Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

The World's Oldest Story!!#6AR In Another World.. (Page 101)

Chocolate... IF-Rockerz
Chocolate...
Chocolate...

Joined: 15 February 2010
Posts: 6793

Posted: 09 January 2011 at 2:05pm | IP Logged
lmfao!!!
i got the whole deal as soon as i heard of shanky checking armaan
but having it been said just blew my tops
zappy srsly amazing
i still can't stop laughing *tear coming outta my eyes*
"oww my stomach hurts now"
anways awesome update
continue soon!

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

cute_girl17 Groupbie
cute_girl17
cute_girl17

Joined: 21 December 2010
Posts: 140

Posted: 09 January 2011 at 2:18pm | IP Logged
awesome update..just loved it..Smile
do continue soon and pls add me in ur pm list..


Edited by cute_girl17 - 09 January 2011 at 2:20pm

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

gupta.aditi20 IF-Dazzler
gupta.aditi20
gupta.aditi20

Joined: 01 September 2010
Posts: 3374

Posted: 09 January 2011 at 2:18pm | IP Logged
it was just awsm... mindblowing................................n loads of more wordzzzzz........................
thanx 4 the pm dear.....

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

[email protected] IF-Dazzler
Dhw@ni
Dhw@ni

Joined: 18 March 2007
Posts: 4699

Posted: 09 January 2011 at 2:38pm | IP Logged
Hey! 
I just finished reading the whole update.. ! 
It was brilliant! <3 Their conversation in the room about "items" was brillianter.. ! And the airport conversation about "safety tools" was the brilliantest.. ! 
Kay.. Now I know my grammar right.. Its just a way of expressing how much I loveddd this "brilliant" update.. ! <3 
PS:- I hope I don't embarrass you by this.. :P But I think a lot of Riddhima's character in this FF is yourself? ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

-ArohaAngel- IF-Sizzlerz
-ArohaAngel-
-ArohaAngel-

Joined: 12 December 2006
Posts: 11221

Posted: 09 January 2011 at 3:00pm | IP Logged
Hahahahah!!! awesome part!! totally loved it and i laughed to the core....ridhimas soo innocent...haha i knew it at once.. lol aww great part hun <3

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

miss93 Goldie
miss93
miss93

Joined: 15 August 2010
Posts: 1016

Posted: 09 January 2011 at 3:03pm | IP Logged

Hey dear

That was a awesome part
Just loved it and love the way Armaan teaste Ridzi and the way Shashank is posesive about Riddhima LOL
I can't wait for next update and AR in Singapore and in the flight
Con. soon and tnx for the pm
Take care
Love miss93

The following 2 member(s) liked the above post:

killerrabitz.e.p.h.y.r

sejal719 IF-Rockerz
sejal719
sejal719

Joined: 07 June 2006
Posts: 8711

Posted: 09 January 2011 at 4:09pm | IP Logged
lol loved the part had some fave parts like the lip gloss part and the talk bout the "items" lmaooo i died of laughing as well i found it super cute that both our lovers are going to "hell" together lol..... and the condom part was just to funny lol it was cute to see basket so lost lol ;p thnx for teh lovely part and pm will be w8ing for the next part :D

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

skippy02 Senior Member
skippy02
skippy02

Joined: 28 September 2010
Posts: 205

Posted: 09 January 2011 at 4:44pm | IP Logged
AWESOME part!! Loved it completely and that was a wonderful surprise at the end.  Hope to read some good moments from Singapore.  PLZ cont soon and thank you for the pm. Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
The World's Oldest Story!! - AR

2 3 4 5 6 7 ... 160 161

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1281   Views: 520090

z.e.p.h.y.r 1281 520090 24 April 2014 at 1:01pm by sochona
The World's Oldest Story!! #10

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1212   Views: 155983

z.e.p.h.y.r 1212 155983 08 November 2011 at 9:05am by caprigurl
The World's Oldest Story!!#11|chk pg146/149 04/10

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1194   Views: 160091

z.e.p.h.y.r 1194 160091 28 October 2011 at 9:28am by ARKJ_4EVER
AR OS: My World, Your World

2 3 4 5 6 7 8

Author: KrazyRedMary   Replies: 59   Views: 11620

KrazyRedMary 59 11620 16 April 2011 at 3:29pm by shonagudia
The World's Oldest Story!! #4 AR

2 3 4 5 6 7 ... 160 161

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 1285   Views: 142542

z.e.p.h.y.r 1285 142542 08 April 2011 at 11:02am by zesty.me

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index