Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Pray for me..m going to the hospital

eveline IF-Sizzlerz
eveline
eveline

Joined: 09 April 2009
Posts: 11497

Posted: 18 December 2010 at 12:38pm | IP Logged
they are gonna rush me in...my symptons....extreme trouble in breathing...inhaling n exhaling seems impossible...heartbeat out of control...pulse totally erratic...blood pressure shooting through the ceiling....cant talk at all...not able to answer ....not even able to focus...not capable of talking or hearing...in a state of shock.....
 
My family is gonna call 911 ...n rush me to the ER.....please pray for me guyz....Wacko
 
oops...i forgot...how can u all pray for me?.Ouch..coz u all are in there too...ROFLm gonna join u all..!!
 
uff..maar dala!!!Blushing


Edited by eveline - 18 December 2010 at 12:38pm

The following 31 member(s) liked the above post:

zainah320bhakbhartifanvantu12guru-ki-dewaaniphoenix123456Maneet2cuteruslanaTressabhabhaMallu_galbengalirani101sana_sugarbunDesi_Girl1991LuvScoobymaneet_forever9mayurmaaneetAntaresmechantefillesptrnoshaliniastharani-lucki_Invincible_suk19SilentsoulRajeevGurtiFanrahmona_paksweSofnasun-naaaaaaaaakirti_fijiblackb28Loquacious_Aash

maneet_forever9 IF-Rockerz
maneet_forever9
maneet_forever9

Joined: 31 July 2010
Posts: 6742

Posted: 18 December 2010 at 12:39pm | IP Logged
at first I was like I hope shes feeling betterCry AND then I read ur post omg wow u scared me ROFL


Edited by maneet_forever9 - 18 December 2010 at 12:39pm

The following 1 member(s) liked the above post:

eveline

kirti_fiji IF-Stunnerz
kirti_fiji
kirti_fiji

Joined: 24 February 2007
Posts: 43343

Posted: 18 December 2010 at 12:40pm | IP Logged
good comeover,  today the hospital is giving discount to all geet fansROFL

The following 9 member(s) liked the above post:

mukadam12345678bengalirani101sana_sugarbunShadowImbuemaneet_forever9.Kiran.sun-naaaaaaaaasptrnoeveline

maneet_forever9 IF-Rockerz
maneet_forever9
maneet_forever9

Joined: 31 July 2010
Posts: 6742

Posted: 18 December 2010 at 12:41pm | IP Logged
Originally posted by kirti_fiji

good comeover,  today the hospital is giving discount to all geet fansROFL


sooooooooo true LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

kirti_fiji

maaniqra IF-Sizzlerz
maaniqra
maaniqra

Joined: 15 November 2009
Posts: 22531

Posted: 18 December 2010 at 12:42pm | IP Logged
AGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
eveline IF-Sizzlerz
eveline
eveline

Joined: 09 April 2009
Posts: 11497

Posted: 18 December 2010 at 12:45pm | IP Logged
i know...gotcha!! I wanted to give u guyz a scare....Big smile....man oh man...or should is say maan or maan...or Geet...wow..i couldn't believe my ears when i heard her say that....haay ......
 
and the bulk discount!!!???..they should be giving comission to the cvs for making us all insane at once.....hmm..hospital n cvs conspiracy ..hand in hand..LOL

The following 5 member(s) liked the above post:

bengalirani101ShadowImbuesptrnorani-lucki.Kiran.

ruslana Goldie
ruslana
ruslana

Joined: 29 September 2010
Posts: 1635

Posted: 18 December 2010 at 12:54pm | IP Logged
maardala...i think 2day in hospitals not availabielity of beds...ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

rani-luckisptrnoeveline

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 18 December 2010 at 1:09pm | IP Logged
agreeeeeeeeee

The following 1 member(s) liked the above post:

eveline

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF: IRREVOCABLY YOURS - NEW Possessed Maan pg 137

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: FingerFetish   Replies: 1152   Views: 244233

FingerFetish 1152 244233 13 September 2010 at 4:03pm by Sidarth_lover1
Emergency Treatment Needed in MaanEetians Hospital

Author: Infinitedreams   Replies: 7   Views: 1112

Infinitedreams 7 1112 23 August 2010 at 9:01am by sonu4ever
Guys very important lets pray for Reeshu

2 3 4 5

Author: deepu_mech2   Replies: 33   Views: 2648

deepu_mech2 33 2648 14 August 2010 at 1:13pm by pritijoshi
GURMEET DOWN WID MALARIA PLEASE PRAY

Author: taani10   Replies: 1   Views: 695

taani10 1 695 09 August 2010 at 4:39am by br200910
Mr. Maan Khurana- We demand a hospital!!!

2 3

Author: Khushi.   Replies: 20   Views: 3805

Khushi. 20 3805 22 July 2010 at 3:30pm by muskanp

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index