Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

Vivian Vishal AT#11:hotties in Dhabba eartthquake (Page 54)

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15814

Posted: 17 December 2010 at 2:18am | IP Logged
Originally posted by 247happy2bme

@ Mahi -- hehehe!! its okay u can talk about KG yaar!!! LOL


Nahin yaar.Many of people hate him.Once same happened in Kapi AT and someone left it.Tab se I am very careful about it.

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 17 December 2010 at 2:18am | IP Logged
@ Nidz -- Yeah u r my hero / angel Embarrassed

@ Mahi -- Hehe!! i was watching this!!

The following 1 member(s) liked the above post:

NIDIZ

palz_ksg IF-Sizzlerz
palz_ksg
palz_ksg

Joined: 01 October 2009
Posts: 20836

Posted: 17 December 2010 at 2:18am | IP Logged
@mahii ya do watch it Big smile

btw in yesterdays epi...hassena made my laugh againnn ROFL
the way she was talking to abhay ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

NIDIZCharu21

NIDIZ IF-Sizzlerz
NIDIZ
NIDIZ

Joined: 02 March 2009
Posts: 19858

Posted: 17 December 2010 at 2:20am | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Originally posted by NIDIZ

Originally posted by 247happy2bme

Heyyy yaa Nidz so today no PKYEK in SBS / SBB naa!! thats y u r chilling here!!!!!!!LOLWink
Ha..ROFL.. I wish ki segment ayeh yaar I'm addicted to it..


ViSu off screen rocksClapOMG Vivian simling and their bubly scenesEmbarrassed
yes Vivi n Suku's interviews r too funny n cute.. Truely Adorable..

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 17 December 2010 at 2:20am | IP Logged
@ Mahi -- Awww okay.. i know.. but every one has their personal favourites so thats fine!! Smile i know sum people react like that!! just leave it! thats k!! Thumbs Up

The following 3 member(s) liked the above post:

NIDIZpalz_ksg..Armaania..

NIDIZ IF-Sizzlerz
NIDIZ
NIDIZ

Joined: 02 March 2009
Posts: 19858

Posted: 17 December 2010 at 2:22am | IP Logged
@Charu:Awwwwwww Embarrassed..Thnx u.. I'm Abhay of the thread..I'm honoured..Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

..Armaania..Charu21

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15814

Posted: 17 December 2010 at 2:23am | IP Logged
@Pallavi : Haha thhat was fine but when Chandu mama and Abhay stare and  talkROFLthey are so funnyROFLROFL

@Nidi : I know ViSu has such awesome chemistry.And Abhay since 1st he has improved alot and now I love him alot with PiyaEmbarrassed

@Charu : Yeah everyone has personal opinions but some over reactConfusedOuch
Anyways choro.Aur sunao?

The following 2 member(s) liked the above post:

palz_ksgCharu21

palz_ksg IF-Sizzlerz
palz_ksg
palz_ksg

Joined: 01 October 2009
Posts: 20836

Posted: 17 December 2010 at 2:25am | IP Logged
LOL now am thinking abt the scene...whn abhay sees the news at 8 ROFL
T will announce ke she savdd mishaa ROFL

n thn will go to piyaa...lekin will he say sorry or somethng?? Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index