Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Return of the behooda gang#20 [IO]Happy BDay Divya (Page 60)

_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28587

Posted: 03 January 2011 at 4:16pm | IP Logged
Originally posted by aleena1

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1



Naaa didn't sleep my lappy is being updates and I've been using my iPhone all day.... Battery had died so I'm using it whilst charging......I go to sleep at 1 or 2 da latest and get up for 8:30 during holidays but next week will be terrible will be up for 6:30 for work

6:30!! omg that'll be so early! do u have to travel a lot to get to ur workplace or what?


Well it depends where I'm teaching as theres a few campuses... I only travel when I'm needed it takes abt 20 mins by car to travel to work.... I normally get a lift just passed my test and I will have my own car soon..... Yippee

yay! drive safe, don't start staring at hunks n get in accidents LOL


I can't guarantee that LOL LOL

I went to a restaurant with my Uni mates since it was my friends birthday last week there were a few other people who came along I didn't know.... There was one hottie I swear I couldn't keep my eyes off him ...... He was a model an he does shows in his spare time otherwise he works in retail as a manager..... Damn he was fit.... We were bz chatting then all of a sudden. I met one of my very old friends and apparently the guy was her fianc ..... I was so gutted. :(


Oh well I'll drool on some1 else LOL

arrrgggghhhh!! u know what, in such cases, even if we couldn't have got the guy, it hurts to know that he is booked anyways LOL

oh yes, there are lots of other guys around...

I remember a joke here:
a guy while breaking up with his gf told her: so what, u r not the only fish in the lake!
the gal replied: n u r not the only worm
ROFL

aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 03 January 2011 at 4:24pm | IP Logged
ROFL ROFL so true divya


And you know what..... I didnt pay for my meal he did..... Every1 had to Chip in and pay except for the birthday girl..... The guy quietly gets up and pays I thought he went to the bathroom..... When I found j tried to give him the money cuz I didn't want my friend to think I'm a free loader...... Instead he said that I was like his little sister ....

When he said that I wanted to die ROFL
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28587

Posted: 03 January 2011 at 4:29pm | IP Logged
Originally posted by aleena1

ROFL ROFL so true divya


And you know what..... I didnt pay for my meal he did..... Every1 had to Chip in and pay except for the birthday girl..... The guy quietly gets up and pays I thought he went to the bathroom..... When I found j tried to give him the money cuz I didn't want my friend to think I'm a free loader...... Instead he said that I was like his little sister ....

When he said that I wanted to die ROFL

omg ROFL
my mom will wake up, but I'm laughing so much at this...
he just ruined that hour for you!! hot guys should never call sister to any girl other than theirs LOL

I have this colleague and seriously he is the most handsome in my ofc, and is very good natured n a very gud frnd of mine, he is my junior... just some days bk while conversing I said, are bhai ye kaam aise nahi karna tha
n we 2 were the only ones there, n he says, mam aap mujhe bhai kyu bol rahe ho?

n I was like ROFLROFLROFL
aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 03 January 2011 at 4:38pm | IP Logged
Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

ROFL ROFL so true divya


And you know what..... I didnt pay for my meal he did..... Every1 had to Chip in and pay except for the birthday girl..... The guy quietly gets up and pays I thought he went to the bathroom..... When I found j tried to give him the money cuz I didn't want my friend to think I'm a free loader...... Instead he said that I was like his little sister ....

When he said that I wanted to die ROFL

omg ROFL
my mom will wake up, but I'm laughing so much at this...
he just ruined that hour for you!! hot guys should never call sister to any girl other than theirs LOL

I have this colleague and seriously he is the most handsome in my ofc, and is very good natured n a very gud frnd of mine, he is my junior... just some days bk while conversing I said, are bhai ye kaam aise nahi karna tha
n we 2 were the only ones there, n he says, mam aap mujhe bhai kyu bol rahe ho?

n I was like ROFLROFLROFL




I know so true LOL ..... It only happens to me ..... Any fit guy I see either is taken or has made a new relationship with me........ Next I will be somebody's aunty....... LOL

Glad I made u laugh LOL Don't know how u do it being on ur lappy for so long doing work.... I'm always distracted LOL
-BlackSky- IF-Stunnerz

Joined: 29 June 2008
Posts: 27707

Posted: 03 January 2011 at 4:39pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
-BlackSky- IF-Stunnerz

Joined: 29 June 2008
Posts: 27707

Posted: 03 January 2011 at 4:40pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 03 January 2011 at 4:41pm | IP Logged
Divya make moves on the hottie Wink
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28587

Posted: 03 January 2011 at 4:42pm | IP Logged
Originally posted by aleena1

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

ROFL ROFL so true divya


And you know what..... I didnt pay for my meal he did..... Every1 had to Chip in and pay except for the birthday girl..... The guy quietly gets up and pays I thought he went to the bathroom..... When I found j tried to give him the money cuz I didn't want my friend to think I'm a free loader...... Instead he said that I was like his little sister ....

When he said that I wanted to die ROFL

omg ROFL
my mom will wake up, but I'm laughing so much at this...
he just ruined that hour for you!! hot guys should never call sister to any girl other than theirs LOL

I have this colleague and seriously he is the most handsome in my ofc, and is very good natured n a very gud frnd of mine, he is my junior... just some days bk while conversing I said, are bhai ye kaam aise nahi karna tha
n we 2 were the only ones there, n he says, mam aap mujhe bhai kyu bol rahe ho?

n I was like ROFLROFLROFL




I know so true LOL ..... It only happens to me ..... Any fit guy I see either is taken or has made a new relationship with me........ Next I will be somebody's aunty....... LOL

Glad I made u laugh LOL Don't know how u do it being on ur lappy for so long doing work.... I'm always distracted LOL

he wasn't being serious yar, we both can't get anyone and hence end up playfully flirting with each other...  LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Return of the Behooda Gang #9 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1193   Views: 43584

-BlackSky- 1193 43584 02 September 2010 at 9:20am by pritirays
Return of the Behooda Gang #8 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: .Manal.   Replies: 1206   Views: 37378

.Manal. 1206 37378 23 August 2010 at 2:44pm by .Manal.
Return of the Behooda Gang #7 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1203   Views: 42086

pritirays 1203 42086 15 August 2010 at 3:09am by .Manal.
Return of the Behooda Gang #6 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: -BlackSky-   Replies: 1218   Views: 44034

-BlackSky- 1218 44034 06 August 2010 at 2:46pm by .Manal.
Return of the Behooda Gang #5 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -BlackSky-   Replies: 1200   Views: 42174

-BlackSky- 1200 42174 30 July 2010 at 8:03pm by .Manal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index