Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

Vivian-Vishal AT#12:You R My Number One (Page 100)

WeAimToPlease IF-Sizzlerz
WeAimToPlease
WeAimToPlease

Joined: 11 October 2009
Posts: 10777

Posted: 18 December 2010 at 10:49am | IP Logged
Originally posted by Nabi.ARti

Originally posted by MaanEET_FAN

Originally posted by Nabi.ARti

Ok wat did i miss..LOL

where were u............Confused
Did u miss me..Embarrassed

obviously know!!!LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

_.mariam._..Armaania...Nabi.Akankshaa.

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15802

Posted: 18 December 2010 at 10:49am | IP Logged
Originally posted by angelic shaz

guess whoes hereeeee!!!


Super  Man.ROFLROFLROFLROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

_.mariam._.Nabi.Akankshaa.Charu21

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 18 December 2010 at 10:50am | IP Logged
I am SO SO SO SO SO SO happy! Yay.. My favourite Mishku is in action. DancingDancing

The following 4 member(s) liked the above post:

_.mariam._..Armaania...Nabi.Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 18 December 2010 at 10:50am | IP Logged
Originally posted by ritu1618

@Charu, Thankssss sooooooo much Hug any precap??? my net is stl loadin part 2 Angry net knws im despo to watch so he is troublin me Cry

U're welcome!! happy to help!!!! LOL
Precap!!!!!!!!! Abhay tells her to stay away!! N Piya says she vl, when she wants!! LOL then he again holds her tight!! N my my they were damn close!! Blushing Day Dreaming LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

_.mariam._Akankshaa.

WeAimToPlease IF-Sizzlerz
WeAimToPlease
WeAimToPlease

Joined: 11 October 2009
Posts: 10777

Posted: 18 December 2010 at 10:50am | IP Logged
@all a good newz... u know wat ab mai roz PKYEK dekh paungi.........
gosh!!!!!!!!!
i m so happy............. my family members dropped nakusha!!!
they stopped watching it!!!!!!!!
yeppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DancingDancing

The following 4 member(s) liked the above post:

_.mariam._.Nabi.Akankshaa.Charu21

angelic shaz IF-Sizzlerz
angelic shaz
angelic shaz

Joined: 25 August 2005
Posts: 18472

Posted: 18 December 2010 at 10:51am | IP Logged
heyy nabiiii
 aku and  mahii im hereee thought i do a grand entry ahahahahah

The following 4 member(s) liked the above post:

_.mariam._.Nabi.Akankshaa.Charu21

WeAimToPlease IF-Sizzlerz
WeAimToPlease
WeAimToPlease

Joined: 11 October 2009
Posts: 10777

Posted: 18 December 2010 at 10:51am | IP Logged
Originally posted by 247happy2bme

Originally posted by Nabi.ARti

So its decided fari is gonna be boss..Cry

wat, why, how, when, Nooooooooooooooo!!!!!!!! Angry

Shocked

The following 3 member(s) liked the above post:

_.mariam._angelic shazCharu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 18 December 2010 at 10:52am | IP Logged
Shazy!!!!!!!!! i need my regular doze!!! Approve

@ Aku -- Yeah Mishu back!!!!!!!! I just luved that fake fight!!!!!!!! LOL!! hilarious!! ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

_.mariam._angelic shazAkankshaa.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index