Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Just ONE word ! (Page 2)

mechantefille IF-Rockerz
mechantefille
mechantefille

Joined: 11 June 2008
Posts: 5263

Posted: 19 December 2010 at 9:40pm | IP Logged
Geeeeet!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-

-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 19 December 2010 at 9:47pm | IP Logged
Originally posted by mechantefille

Geeeeet!!
LOL Smart !!
jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 19 December 2010 at 10:50pm | IP Logged
:( pooja Maine sabbse phelle tumari post peh comment kiya aur tume mera comment Asha nai lagga na?? Essi leye sabbi ko reply kiya but muje bhull gai :(
-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 19 December 2010 at 10:59pm | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

I LOVE YOU POOJALove Gaze


OMG !
I m so sso SORRY Jas.
GOD PROMISE I did replied it 1st & then this f**king [sorry for word] IF didnt showed!!
Sorry Janu, 

The following 1 member(s) liked the above post:

jaspreetm2815

-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 19 December 2010 at 11:00pm | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

:( pooja Maine sabbse phelle tumari post peh comment kiya aur tume mera comment Asha nai lagga na?? Essi leye sabbi ko reply kiya but muje bhull gai :(

CryCryCry 

Its this stupid IF. Humara dushmaan hain !!Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

jaspreetm2815

jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 19 December 2010 at 11:03pm | IP Logged
Awwwwwwwwwwww meri jaan sorry maat bolo please I love u pooja and I know tume mera comment dekha nai hogga essi leye reply nai kiya barna essa kabbi ho sak ta hain meri pooja muje bhull jaye love u soooo much sis and sorry fher kabbi maat bolna :)
-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 19 December 2010 at 11:10pm | IP Logged
Originally posted by jaspreetm2815

Awwwwwwwwwwww meri jaan sorry maat bolo please I love u pooja and I know tume mera comment dekha nai hogga essi leye reply nai kiya barna essa kabbi ho sak ta hain meri pooja muje bhull jaye love u soooo much sis and sorry fher kabbi maat bolna :)

Its all IF. Its acting all funky today. 
But I swear I missed you so much today Cry 
Hmm, BTW, YOu & Work ? 
Kitna kaam kiya ? LOL
jaspreetm2815 IF-Sizzlerz
jaspreetm2815
jaspreetm2815

Joined: 13 September 2010
Posts: 12848

Posted: 19 December 2010 at 11:12pm | IP Logged
No pooja I used to work but not anymore!! Aaj toh behsye daddy ke help karnye gai teh aur kam peh sarra time IF peh ve tumarye comments read karti rai lol I missed u sooo much pooja!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Don't say a word and Stay away from me

Author: wida   Replies: 1   Views: 1085

wida 1 1085 15 October 2010 at 8:00am by tinatartari
|| GOTW: 3 word STORY|| story UPDATED PG 11

2 3 4 5 6 7 ... 18 19

Author: RIVER   Replies: 150   Views: 11491

RIVER 150 11491 16 August 2010 at 6:58pm by -SilverAngel-
My word for august 15th

Author: wiinie_pooh   Replies: 2   Views: 952

wiinie_pooh 2 952 14 August 2010 at 10:33pm by .ayesha.
Random One Word Game for Monday

2 3 4

Author: bDgT   Replies: 29   Views: 2210

bDgT 29 2210 19 July 2010 at 12:51am by Tomiko
Maan's Word for Geet

2 3 4

Author: sallu_lover   Replies: 27   Views: 3123

sallu_lover 27 3123 25 May 2010 at 7:38am by sallu_lover

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index