Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*Bol Baby Bol RockANDRoll *~CC#5 Invite only (Page 83)

ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 26 December 2010 at 12:07am | IP Logged
Saasu maaaaaaa Hug
my favorite person in the world!!!! i love seeing u chirpy once again Embarrassed


ur gonna have so much fun in Mauritius and please spend alot of his money
ROFL

of course 30 is old
ROFL i was sitting in a room yesterday with two 26yr olds, 1 43 yr old and 1 30yr old and my bhabhi was like u don't even say anything ROFLROFL cuz they were discussing something regarding age and i turned behind and shes like dont utter a word ROFLROFLROFL

omg have fun with shopping Dancing hope u spend Mutz's money and not urs
ROFLROFL i am so mean to him ROFL

i can't wait to know what u have planned
DancingDancing

The following 1 member(s) liked the above post:

sana.samir

sana.samir IF-Sizzlerz
sana.samir
sana.samir

Joined: 05 February 2009
Posts: 14210

Posted: 26 December 2010 at 9:03am | IP Logged
I'm soo tired..! I have an hour to spare till the real party starts.. Just got home to change into my clothes and somehow ask my brother to get Mustafa to change too Ermm they are both just as bad as each other..
Athena. IF-Rockerz
Athena.
Athena.

Joined: 18 September 2010
Posts: 5099

Posted: 26 December 2010 at 10:57am | IP Logged

Mooooooooooooooootzz!

Happy Birthday, young man ;) :P
Haha LOL
Wish you lots of happiness, love, success and good health for all the yars to come; who knows, maybe I may not wish you next year? But at least then, there will be new little ones wishing u a very happy 31st bday :)
 
Oh yeah, Im going to a bday party too tonight!
The boy jus turned 4...... Tongue
 
 
Asssssshhhhhhhhhh!
 
I read that you were gonna go to a month-long honeymoon 2mrw;
Im sorry that Im not able to spend even tonight wit you cos Im goin to a bday party :( But yes, Congrats and have a wonderfullll honeymoon/holiday whatever u kids call it these days :P
 
I gotta rush now,
so Il jus say I love u lotsssssssssss and I hope we get to speak again once u come back :) Dont forget to be safe! [I mean in terms of havin a safe journery - what were you thinkin of besharam!! I already know ur gonna return with the news of the addition of 2 more badmaash to ur house.....]Tongue
 
 
Hey guys,
Sorry I havent been able to come on much these days :|
Really missin you all..
Could whoever reads this please pass on my message to Mustafa and Ash? I really gotta get a move on, Il pop back in 2mrw maybe :D
 
Ly all lots and lots like jelly tots HugHeart

The following 1 member(s) liked the above post:

sana.samir

_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 26 December 2010 at 11:57am | IP Logged
hey guys
sana.samir IF-Sizzlerz
sana.samir
sana.samir

Joined: 05 February 2009
Posts: 14210

Posted: 26 December 2010 at 4:09pm | IP Logged
Anybody here? Dint be deceived by the flashing red light! I'm here Hug
_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 26 December 2010 at 4:13pm | IP Logged
Originally posted by sana.malik

Anybody here? Dint be deceived by the flashing red light! I'm here Hug

its not flashing  but its red
_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 26 December 2010 at 4:14pm | IP Logged
Sanu u here i can't understand cuz of the red thing
sana.samir IF-Sizzlerz
sana.samir
sana.samir

Joined: 05 February 2009
Posts: 14210

Posted: 26 December 2010 at 4:21pm | IP Logged
Sanju- I'm here! Hang on! I'll change it for you D'oh ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
| Band Of Brothers # 3 | Invite Only |

2 3 4 5 6 7 ... 123 124

Author: Ishan.   Replies: 987   Views: 41160

Ishan. 987 41160 05 December 2011 at 6:23am by --Loser--
DID & JDJ ke Anjaana Anjaani - CC #5 *Invite Only*

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: ThatOneGuy   Replies: 1208   Views: 38109

ThatOneGuy 1208 38109 13 December 2010 at 9:24pm by Cutiepie Rani
Retro Remix CC 2-Invite only

Author: manzkaur   Replies: 3   Views: 856

manzkaur 3 856 08 November 2010 at 7:18am by roshaaan
All About Love#85!~Invite only~Hezzzzzz Back!!

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: -Veena-   Replies: 1107   Views: 40959

-Veena- 1107 40959 30 October 2010 at 3:52am by Sweet Mermaid
KPS#61 *Invite Only* Tere Mast Mast Do Nain<3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1196   Views: 34518

gia.khan 1196 34518 28 October 2010 at 6:42pm by unknown.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index