Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaShHeaven#547:Karan,IKnoURGonaMissMeVryMch-SA|N:2 (Page 51)

amna malik IF-Addictz
amna malik
amna malik

Joined: 06 August 2005
Posts: 52138

Posted: 19 December 2010 at 6:57am | IP Logged
Originally posted by SPINKaShFanatic

Originally posted by amna malik

M 19...and i have quite an imagination;). Just can't put it into words:(
@swan: u wanna be a writer when u grow up?
me too 19 yrs...but i dnt hv imaginations like Swancy hv at 15ROFL
am learning frm HerROFL


come to UK. U'll start having imagination like herLOL

GUYZZZZZZZZZz....let's come to a safer topic ok? LMAO

The following 1 member(s) liked the above post:

aftermath..

Aichuu IF-Stunnerz
Aichuu
Aichuu

Joined: 13 December 2007
Posts: 36067

Posted: 19 December 2010 at 6:58am | IP Logged
amnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
that stye is pretty amazing i m choryfing signy make icons please loved it and that scence i loved them ahhhhhhhhhhhhhhh winks

The following 2 member(s) liked the above post:

amna malikaftermath..

aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 93735

Posted: 19 December 2010 at 6:59am | IP Logged
aww KaSh Kitchen rmnceSillylove it!!
 
 
MB...OMG Tht period whn Armaan went 2 Muskaan place na...OMG I So hated it... :@ i so wanted Armaan to get out of thre :O n i just wanted KaSh to meet ...SO BADLY!
amna malik IF-Addictz
amna malik
amna malik

Joined: 06 August 2005
Posts: 52138

Posted: 19 December 2010 at 6:59am | IP Logged
it WAS a drag in dec. The while 'm cool' track was highly unnecessary.

@ash: r u blind. I said hi AND tht my dabba is ashfied. Loser :P

The following 1 member(s) liked the above post:

aftermath..

bary IF-Rockerz
bary
bary

Joined: 03 June 2008
Posts: 9712

Posted: 19 December 2010 at 7:00am | IP Logged

OMG,OMG OMG,what is this,how can some thing be this good?

such a KaSh poses both are
@amna,yeah man i hope they dont n idiots actually ask some questions

The following 2 member(s) liked the above post:

amna malikaftermath..

amna malik IF-Addictz
amna malik
amna malik

Joined: 06 August 2005
Posts: 52138

Posted: 19 December 2010 at 7:00am | IP Logged
@ash: go to page 48. posted sigs there too
aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 93735

Posted: 19 December 2010 at 7:01am | IP Logged

LOL....Dont wrry Amna...we wont get deeper:P

 
Swancy went offline Cry
Aichuu IF-Stunnerz
Aichuu
Aichuu

Joined: 13 December 2007
Posts: 36067

Posted: 19 December 2010 at 7:01am | IP Logged
amna sorry yaar missede the page heaven is moving fast ... glad to see u and ur work amna totally loved the mirror one sooo cute .. i think it was best dream...

loved all signatures

vri-sorry yaar  m busy will make many when i get free time

The following 1 member(s) liked the above post:

amna malik

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Karan Wahi FC (Karan Wahi fans)

2

Author: spamalot   Replies: 10   Views: 3236

spamalot 10 3236 11 February 2011 at 12:05pm by --sumana13--
Karan-Shilpa/Jennifer-Karan Wahi Interview-TT

2 3 4

Author: JennyPenny   Replies: 24   Views: 5182

JennyPenny 24 5182 01 August 2010 at 2:17pm by pwincess kanzi
Karan +Karan =KARAN WAHI GROVER!Sbs(14-04)edited *

Author: k_anjali12   Replies: 5   Views: 3134

k_anjali12 5 3134 14 April 2010 at 4:23am by *Shruti*
KARAN KARAN KARAN!!!!! x

Author: Desi-Gal89   Replies: 2   Views: 2201

Desi-Gal89 2 2201 08 March 2010 at 7:32pm by -Gaganjot-
karan, karan and karan

2 3 4 5

Author: lovelyashmita   Replies: 37   Views: 11695

lovelyashmita 37 11695 05 July 2009 at 9:32am by -Ri.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index