Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaShHeaven#547:Karan,IKnoURGonaMissMeVryMch-SA|N:2 (Page 83)

fidmfshnbeauty IF-Sizzlerz
fidmfshnbeauty
fidmfshnbeauty

Joined: 30 September 2010
Posts: 10204

Posted: 19 December 2010 at 3:17pm | IP Logged
K...I'll go study and make my Secret Santa stuff Embarrassed

TaniLovesDB5K IF-Sizzlerz
TaniLovesDB5K
TaniLovesDB5K

Joined: 14 November 2009
Posts: 14071

Posted: 19 December 2010 at 3:18pm | IP Logged
Can u guys stop talking abt S. Santa...??? Thanx 2 Riya n Swancy dat I noe dey r not my Santa...-_- I want it 2 b a secret for me...
fidmfshnbeauty IF-Sizzlerz
fidmfshnbeauty
fidmfshnbeauty

Joined: 30 September 2010
Posts: 10204

Posted: 19 December 2010 at 3:20pm | IP Logged
Lol...well its not like I was telling you. Tongue

Bye now Hug
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 19 December 2010 at 3:21pm | IP Logged
Love you, Tani Di! Hug

You have no idea how much I'm gonna miss you when you go to BD..Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

TaniLovesDB5K

TaniLovesDB5K IF-Sizzlerz
TaniLovesDB5K
TaniLovesDB5K

Joined: 14 November 2009
Posts: 14071

Posted: 19 December 2010 at 3:21pm | IP Logged
tcb Sana... & good luck...

I am kinda irritated rite now... Sum guests r gonna cum... So I can't sleep rite now eventhough I am sleepy... UGGHHHH...

I have realized dat I hav bcumm VERYYY MEAN in da last few weeks...>:D
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 19 December 2010 at 3:23pm | IP Logged
haha..ROFL that's just bcz you need to work for the guests..I like peace..I like being with myself and people who I enjoy with..Tongue
TaniLovesDB5K IF-Sizzlerz
TaniLovesDB5K
TaniLovesDB5K

Joined: 14 November 2009
Posts: 14071

Posted: 19 December 2010 at 3:24pm | IP Logged
I will miss u all too Riya... But kuch pane ke liye kuch khona parta hai... I am moreeeeee excited now... I already knew dat sum  of my oder relatives living in Europe r gonna visit BD at da same time but 2day I got 2 noe dat anoder cousin is also going dere... He is more like a frnd... My childhood buddy...:D OMG!!! I am soo xcited...:D He is a prankstar... So I am hoping we r gonna hav a BLAST...:D
Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 19 December 2010 at 3:24pm | IP Logged
Originally posted by TaniShaKaShid

tcb Sana... & good luck...

I am kinda irritated rite now... Sum guests r gonna cum... So I can't sleep rite now eventhough I am sleepy... UGGHHHH...

I have realized dat I hav bcumm VERYYY MEAN in da last few weeks...>:D
i agreeeeeeeeeeeee
 
wen r u going to BD?

The following 1 member(s) liked the above post:

TaniLovesDB5K

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Karan Wahi FC (Karan Wahi fans)

2

Author: spamalot   Replies: 10   Views: 3332

spamalot 10 3332 11 February 2011 at 12:05pm by --sumana13--
Karan-Shilpa/Jennifer-Karan Wahi Interview-TT

2 3 4

Author: JennyPenny   Replies: 24   Views: 5343

JennyPenny 24 5343 01 August 2010 at 2:17pm by pwincess kanzi
Karan +Karan =KARAN WAHI GROVER!Sbs(14-04)edited *

Author: k_anjali12   Replies: 5   Views: 3228

k_anjali12 5 3228 14 April 2010 at 4:23am by *Shruti*
KARAN KARAN KARAN!!!!! x

Author: Desi-Gal89   Replies: 2   Views: 2295

Desi-Gal89 2 2295 08 March 2010 at 7:32pm by -Gaganjot-
karan, karan and karan

2 3 4 5

Author: lovelyashmita   Replies: 37   Views: 12107

lovelyashmita 37 12107 05 July 2009 at 9:32am by -Ri.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index