zara-KSG-malik   Replies: 23   Views: 1914

zara-KSG-malik 23 1914 14 July 2010 at 11:37am by zara-KSG-malik
COFFEE WITH THE CVs- (updated on pg-13)

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: shamil   Replies: 187   Views: 11417

shamil 187 11417 03 July 2010 at 1:32am by shamil
Armaan's dates end up in jail

2

Author: xogopi1022   Replies: 10   Views: 1179

xogopi1022 10 1179 16 June 2010 at 5:59pm by xogopi1022
Coffee Vs. Cappuccino

2 3

Author: prerna4rishav   Replies: 17   Views: 1815

prerna4rishav 17 1815 31 May 2010 at 1:56am by lighteningbuzz
*BLASTING*dates why cant normal dates???

Author: -LetItGo-   Replies: 8   Views: 895

-LetItGo- 8 895 07 August 2008 at 11:43am by armaanilicious

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index