Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~AAKDD~missing KSG n Read pg 36~ (Page 132)

-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 22 December 2010 at 9:38am | IP Logged
Originally posted by _innocent_

Originally posted by Ksg-Shona-JJ


i hope u aint wearning formals!!!.. heels will not do in that snow!!

m going bonkers.. so m gonna write a status related to u on fb.. now!LOL
hahahahaa.. cnt wait to like itLOLLOL
and naa am wearin zat black dress so will have to wear heels.. but zats kl cuz am gettin a life..
 
 
 
@sueeeeeeeee heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyEmbarrassedEmbarrassed

you're getting a LIFE????? ROFL..ROFL.. lol i got wht u actually meant to write thr.. but LOL.

The following 1 member(s) liked the above post:

_innocent_

FarzuIrani IF-Sizzlerz
FarzuIrani
FarzuIrani

Joined: 09 October 2008
Posts: 17262

Posted: 22 December 2010 at 9:38am | IP Logged
Hey Kangan @ Did you change your IF ID.

The following 1 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-

simran45 IF-Sizzlerz
simran45
simran45

Joined: 22 January 2010
Posts: 15816

Posted: 22 December 2010 at 9:39am | IP Logged
Originally posted by farzanairani

Julie @ Hello Namkin , i am having tea
 
Simi @ Hello
Simi christmas 25th ko hai time kya hai
 
 
about what farzu games full day
-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 22 December 2010 at 9:40am | IP Logged
Originally posted by farzanairani

Hey Kangan @ Did you change your IF ID.

yep cos before people thought i was calling KSG - shonaji LOL just made it a bit clearer now.. capitals! Big smile
_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 64901

Posted: 22 December 2010 at 9:40am | IP Logged
i meant lift.... ufff was too busy to see wt i was typingLOLLOLLOL
 
 
 
@farzana ..copying me nahiiiLOL
FarzuIrani IF-Sizzlerz
FarzuIrani
FarzuIrani

Joined: 09 October 2008
Posts: 17262

Posted: 22 December 2010 at 9:41am | IP Logged
Simi @ Ok there is no Christmas party LOL i think on 24th night at 12 we should have a christms party just for 10 mins
What say
 
 
FarzuIrani IF-Sizzlerz
FarzuIrani
FarzuIrani

Joined: 09 October 2008
Posts: 17262

Posted: 22 December 2010 at 9:41am | IP Logged
Julie @ Nope i am follwoing you
_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 64901

Posted: 22 December 2010 at 9:42am | IP Logged
Originally posted by farzanairani

Julie @ Nope i am follwoing you
 LOLLOL tell me wer u r hiding in ma houseLOLLOLLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Reminder PLEASE READ!

2 3 4 5 6

Author: preity*zinta   Replies: 46   Views: 15711

preity*zinta 46 15711 03 February 2012 at 3:51am by ak28it
Siddhima/JeRan Unbreakable Bond:I Can Read Your Mind

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: *Shruti*   Replies: 1191   Views: 45193

*Shruti* 1191 45193 23 July 2010 at 9:06pm by romiosugar1
Gazal Rai fc..missing u mobile girl.....

2 3 4 5 6 7 ... 52 53

Author: lrl rocks   Replies: 416   Views: 18166

lrl rocks 416 18166 20 November 2009 at 5:39am by -skylark-
~Missing You~ HiTeN GaUri

2 3 4 5 6 7 ... 121 122

Author: Wazupp   Replies: 975   Views: 90510

Wazupp 975 90510 26 April 2009 at 1:27pm by preity*zinta
Missing U PRi (PB Heaven) New Red SAREE pics pg 90

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Niti_Angel   Replies: 1194   Views: 34282

Niti_Angel 1194 34282 09 February 2009 at 11:30am by Niti_Angel

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index