Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

~* Behooda Chat Thread #56 *~ (Page 64)

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 23 December 2010 at 7:58am | IP Logged
Originally posted by aleena1

Originally posted by pragati.tankha

[QUOTE=aleena1][QUOTE=pragati.tankha][QUOTE=aleena1]
.
 
 
.
 
 
 
on this behooda thread..........its beena very longtime since i came here....... me, u arine and nisha would usually be here...... when arine had to go, nish left also........ well nothing changed hereLOL
okk....well thats bz thy r twins na..............LOLLOLLOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

aleena1

Filza. IF-Rockerz
Filza.
Filza.

Joined: 02 May 2010
Posts: 8697

Posted: 23 December 2010 at 7:58am | IP Logged
Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by Filza.T

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by Filza.T

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by Filza.T

Arine, Pragati Nisha, HugHugHug
i wanna b on pooja's place....in ur pp...............Embarrassed
 

 what? Confused LOLexplain LOL
arrey yaar...tumko har baat samjhaai padti hai...ka dooi ghante pehle tumko biyaah k laayi hai kya...........ROFL ROFL 
 

ROFL samjhao bey Embarrassed  
see how clearly our baba explains Wink LOL

i meant that i'm jeaulos of PG.....n wanted 2 b on her place............WinkLOLLOL 
 

who doesn't wants to be in PG's place bey Day Dreaming LOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

AziyaPragati.T

Aziya IF-Rockerz
Aziya
Aziya

Joined: 09 April 2010
Posts: 5559

Posted: 23 December 2010 at 7:58am | IP Logged
Originally posted by aleena1

Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by aleena1

Originally posted by zash_LubUKriYa

bye behena............
n hi aleenaaaaaaa n filza......
.
 
hola zashy and fizzyBig smile
hi aleena......gud to see u bk.....i used to see u in shumi diz ff thread....btw,my namez aziya.....u can call me azi..Big smile
.
 
hi azi..... yeah im always reading ff...... hmmmmmm is zash sparkling your former username?????
ya.......Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

aleena1

aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 23 December 2010 at 7:59am | IP Logged
Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by aleena1

Originally posted by pragati.tankha

[QUOTE=aleena1][QUOTE=pragati.tankha][QUOTE=aleena1]
.
 
 
.
 
 
 
on this behooda thread..........its beena very longtime since i came here....... me, u arine and nisha would usually be here...... when arine had to go, nish left also........ well nothing changed hereLOL
okk....well thats bz thy r twins na..............LOLLOLLOL 
.
 
 
LOLLOLLOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

Pragati.T

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 23 December 2010 at 8:00am | IP Logged
Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by aleena1

[QUOTE=pragati.tankha][QUOTE=aleena1]
.
 
 
hey nisshhhhhhhhhhhhhhhhhwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa  Hug
 
 
pretty much mature................ROFL can u tell me where i chated u...................Smile 
paru.......dont tell lies......ROFL ROFL 
grrrrrrrrAngryAngry behoodi meri insult kar rahi hai.......i'll stand 4 my self respect.................ROFL 

The following 1 member(s) liked the above post:

aleena1

Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 23 December 2010 at 8:01am | IP Logged
Originally posted by Filza.T

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by Filza.T

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by Filza.T

Originally posted by pragati.tankha

Originally posted by Filza.T

Arine, Pragati Nisha, HugHugHug
i wanna b on pooja's place....in ur pp...............Embarrassed
 

 what? Confused LOLexplain LOL
arrey yaar...tumko har baat samjhaai padti hai...ka dooi ghante pehle tumko biyaah k laayi hai kya...........ROFL ROFL 
 

ROFL samjhao bey Embarrassed  
see how clearly our baba explains Wink LOL

i meant that i'm jeaulos of PG.....n wanted 2 b on her place............WinkLOLLOL 
 

who doesn't wants to be in PG's place bey Day Dreaming LOLLOL
nisha....she wants 2 share d blanket with AB..............WinkLOLLOLLOL 

The following 2 member(s) liked the above post:

Filza.nisha2010

nisha2010 IF-Sizzlerz
nisha2010
nisha2010

Joined: 23 May 2010
Posts: 16380

Posted: 23 December 2010 at 8:02am | IP Logged
Originally posted by aleena1



.
 
 
thats me being niceROFL
 
 
LOLLOL

extremely gracious..........LOL
Pragati.T IF-Sizzlerz
Pragati.T
Pragati.T

Joined: 22 December 2009
Posts: 18484

Posted: 23 December 2010 at 8:03am | IP Logged
see aleena now arine is not here....so nisha also leaves...........LOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

aleena1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Behooda Logon ka behooda Poll#2

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: .Manal.   Replies: 143   Views: 10312

.Manal. 143 10312 28 July 2010 at 9:16am by .Manal.
CLOSED!-Behooda Logon ka behooda Poll

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: .Manal.   Replies: 173   Views: 11444

.Manal. 173 11444 26 July 2010 at 6:50pm by .Manal.
Behooda Logon ka Behooda Chat Thread # 26

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1206   Views: 32845

pritirays 1206 32845 28 May 2010 at 2:43pm by Love-u-all
Behooda logon ka behooda chat thread # 25

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Xxxjrae   Replies: 1201   Views: 32948

Xxxjrae 1201 32948 26 May 2010 at 2:19pm by .Manal.
Behooda logon ka behooda chat thread # 24

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: .Manal.   Replies: 1208   Views: 32090

.Manal. 1208 32090 25 May 2010 at 8:26am by .Manal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index