Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaShHeaven#546:YouROriginal;CannotBReplaced|N:P95 (Page 96)

OkThanksBye IF-Stunnerz
OkThanksBye
OkThanksBye

Joined: 28 March 2009
Posts: 25781

Posted: 18 December 2010 at 3:58am | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

LOL..I don't even know the name of the person I'm supposed to give a gift to..ROFL

n i dont know about that person.......never heard of her.......Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

ana_kash

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 18 December 2010 at 3:58am | IP Logged
what exactly are the participants gonna do riya?
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 18 December 2010 at 4:00am | IP Logged
Sri- LMAO, Good luck! ROFL


Ana- Lets suppose you were one of the participants. You'll be PM'd someone's name..lets say you're given Sri's name...you'll have to gift her something. You'll PM the gift to the person who let you know who you'll give a present to. and they'll put all the gift together and give it out to them :D

The following 1 member(s) liked the above post:

ana_kash

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 18 December 2010 at 4:03am | IP Logged
@riya ohhh okayyy sounds interesting i wanna get a gift ROFL
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 18 December 2010 at 4:05am | IP Logged
too late, Ana..ROFL next time though, dw! Big smile

idk what present to give..ahh Ermm might just make a quick making no sense VM..Tongue because to make a sensible VM by me takes atleast 2-3 months.ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

ana_kash

ana_kash IF-Sizzlerz
ana_kash
ana_kash

Joined: 13 March 2008
Posts: 15954

Posted: 18 December 2010 at 4:07am | IP Logged
ohh m lateeeeeeee....pooor me..
lol start making a vm from now only
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66286

Posted: 18 December 2010 at 4:08am | IP Logged
i see this thread hasn't been finished yet lol
 
Damn guys, i dnt even knw my secret santa, i've only talked to her ONCE in my whole lifetime. Urrrrg, can i swap hehe.

The following 1 member(s) liked the above post:

ana_kash

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 18 December 2010 at 4:10am | IP Logged
Ana..I'm trying to download a song..this has to be the slowest donwload of my life -.-

Swanz..I think I spoke to her once too..but I don't even know her name..ROFLROFL
You gonna write an OS or something? :D

The following 1 member(s) liked the above post:

ana_kash

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index