Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

The World's Oldest Story!!#6AR In Another World.. (Page 94)

Anokhee Senior Member
Anokhee
Anokhee

Joined: 24 January 2009
Posts: 733

Posted: 08 January 2011 at 6:28am | IP Logged
I Am Loving The Nonchalance Scripting In!!!!!!!
Keep Them Talking....
Its More Fun....Tongue

Clap

I loved their night-out............
It was just too romantic................
Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

falcon.starz.e.p.h.y.r

Anokhee Senior Member
Anokhee
Anokhee

Joined: 24 January 2009
Posts: 733

Posted: 08 January 2011 at 6:29am | IP Logged
Btw, how long will the next installment take????TongueEmbarrassed

Edited by Anokhee - 08 January 2011 at 6:30am

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

armaanlover_7 IF-Dazzler
armaanlover_7
armaanlover_7

Joined: 11 October 2005
Posts: 4233

Posted: 08 January 2011 at 6:32am | IP Logged
I cant comment now.Because i want to comment only after reading.But i dont think i am going to finish reading.Because I am reading it again and again.I cant stop me from reading.LOL Rachna...what have you done?
I cant stop reading.i am reading each word again and again.Then each line....then each para....
I know I am talking too much na.?Thats Armaan effect! Nowadays,he is also talking 'too much'ROFL Besharam!(no no,not you.I mean Armaan Wink)


Edited by armaanlover_7 - 08 January 2011 at 6:36am

The following 2 member(s) liked the above post:

falcon.starz.e.p.h.y.r

z.e.p.h.y.r IF-Dazzler
z.e.p.h.y.r
z.e.p.h.y.r

Joined: 09 May 2010
Posts: 3373

Posted: 08 January 2011 at 6:37am | IP Logged
Originally posted by Anokhee

Btw, how long will the next installment take????TongueEmbarrassed
 
me partying tonight!.. not sure.. if i finish it before i leave i'll put it up.. or i'll finish it tomorrow.. Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

armaanlover_7sjain

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 64945

Posted: 08 January 2011 at 6:45am | IP Logged
choco balm ..muaahh ....so cuteee..wat happenes to ridzyyy she is so unprdictable ufffff...but I lovv this BOLDERRR and BINDAAS ridhima ..and and and THE highlight .."item" talks ..were way too interesting ..boss..*wink*..I seriously cudn't stop laughing all the time ..arm is so witty my gudness...he went really far this time...asking her "why aren't u wearing one ..." GOSH....LOLLLLL..I didn't imagine arm going in to so much detail....LMAO

one of THE best line of this installment was...
Saat baje Armaan aane waala hai....I burst out laughing...ROFL

u r unique zefyyyy just like AR...wat sort of thinking process u have ...I luv it...ROFL


Edited by sjain - 08 January 2011 at 6:49am

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

diyaa1pk Goldie
diyaa1pk
diyaa1pk

Joined: 01 January 2010
Posts: 1449

Posted: 08 January 2011 at 7:10am | IP Logged
LOVED DIS ITEM ISTALLMENT OF URS.....it was jst too refreshng to read......plzp lz plz plzplzplzplzplzplzplzpz...try nd put up some more .....we also wanna part .....with TWOS

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

_Oishi_ IF-Stunnerz
_Oishi_
_Oishi_

Joined: 06 December 2009
Posts: 39250

Posted: 08 January 2011 at 7:29am | IP Logged
OMG....Zappy.it's damn cuteeeeeeeeeeee
this part is soo sooo cute & romantic alsoEmbarrassedLOL
the converstion was too cute..I loved it Embarrassed
and when padma said Armaan 7 baje aane wala hai...OMG..that was soo funny LOLLOLLOL
and your last line where riddhima will go to armaan's house with armaan onlyLOLLOL
AND That Item talk...LOLLOLLOLit's so hilarious...
I love this FF...This part is too good...It's my favourite FF Big smile


Edited by oishi_ksg - 08 January 2011 at 7:32am

The following 4 member(s) liked the above post:

falcon.starz.e.p.h.y.rshonadesiresjain

anjie22 IF-Rockerz
anjie22
anjie22

Joined: 28 January 2009
Posts: 7668

Posted: 08 January 2011 at 7:59am | IP Logged
Luved Luved Luved the part Rachna......The part had a mix of all the emotions.......U really are a master at potraying all the emotions beautifully thru words..........Clap


Continue the update soon......

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
The World's Oldest Story!! - AR

2 3 4 5 6 7 ... 160 161

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1281   Views: 516822

z.e.p.h.y.r 1281 516822 24 April 2014 at 1:01pm by sochona
The World's Oldest Story!! #10

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1212   Views: 154948

z.e.p.h.y.r 1212 154948 08 November 2011 at 9:05am by caprigurl
The World's Oldest Story!!#11|chk pg146/149 04/10

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1194   Views: 159107

z.e.p.h.y.r 1194 159107 28 October 2011 at 9:28am by ARKJ_4EVER
AR OS: My World, Your World

2 3 4 5 6 7 8

Author: KrazyRedMary   Replies: 59   Views: 11464

KrazyRedMary 59 11464 16 April 2011 at 3:29pm by shonagudia
The World's Oldest Story!! #4 AR

2 3 4 5 6 7 ... 160 161

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1285   Views: 141635

z.e.p.h.y.r 1285 141635 08 April 2011 at 11:02am by zesty.me

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index