Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Return of the behooda gang#20 [IO]Happy BDay Divya (Page 142)

aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 05 January 2011 at 12:42pm | IP Logged
MAno eat some proper food...

_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28587

Posted: 05 January 2011 at 12:44pm | IP Logged
Originally posted by aleena1

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

@ Divya : no worrries Angry ! i'lll make sure he regrets big time Angry ! n i told 'HIM' too ! as afta tawkin to mom ! i felt its better i let him knw !!
</div>hahaha the guy is anywyz in trouble ! as ma 2 younger uncles n ma cuzin bros ! wanna go to OMAN now ! n kill him for this Angry !! tho they respectin his mom ! so they solved everyfin through fone !
<div>
hahahaha cuz of this I ate nufin Not even Water since morning n i feeel so normal LOL !! so no McD's For now LOL !



Omg u guys have lost ur siggies .....all your hard work .... Do u guys have any back up???

N which bas***d messing with our Mano? He can burn in hell

I almost had a heart attack when tinypic deleted my siggie too and I couldn't find it on my PC Angry but luckily had uploaded it on my site, so I downloaded it from there Big smile
aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 05 January 2011 at 12:46pm | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by aleena1

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

@ Divya : no worrries Angry ! i'lll make sure he regrets big time Angry ! n i told 'HIM' too ! as afta tawkin to mom ! i felt its better i let him knw !!

</div>hahaha the guy is anywyz in trouble ! as ma 2 younger uncles n ma cuzin bros ! wanna go to OMAN now ! n kill him for this Angry !! tho they respectin his mom ! so they solved everyfin through fone !
<div>
hahahaha cuz of this I ate nufin Not even Water since morning n i feeel so normal LOL !! so no McD's For now LOL !



Omg u guys have lost ur siggies Star All your hard work .... Do u guys have any back up???

N which bas***d messing with our Mano???? He can burn in hell
ROFLROFLROFLoyeee u happy tht i lost ma wrk Shocked Angry ROFL?
<div></div>n Argh Sumfin Serious happened today Angry ! tho everythin is controlled Smile !



Mano am using my iPhone.... The blasted thing keeps changing what I write and I clicked on the shock emoticons and that came up the blasted thing...

Glad everything is sorted with u now .:)

Still can't believe u lost ur work :(
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28587

Posted: 05 January 2011 at 12:46pm | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

hahahahhahahahaha i'll Show him tomorz ! as at the moment i got no credit ! n theres no1 to get me credit @ The Moment
n plus hahahhahha oyeee wat shall i do ! sumtimes i dnt feel like eatin at all Confused !!
 Lemmme Get ma Seeds n eatROFL

okies, make him remember this day forever Evil Smile LOL
seeds ki bachchi, even if u don't feel like, atleast chew on some dry fruits, don't remain hungry Ouch
.Manal. IF-Addictz
.Manal.
.Manal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 73511

Posted: 05 January 2011 at 12:52pm | IP Logged
@ Aleena & Divya : awwww love yew both Hug !!! hahahhahahah buh ma maids Sleeepin ROFL n me is too lazy goin downstairs to make MAggi Atleast ROFLROFLROFL kay lemme jst get fruits ROFL * i bet u guyz flyin ROFL as for the 1st time i said HEALTY FOODROFL*
@ Divya : B4 i respected him ! buh Huh Wait untill tomorz Angry
@ Aleena : Arggh i hate Tinypic Angry ! they Blocked IF frm usin it Angry !!
ARGH! i think i'll use Image Shack !
is it Good Divya ?
-BlackSky- IF-Stunnerz

Joined: 29 June 2008
Posts: 27707

Posted: 05 January 2011 at 12:53pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28587

Posted: 05 January 2011 at 12:58pm | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

@ Aleena & Divya : awwww love yew both Hug !!! hahahhahahah buh ma maids Sleeepin ROFL n me is too lazy goin downstairs to make MAggi Atleast ROFLROFLROFL kay lemme jst get fruits ROFL * i bet u guyz flyin ROFL as for the 1st time i said HEALTY FOODROFL*
@ Divya : B4 i respected him ! buh Huh Wait untill tomorz Angry
@ Aleena : Arggh i hate Tinypic Angry ! they Blocked IF frm usin it Angry !!
ARGH! i think i'll use Image Shack !
is it Good Divya ?

I am, u bet! LOL

for now I'm using it, what else can we do... haven't signed up on the site yet, n after uploading the pic,  I used the link given in 'direct link' and then put it in between [ IMG ] and [/ IMG ]
space removed ofcourse...
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28587

Posted: 05 January 2011 at 12:59pm | IP Logged
Originally posted by -BlackSky-

Hello! Big smile

hello ji, me just started to watch the movie 'U-571', seems to be nice... I'll finish it off if my client doesn't come online tonight LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Return of the Behooda Gang #9 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1193   Views: 43622

-BlackSky- 1193 43622 02 September 2010 at 9:20am by pritirays
Return of the Behooda Gang #8 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: .Manal.   Replies: 1206   Views: 37412

.Manal. 1206 37412 23 August 2010 at 2:44pm by .Manal.
Return of the Behooda Gang #7 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1203   Views: 42123

pritirays 1203 42123 15 August 2010 at 3:09am by .Manal.
Return of the Behooda Gang #6 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: -BlackSky-   Replies: 1218   Views: 44096

-BlackSky- 1218 44096 06 August 2010 at 2:46pm by .Manal.
Return of the Behooda Gang #5 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -BlackSky-   Replies: 1200   Views: 42212

-BlackSky- 1200 42212 30 July 2010 at 8:03pm by .Manal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index