Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

--Idiotic CC-- (free entry)-happy holidayz- (Page 24)

.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 17 December 2010 at 9:22pm | IP Logged
Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by -mysterygirl-

i was laughing like crazy during lunch and my freinds were like madiha r u ok they were like confused and i told them tum logon ko samajh nahi aaye ga ROFL
but why were yu luaghing gal?

cuz me and my freinds were talking on random talks and i was saying kamini batamiz etc 4 some reason i dnt knw ROFL and there was this girl sitting on our table she did understand hindi and she was from india and she was like laughing on my talks ROFL ROFL and yeah i also ate 2 and half cookies so i was high ROFL LOL
ROFLROFL
that happened to me once i was swering in urdu and turns out a teacher understood it i got in trouble but it was funny
dat happened wid my friend she ws cursing in punjabi  on a punjabi boy (she didnt knew dat) nd his brother knows punjabi nd he saw her swearing

.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 17 December 2010 at 9:23pm | IP Logged
congu gunjii u became I-F dazzler Wink
-desiresoul- IF-Rockerz
-desiresoul-
-desiresoul-

Joined: 17 July 2010
Posts: 8086

Posted: 17 December 2010 at 9:23pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by -mysterygirl-

i was laughing like crazy during lunch and my freinds were like madiha r u ok they were like confused and i told them tum logon ko samajh nahi aaye ga ROFL
but why were yu luaghing gal?

cuz me and my freinds were talking on random talks and i was saying kamini batamiz etc 4 some reason i dnt knw ROFL and there was this girl sitting on our table she did understand hindi and she was from india and she was like laughing on my talks ROFL ROFL and yeah i also ate 2 and half cookies so i was high ROFL LOL
ROFLROFL
that happened to me once i was swering in urdu and turns out a teacher understood it i got in trouble but it was funny
dat happened wid my friend she ws cursing in punjabi  on a punjabi boy (she didnt knew dat) nd his brother knows punjabi nd he saw her swearing

LOL ROFL actually the most curse word i use wid my freinds is kuti aur kamini and some of my freinds r like thats a gud way to welcome any1 im like kya karoon ghar main toh kar nahi sakti toh skool main hi sahi LOL ROFL
-desiresoul- IF-Rockerz
-desiresoul-
-desiresoul-

Joined: 17 July 2010
Posts: 8086

Posted: 17 December 2010 at 9:24pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

congu gunjii u became I-F dazzler Wink

i knw congo yaar bohat speed hai
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 17 December 2010 at 9:25pm | IP Logged
Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by -mysterygirl-

i was laughing like crazy during lunch and my freinds were like madiha r u ok they were like confused and i told them tum logon ko samajh nahi aaye ga ROFL
but why were yu luaghing gal?

cuz me and my freinds were talking on random talks and i was saying kamini batamiz etc 4 some reason i dnt knw ROFL and there was this girl sitting on our table she did understand hindi and she was from india and she was like laughing on my talks ROFL ROFL and yeah i also ate 2 and half cookies so i was high ROFL LOL
ROFLROFL
that happened to me once i was swering in urdu and turns out a teacher understood it i got in trouble but it was funny
dat happened wid my friend she ws cursing in punjabi  on a punjabi boy (she didnt knew dat) nd his brother knows punjabi nd he saw her swearing

LOL ROFL actually the most curse word i use wid my freinds is kuti aur kamini and some of my freinds r like thats a gud way to welcome any1 im like kya karoon ghar main toh kar nahi sakti toh skool main hi sahi LOL ROFL
LMFAO
yaar lets do something else jisss main we can earn more posts wat say?
-desiresoul- IF-Rockerz
-desiresoul-
-desiresoul-

Joined: 17 July 2010
Posts: 8086

Posted: 17 December 2010 at 9:27pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by -mysterygirl-

i was laughing like crazy during lunch and my freinds were like madiha r u ok they were like confused and i told them tum logon ko samajh nahi aaye ga ROFL
but why were yu luaghing gal?

cuz me and my freinds were talking on random talks and i was saying kamini batamiz etc 4 some reason i dnt knw ROFL and there was this girl sitting on our table she did understand hindi and she was from india and she was like laughing on my talks ROFL ROFL and yeah i also ate 2 and half cookies so i was high ROFL LOL
ROFLROFL
that happened to me once i was swering in urdu and turns out a teacher understood it i got in trouble but it was funny
dat happened wid my friend she ws cursing in punjabi  on a punjabi boy (she didnt knew dat) nd his brother knows punjabi nd he saw her swearing

LOL ROFL actually the most curse word i use wid my freinds is kuti aur kamini and some of my freinds r like thats a gud way to welcome any1 im like kya karoon ghar main toh kar nahi sakti toh skool main hi sahi LOL ROFL
LMFAO
yaar lets do something else jisss main we can earn more posts wat say?

LOL yeah lets do it lekin mostly ppl chat on cc so unke post zyada hoon btw karge kya hum
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 17 December 2010 at 9:27pm | IP Logged
Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by -mysterygirl-

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by -mysterygirl-

i was laughing like crazy during lunch and my freinds were like madiha r u ok they were like confused and i told them tum logon ko samajh nahi aaye ga ROFL
but why were yu luaghing gal?

cuz me and my freinds were talking on random talks and i was saying kamini batamiz etc 4 some reason i dnt knw ROFL and there was this girl sitting on our table she did understand hindi and she was from india and she was like laughing on my talks ROFL ROFL and yeah i also ate 2 and half cookies so i was high ROFL LOL
ROFLROFL
that happened to me once i was swering in urdu and turns out a teacher understood it i got in trouble but it was funny
dat happened wid my friend she ws cursing in punjabi  on a punjabi boy (she didnt knew dat) nd his brother knows punjabi nd he saw her swearing

LOL ROFL actually the most curse word i use wid my freinds is kuti aur kamini and some of my freinds r like thats a gud way to welcome any1 im like kya karoon ghar main toh kar nahi sakti toh skool main hi sahi LOL ROFL
LMFAO
yaar lets do something else jisss main we can earn more posts wat say?

LOL yeah lets do it lekin mostly ppl chat on cc so unke post zyada hoon btw karge kya hum
dnt noe kyunke hamesha CC r invites only na Cry
-desiresoul- IF-Rockerz
-desiresoul-
-desiresoul-

Joined: 17 July 2010
Posts: 8086

Posted: 17 December 2010 at 9:28pm | IP Logged
yeah i knw but chal hum log yahan pe spamming karte hain wat say Wink

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
** The Twilighters ** CC#1 : FREE ENTRY!!

2 3 4 5 6 7 ... 61 62

Author: Somya.NC_luvKSG   Replies: 489   Views: 27585

Somya.NC_luvKSG 489 27585 03 May 2011 at 12:13am by -DRoadSoFar-
CRANKY 4's LOUNGE#17(Invites only) Happy happy day

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: -madhvi-   Replies: 1150   Views: 41638

-madhvi- 1150 41638 01 November 2009 at 9:32am by -madhvi-
Saduuuu And Hinuuu My Idiotic Husbands...cc#3

2 3 4 5 6 7 ... 134 135

Author: ashmii   Replies: 1072   Views: 25581

ashmii 1072 25581 26 May 2009 at 11:35am by *Nishi*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index